تمجید دستیار سابق فرهاد مجیدی از مربی ایتالیایی/ استقلال و الهلال قابل مقایسه نیستند
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق استقلال در مورد دیدار استقلال و الهلال عربستان گفت: امیدوارم گابریل پین در این موقعیت حساس به استقلال و فرهاد مجیدی کمک کند. 

مجید نامجومطلق در مورد بازی حساس استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امیدوارم استقلال فردا شب برنده بازی باشد. بی‌شک بازی سنگینی خواهد بود زیرا دو تیم پرافتخار آسیا برابر یکدیگر قرار می‌گیرند هر چند که از نظر امکانات و هزینه، استقلال و الهلال قابل مقایسه نیستند.

او در مورد نگرانی برخی از هواداران استقلال به دلیل جدایی چند بازیکن تاثیرگذار تیم فرهاد مجیدی از یک‌طرف و عملکرد خوب الهلال در فصل نقل و انتقالات از طرف دیگر، بیان کرد: استقلال همیشه استقلال است و تجربه‌ای که در آسیا دارد بر کسی پوشیده نیست. این تیم بارها ثابت کرده پول و هزینه نمی‌تواند تعیین‌کننده باشد.

نامجومطلق در مورد اضافه شدن گابریل پین به کادرفنی استقلال در آستانه بازی مهم برابر الهلال بیان کرد: ایشان یک مربی صاحب نام است و کارنامه خوبی دارد. او در کادرفنی تیم ملی ایتالیا حضور داشته و سالها دستیار چزاره پراندلی بوده، پس مربی توانمند و باسوادی است و امیدوارم در این موقعیت به استقلال و مجیدی کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mohammad.4444 IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    گابریل پین مربی برجسته و ممتاز خارجی که سابقه کار در تیمهای بزرگی در کارنامه خود دارد و میتونه کیفیت فنی استقلال رو به طور قابل ملاحظه ای بالا ببرد..این مربی رزومه خوبی دارد فقط یه قهرمانی تو آسیا با استقلال برای کارنامش کمه که به امید خدا اوکی میشود..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی