حسن روشن
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: انتخاب معاون ورزشی دو روز قبل از بازی با الهلال مثل دیگر تصمیمات اخیر باشگاه استقلال اشتباه بود.

انتخاب مهدی پاشازاده به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال در آستانه دیدار این تیم مقابل الهلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حرف و حدیث‌های زیادی را با خود به همراه داشت. حسن روشن در گفتگو با خبرورزشی، درباره دیدار استقلال مقابل الهلال و راه‌های پیروزی بر این تیم همچنین اتفاقات اخیر در باشگاه حرف زد.

به نظر شما انتخاب مهدی پاشازاده دو روز قبل از بازی با الهلال در شرایطی که شایعه شده جواد نکونام و مهدی رحمتی کاندیدای سرمربیگری استقلال هستند درست بود؟

من با اشخاص و جایگاهشان کاری ندارم اما اگر بخواهم کلی حرف بزنم باید بگویم این مدت اخیر تمام تصمیمات در باشگاه استقلال اشتباه بوده است. این به آن معنی نیست که افرادی که انتخاب شده اند مثل همین مهدی پاشازاده آدم‌های خوبی نیستند ولی وقتی باشگاه هیئت مدیره درست و حسابی ندارد و تازه وزیر عوض شده و نمی‌دانیم مجمع تکلیفش چیست، چرا باید شاهد این اتفاقات باشیم؟

این مسائل به لحاظ روحی روانی روی کادر فنی استقلال تاثیر نمی‌گذارد؟

کلاً سه، چهار سال است که یک نفر در باشگاه یک برگه در دستش گرفته و دنبال بازیکنان جدید برای جذب تیم است و عده‌ای دنبال مربی برای جایگزینی همان فرد می‌گردند! این اتفاق در این ۴ سال دائماً تکرار شده و خوب نیست. البته این اتفاق در آستانه بازی الهلال یک آتوی خوب هم هست برای کادر فنی تا اگر به الهلال ببازد بگوید اتفاقات اخیر تمرکز ما را به هم زد.

به نظر شما خوب شد که استقلال یک هفته زودتر به امارات رفت تا تیم زیر نظر کادر فنی باشد؟

در این دوره و زمانه این چیزها دیگر ملاک نیست. تیم ملی را ببینید. بازیکنان از همه جای دنیا آمدند ولی چون انگیزه داشتند بدون تمرین و مسابقه رفتند و برنده شدند. امیدوارم استقلال هم بازی را ببرد.

شرایط الهلال برای بازی مقابل استقلال را چطور می‌بینید؟

در همه دنیا وقتی تیم‌های بزرگ تغییرات زیادی در ترکیب شان انجام می‌دهند به نوعی یک فصل افت می‌کنند ولی از فصل بعد با قدرت برمی‌گردند. بارها در رئال و یا بارسلونا این شرایط را دیده ایم. الان هم سال افت تیم‌های عربی است و شاید این را بتوان به حساب شانس نماینده‌های ایران گذاشت. باید از این فرصت استفاده کرد و الهلال را برد. چون خیلی تغییرات داشته و به نوعی در افت است.

از شرایط استقلال چقدر شناخت دارید؟

ما که از درون تیمی‌هیچ خبری نداریم. نمی‌دانیم تیم از نظر روحی یا فنی در چه وضعیتی است. کادرفنی نمی‌خواهد کسی بداند آنجا چه خبر است. این هم از روش‌های عجیب مجیدی است. ما در تیم جوانان ایران که بودیم در اردوی تایلند همه کسانی که در تهران بودند از وضعیت روحی و فنی تیم خبر داشتند. ولی استقلال در تهران یا هر جای دیگر در این دوره و زمانه تمرین می‌کند و هیچ کس از اتفاقات درون تیم خبر ندارد.

استراتژی تیمی ‌با الهلال و کلا تیم‌های عربستانی با رفتارهای شیطنت آمیزی که از خودشان نشان می‌دهند باید چطور باشد؟

آنها اگر جلو بیفتند به سبکی روی می‌آورند که به اصطلاح به آن می‌گویند "مُرده‎ کشی" و دائم خودشان را زمین می‌اندازند وقت بازی را می‌گیرند اما حالا با توجه به قوی تر شدن داوران این حالت کمتر دیده می‌شود. ولی در کل استقلال باید سعی کنند زود به این تیم گل بزند. چون هر چه زودتر گل بخورند برای جبران آن باز می‌شوند و می‌توان به آنها بیشتر هم گل زد. انشاالله که استقلال این بازی را برنده شود تا به دور بالاتر صعود کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    استقلال/الهلال نبرد پرافتخارترینهای قاره آسیا است این دیدار به دلیل عقبه و افتخارات دو‌ تیم‌ همیشه حساس و کم گل بوده..مسابقه ای شطرنج وار که پیروزی در آن برای هر کدام بیش از سه امتیاز یا یک مرحله صعود دارد زیرا این دیدار حیثیتی است..امیدوارم استقلال برنده این بازی باشد..
    • rezass30 IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      مشکل استقلال نداشتن بزرگتره (حجازی پورحیدری) دیگه ثبات مدیریت هم نداشت متاسفانه مشتی ریاکار و بدون کارنامه به هر دری میزنند تا استقلال زمین بخوره وبا مجیزگویی پستی بگیرند !!!! فرهاد محبوب دل هواداره برای پست محاله منت بکشه بجز عشق به پیراهن و هواداراش ما را با خاله خرس ها...کاری نیس
    • منطق اث‌دق‌لالی IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      عقبه؟! ثم فازا؟!! البته اصل غیرقابل انکاری در رابطه با این حقیقت که کوچک‌ها با قرار گرفتن در کنار بزرگ‌ها سعی دارن خودشون رو بزرگ‌ جلوه بده اما طلا رو به بها میدن نه به بهانه دوباربراتون با رانت میزبانیه بازی‌های acl گرفتن اما یه قهرمانی نیاوردین در رابطه با قهرمانی‌تونم که عاقلان دانند که قهرمانی قاره به لطف عدم حضور تیم عربی(بدلیل جنگ خلیج فارس) در شرایطی که شرقی‌ها هم قدرت فوتبالی در رده باشگاهی محسوب نمی‌شدن مفت هم نمی‌ارزه راجه به قهرمانیه قبلی‌تونم که هیچی نگم بهتره
  • mohammad.4444 IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    من کاری به اینکه زمان انتخاب معاون ورزشی استقلال درست نبود ندارم، انتخاب آقای پاشازاده بنظرم خوب بود چون از جنس استقلال است و سالها تو استقلال بازی کرد پیشکسوت خوب استقلال است که هیچگاه با سرمربی تیم زاویه نداره و همیشه حامی تیم بود نباید با پیش داوری غلط و قصاص قبل از جنایت یه فرد مثل پاشازاده رو با پیشینه درخشان دلسرد کنیم..باید بین پیشکسوت دلسوز و منفعت طلب تفاوت قائل باشیم و همه رو به یک چوب نرانیم..اینکه به هر پیشکسوتی انگ خیانت و توطئه چینی علیه کادر فنی تیم بزنیم حاصلی جز تنها شدن فرهاد مجیدی ندارد..
    • حمید علوی CA ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      الان سوال بنده اینه که اصلا چرا باید انتخاب معاون ورزشی، آتو دست مربی بده؟! این چه طرز فکریه؟! انتخاب معاون باشگاه اصولا ربطی به مربی نداره که حالا بخود آتو هم بگیره! حتی انتخاب سرپرست هم ربطیبه مربی نداره چون سرپرست جزو ارکان مدیریتی باشگاه هست نه فنی. از آقای روشن تعجب میکنم که این حرف رو میزنه. در کدوم باشگاه دنیا(حتی تیمهای آماتور) انتصاب معاون باشگاه و سرپرست و.. به سرمربی مربوط میشه؟!؟ برعکس، حتی خیلی وقتا باشگاهها مربیان رو در انتخاب دستیاران فنی محدود میکنن ‌و مدیریت باشگاه دستیاران رو میچینه. حتی خیلی وقتا مدیران فنی باشگاه لیست بازیکنان موردنیاز رو تهیه میکنن (بعضا یک یا دو بازیکن یا نظر مربی و بعضا هیچ) و مربی فقط نقش مربی رو داره. چرا در تیم ما همه چیز بایست برعکس جریان منطقی امور در باشگاههای فوتبال دنیا باشه؟! آخه به مربی چه مربوط که معاون باشگاه رو انتصاب کردن؟!؟ مربی چی کاره ی این اموره؟!؟!
    • حسین IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      حمید علوی عزیز، من بعنوان یک استقلالی اصیل و عاشق تا الان خیلی از کامنت های هوادارنماهایی مثل شما رو دیدم. از کامنتهای مغرضانه ت کاملاً مشخصه که یا لنگی هستی یا استقلالی ناآگاه. خواهشا درست رفتار کنید تا اینقدر تابلو نشید. آقا فرهاد مجیدی عشق تمام هوادارای واقعی استقلال کبیره. ضمناً این آقای روشن با مجیزگویی دنبال پست و مقام توی آینده باشگاست که البته در حدش نیست.یعنی در حد و اندازه اس اس (دو ستاره) نیست.
  • شمسعلی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    روشن:«اما اگر بخواهم کلی حرف بزنم باید بگویم این مدت اخیر تمام تصمیمات در باشگاه استقلال اشتباه بوده است»..... خیلی از حرفهای روشن درسته، کجای دنیا به کسی که یه رزومه درست و حسابی مربیگری نداره، تیمی بدن که ادعای قهرمانی داره ؟!
  • تکین IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    واقعا این اقای روشن کاری جز حاشیه درست کردن نداره؟؟؟؟؟؟بسه بابا هر روز هر روز کارت شده مصاحبه کردن!اقا شما اگه بلد بودی یک سال میزاشتنت مدیر عامل پس بلد نیستی دیگه!چیه هر کس هر کاری بکنه تو یکی ایراد میگیری!اصلا کاری به پاشازاده یا مجیدی هم ندارم!این اقا خسته نشد؟؟؟؟؟
  • اسفندیار IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    آقای به اصطلاح پیشکسوت!!! چرا یاد نمی گیری سکوت طلاست. اولا الان وقت مصاحبه است دوما چرا چشمهاتو به واقعیت استقلال بستی واشاره ای به کمبودها نمیکنی باشه خیالت راحت اگر استقلالا باخت حتما میگیم کادرفنی مقصر مربی تیم از کمبودها وهرچی حرف میزنه میگی دنبال توجیه باخته چطور الهلال که تازه تیمش جمع شده تو افته ولی استقلال تو اوج تو این مورد دم پیشکسوتهای پرسپولیس گرم
  • محمد IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    آقای روشن اگر پیشکسوت باشگاهی میتونستی دو روز دندون رو جگر بذاری تیم بازیش رو تموم کنه بعد مصاحبه میکردی همون پاشازاده هم اگه فرزند استقلال بود صبر میکرد بعد بازی میشد معاون ورزشی
    • حمید علوی CA ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      چه ربطی داره انتصاب معاون به نتیجه گرفتن یا نگرفتن در بازی؟!؟ کمی از توانایی‌های مغزتون بهره ببرین دوستان.
  • حسین IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    استقلال از زمانی که اسطوره هایی مثل مرحوم منصور پورحیدری،و ناصر حجازی ،به رحمت الهی شتافتن،فاتحه ی،اون خونده شد امروز واقعا پیش کسوتان استقلال ،به فکر استقلال که نیستن ،که هیچ،بلکه همیشه به همه چیز و همه کس منتقد هستن ، یکی مثل روشن مرد حسابی شد یکبار حرف امیدوارکننده ای بزنی خودت خسته نشدی؟
  • ممم IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    بابا این حسن روشن اگ مورینیو و گواردیولام بیان میگه اینا مشکل دارن اینا فلانن اینا چنان. شما یه مصاحبه بیار ک این اقا از یکی راضی باشه نشسته بیرون هی میگه لنگش کن یکی نیست بگه اقای روشن لطفا خامووووووووووش......
  • روشن 88 دوستت داریم IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    حسن روشن بزرگ با شخصیت و پرافتخار اما بدون ثبات و ایستادگی در مورد حرفهایش است معلوم نیست با خودش چن چنده اول فصل از یکی حمایت میکنه وسط فصل ولش میکنه آخر فصل نابودش میکنه بعد میگه دیدین من گفته بودم فلان و .....!!
  • علی غریبی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    گذشت آن‌زمان که تیم‌های عربی مُرده کشی می‌کردند وقت کشی مال زمان بازی روشن تا ١۵بیست سال پیش بود در حال حاضر اونا هیون سو از کره جنوبی، گومیس فرانسوی، متئوس پری از برزیل، آندره کاریلو از پرو و موسی مارگا از مالی دراختیار دارن وبا توجه به قانون استفاده از چهار بازیکن خارجی در هر تیم برای لیگ قهرمانان این تیم ب روی نام گومیس فرانسوی خط کشیده وچهار بازیکنی که گفتم به مسابقه بااستقلال میاره، این بازیکنان عرب نیستن ودرضمن حرفه ای هستن و طبیعتا وقت کشی براشون افت داره درضمن الهلال ٧بازیکن باکیفیت خارجی داره که از این ٧بازیکن یکی سهمیه آسیایی (کره ای)این تیم می باشد انتظار فوتبال علی اصغری ودیمی بازی کردن و مرده کشی نداشته باش آقای روشنِ ساز مخالف زن!درعجبم اینهمه پیشکسوت باسوادی که استقلال داره چرا بااین مصاحبه میکنن نمیدونم چون همیشه دم دسته باهاش مصاحبه میکنن دقیقا مث مصاحبه با برادران فنونی زاده (مرتضی پرسپولیسی و مهدی استقلالی)!
    • کاوه IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      والا وقت کشی مال سالهای قبل اونم مال بحرین یا .. بود خودمونیم حتی داوری ها هم بیشتر به نفع ایران بوده تا عربستان خود من بازی ایران عربستان استادیوم بودم تازه یه پنالتی که رحمتی روی مهاجم حریف کرد را نگرفت چرا استقلالیها و پرسپولیسیها تو توهمند عربها نه وقت کشی می کنند و داور هم به نفع اونا نیست بس کنید
  • امیرتاجی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    افرادی مثل پاشازاده در دوره‌ی خود باتعصب و غیرت برای استقلال بازی کرد و بخیه خورد و الان باید باشد و مجیدی که تو اوج جوانی ول کرد رفت قطر دنبال پول والانم دنبال دلالی تو استقلال کبیر هستش وبدون روزمه اومده تیمی را تحویل گرفته که تشنه قهرمانی هستش ولی مسی و رونالدو راهم بیارن با مجیدی بجام نمیرسیم فقط الان نکونام به درد تاج میخوره وسلام لااقل یه روزمه داره
    • پفک آبی چی شد IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      تو از رزومه میگی بعد میگی جواد نکونام ؟ رزومه مربیگری جواد نکنه خیلی بالا بوده ما نمیدونستیم البته دو سه نفر (شاید هم کار یه نفر باشه ) فقط توی سایتها دنبال کاندید کردن مربیان مختلف در استقلال هستند از همونایی که سفارشی از سعادتمند حمایت میکنن و ......... با اسم تاجیا کامنت میدی اما هواداران میدونن چه خبره
    • ایران جوان IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      امیر لنگی دستت رو شده ، اولا که فرهاد شاه استقلاله، دوما اگه نکونام هم بجای فرهاد بود تو یکی باز هم حرف مفت میزدی واستقلال رو تخریب میکردی ،کلمه تاجی رو خودت گذاشتی تا رد گم کنی، استقلالی واقعی میدونه کجاوچه وقت از کی باید حمایت کنه ،شما در صدد تخریب استقلالی پس لطفا سکوت لنگی
    • محمد IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      آقای عزیز توهم مثل آقای روشن آقای روشن بزار برا هوادار واقعی استقلال عزیز بمونی مثل این که خیلی بیکاری چرا هر کسی اومد توی استقلال شما یه بهانه داری در مورد استر ا همش می گفتی همیشه می گن رای به اکثریت ترو بخدا ببین کسی از پیشکسوتان پرسپولیس حرفی نمی زنند همش تحریف از کادر فنی مکنند ترو بخدا ول کن استقلال به حال من خودش شما ما ناخواسته به استقلال ….
  • علی بامرام IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    با آرزوی موفقیت تیم دوم پایتخت❤❤
  • علی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    با آرزوی موفقیت استقلال❤❤
  • اس اس IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    آقای روشن تو که تو چندهفته گذشته داشتی بد استقلال وکادر فنیشومیگفتی،حالا دوباره چه خبر شده؟!مجیدی حق داره چیزی از نیم بروز نده چون دوست دشمن استقلال معلوم نیست وقتی میگن کریم باقری از مجیدی بهتره! اونم یه استقلالی این حرف میزنه!!وای بحال دشمنهای استقلال،که چها میکنند؟؟!در این برحه از زمان استقلال وکادر فنیش احتیاج به آرامش وحمایت داره نه تشنج!!!
  • ح م IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    به والله بیشترپیسکسوتهای استقلال پدراین تیم رادرآوردین علی الخصوص یکی شما آقای روشن ویکی هم فیروزخان قربانی گواردیولا البته اگربربه مقام شامخش نخوره یک سؤال ازشمادارم کدوم پیشکسوت پرسپولیس ازتیمش انتقاد می کنه هرکه اومدتواستقلال جناب فیروزخان شروع به انتقادکرداونم نه اینکه چیزی درچنته داشته باشه.حتی یادمه استراماچونی اومدبازقربانی انتقادکرد.تیم به اندازه ی کافی توسط دولت وبازیکنای نازگلش به زمین خورده کسی مرده رانمی زند دیگه دست برداریدازجون استقلال چی می خواید
  • Xalil IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    بیا پایین سرمون درد گرفت بابا ، شعر تلاوت نکن امثال شما از لنگی ها بیشتر به استقلال ضربه زده
  • تهام IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    هروقت پیشکسوت استقلال شما باشی دیگه فاتحه این باشگاه رو خوند
  • امیر IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    امثال روشن ومظلومی .....چرا از پورحیدری پروین الگوی اخلاق .انسانیت نگرفتین .چرا از مرحوم حجازی چیزی یاد نبردین ..از زمانی که شما چاپلوسایه جیره خوار مافیا رخنه کردید تو فوتبال این مملکت گند زدین به همه چی ...نمیخوایم حرمت موی سفید بشکنیم اخه شما هم عین رشید مظاهری استقلال فقط پول بده براتون ..چه عادت بدی شما باباند بازیتون درست کردین ..پرسپولیس نگاه کنید چه جور همه دست تو دست هم چندسال کمک کردن ۵قهرمانی اوردن بی دلیل نیست .چون حاشیه های که امثال روشن دخالت های بیجا مثل مظلومی ابازنشسته هاشون گرفته شد ..استرا ما چونی هم همین کار کردین .لعنت به اونی که تریبون در اختیار شا بی ارزش های خودفروش میزاره ول کن دیگه ..تو اگه استقلال دوست بودی اینقد حاشیه درست نمیکردی ..تمام پیشکسوت های خوب استقلال نظیر قلعه نوعی وووونمی فهمن فقط تو حالیته نه اقا تو جز باند مظلومی هستی میدونی چکار کنی ولی بدون فرهاد ببازه ببره امسال هم هست به کوری چشمت
  • استقلالی اصیل IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    این همه پیشکسوت چرا این... واقعا بویی از غیرت و معرفت نبردی... مجیدی هيچ وقت دنبال بهانه نبوده تا چشم شماها دراد که مجیدی محبوب هواداره...مجیدی کم از شما نخورده که راتون بده... تغییرات استقلال که ده ها برابر الهال هست وزمان امادگیشون کمتر.... الهال با تمام قدرت و تجربه و امکانات اومده اون وقت میگی تو افته.... تا چه حد وقیح... بر حسودان و خائنان شرم باد....
  • آبی IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    آدم وقتی ای آقای روشن میبینم و حرفاشو میشنوم یاد و خاطره ابو موسی عشعری خائن میفتم
  • محسن IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    آقای روشن خیلی تندروس نمیدونم این صحبتاکه میکنه فکرمیکنه به سودتیمه؟نکن آقای روشن خدایش بیشترازاین ضربه نزن میدونم دل سوزاستقلالی ولی بااین صحبتابه نظرت کاردرست میشه
  • sajjad GB ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    این فیروز قربانی حاضر نشد دستیار استرا بشه رفت دستیار ابی صادقی سایپا شد.چقدر اینها حسود ولجوج هستند.فرهاد اومد دستیارشفر شد بی منت و ادا اطوارهای حسن روشنی و قربانی و...اینا میدونن مجیدی دوسال تو استقلال بمونه اینا کلا محو میشن که سنگ اندازی میکنن
  • داود IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    این حسن روشن بیکار از تیم الهلال اطلاعات کامل داره ودر مورد نفراتی که به تیم آنها اضافه شده اشراف داره ولی در مورد تیم استقلال که ۷۰ درصد نفرات تیمش جدید شده و بازیکن تا پی هم جذب نکرده هیچ اطلاعی نداره ،آخه تو چه جور کارشناس هستی اخوی؟
  • محمد IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    استقلال شانس آورد به دوره افت الهلال خورد.
  • کیسه +6+6 IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    امشب دو تا تیم سعودی باهم بازی دارن الهلال و الستقلال. هر کدوم ببرن فرقی برا ارپش سرخ نداره ولی ایشالا استقلال الهوچیگر و المتوهم ببره
  • نوذر خان IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    با درود وآرزوی برد حریفم استقلال کلا مردم ایران همیشه دنبال آدم خوشتیپ و جذابن استقلال هر چی که مشکل داشت و خواهد داشت بخاطر کادر فنی ناتوانش فرهاد هرچقدم بازیکن خوبی بود وخیلی هم خوشتیپ ولی الان نباید مربی استقلال می شدچون هرچقدم حساب کتی تجربه نداره حتی تجربه مربی خوب هم نداشته شما لیست مربی های فرهاد نگاه کنید پس انتظار تون بی مورد اصلا عاشقش باشین دوستش داشته باشین کلا خوب ولی دلیل نمیشه مربی باشه یکم چشماتون باز کنین تعصب زیادی خوب نیست واقعیتا روببینین واقعا استقلال توی این چندسال بازیکن زیاد داشت اما مربی نه !!!! من خودم همیشه عاشق فوتبال زیبام اصلا استقلال یا پرسپولیس اینا همش اسم که هوادارا همیشه با هم درگیر باشن و هیچ وقت این وسط فوتبال پیشرفت نمیکنه چون همیشه حواسمون به تیم حریف که بخوره زمین ...در هر صورت آرزوی سربلندی وموفقیت دارم برای تیم استقلال...
  • مهدی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    اون موقع که استقلال ۲ بار قهرمان شد دفعه اول که شما اصلا نبودید دفعه دوم شما حضور داشتید اگه عرضش داشتید قهرمان میشدید اینجا هم الان بحث ملی فارق از رنگ
  • سجاد IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    چرا پیشکسوتان استقلال هیچوقت باهم نتونستن یک دست باشن؟ چرا همیشه هرکدوم تو کادر فنی هست ازنظر بقیه ک بیرون نشستن بدرد نخور هست؟ چرا تیم پیروزی و پیشکسوتاش همیشه از هم حمایت میکنن اما پیشکسوتای ما همواره زیر پای دوستان خودشون رو خالی میکنن؟ شماها اگر درصدی از خلوص امثال ناصرخان و منصورخان رو داشتید درهر شرایطی قبل از بازی ازتیم حمایت میکردید. جای بحث و اعتراض و پیشنهاد های فنی تو مطبوعات نیست جای اینکارها تو جلسات خصوصی باشگاست نه اینکه تو مطبوعات و صدا و سیما مرتب همبازی های قدیمی خودتون و شاگردان الان خودتون رو بکوبید ک بگید ماهم بلدیم. نکنید این کارهارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی