رادوشویچ: احساس خوبی ندارم/ خیلی صحنه بدی بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار استقلال تاجیکستان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه مرکزی دوشنبه در حالی برگزار می‌شود که مهدی مهدیخانی با آسیب دیدگی شدید دست مواجه شده است.

بوژیدار رادوشویچ که رابطه بسیار خوبی با مهدیخانی دارد در این رابطه به خبرورزشی گفت: ببخشید اصلا احساس خوبی ندارم که بخواهم در مورد این اتفاق صحبت کنم. من رابطه بسیار خوبی با مهدی (مهدیخانی) دارم و او دوست صمیمی‌ام است.

او ادامه می‌دهد: برای من خیلی سخت است که بخواهم در رابطه با اتفاقی که در تمرین سه روز پیش پرسپولیس رُخ داد صحبت کنم. خیلی صحنه بدی بود و مهدی متأسفانه فرود بدی روی دستش داشت که... امیدوارم دوست و هم اتاقی من در سفرها هر چه زودتر برگردد چون می‌دانم امسال چقدر انگیزه داشت و می‌خواست خیلی چیزها را ثابت کند.

در خبرها آمده بود دروازه بان کروات که رابطه خیلی خوبی با مهدیخانی دارد مأموریت دارد به این بازیکن روحیه بدهد. رادوشویچ در این رابطه خاطرنشان می‌کند: مهدی یک بازیکن حرفه ای است و می‌داند این مسائل و اتفاقات در فوتبال و ورزش حرفه ای پیش می‌آید. مطمئن هستم مهدی می‌تواند با قدرت تر از گذشته برگردد و به تیم کمک کند.

از رادوشویچ درمورد شرایط تیم در تاجیکستان می‌پرسیم که جواب می‌دهد: استقلال تاجیکستان میزبان است و ما هم باید در چمن مصنوعی بازی کنیم اما همه بچه‌ها برای پیروزی تمرین می‌کنیم. باید از این مرحله صعود کنیم و به جمع تیم‌های یک چهارم نهایی صعود کنیم.

گلرکروات پرسپولیس که تا حد زیادی هم به زبان فارسی مسلط شده است درباره پیش بینی نتیجه دیدار با استقلال تاجیکستان می‌گوید: پیش بینی نتیجه یک بازی فوتبال همیشه سخت است اما همین قدر می‌دانم که پرسپولیس برنده این بازی خواهد شد. شک نکنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی