خاویر تباس و لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خاویر تباس رئیس لالیگا می‌گوید جدایی لیونل مسی تقصیر باشگاه است و مدیران باشگاه بارسلونا می‌توانستند جلوی رفتنش ر ا بگیرند.

خاویر تباس رئیس لالیگا در مصاحبه با نشریه «اسپورت» به فلورنتینو پرس و خوان لاپورتا مدیران رئال مادرید و بارسلونا حمله کرد.

تباس در صحبت‌هایی عجیب گفت: «با اطمینان می‌توانم بگویم که جدایی مسی به علت مسائل اقتصادی نبود و رد پای فلورنتینو هم در این ماجرا به وضوح مشاهده می‌شد! سران بارسا می‌توانستند جلوی جدایی او را بگیرند. رفتن مسی دردناک‌ بود چرا که او را بهترین بازیکن تاریخ می‌دانم. لیاقت او نبود که این‌گونه جدا شود، نه فقط برای بارسا بلکه به خاطر لالیگا هم همین‌طور بود.»

وی در مورد خوان لاپورتا مدیر بارسلونا هم گفت: «بارسا به مدت یک ماه با قرارداد CVC موافق بود تا این که رئال با آن مخالفت کرد. در باشگاه بارسلونا یک عقده حقارت در مقابل فلورنتینو وجود دارد.»

قرارداد CVC از همان ابتدا با مخالفت شدید بارسلونا و رئال مادرید مواجه شد.هدف پرداخت ۲.۷ میلیارد یورو به باشگاه‌های لالیگا و لیگ دسته دوم بود که این مبلغ پس از خروج ۲ باشگاه بزرگ کاهش یافت. خاویر تباس رئیس لالیگا کاهش مبلغ قرارداد از ۲٫۷ میلیارد یورو به ۲٫۱ تا ۲٫۲ میلیارد یورو با خروج ۲ غول فوتبال اسپانیا را تایید کرد.

رییس لالیگا در مورد شرایط مالی بارسا هم صحبت کرد: «ممکن است که اتفاقی مشابه سال ۲۰۰۳ رخ بدهد، زمانی که لاپورتا، مشکلات مالی گاسپارت را به ارث برد و گروهی از اعضای بارسلونا این شرایط را به دادگاه بردند.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی