نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تراکتور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از آخرین باری که فیروز کریمی با پاس تهران قهرمان آسیا شد زمان زیادی گذشته است.

تراکتور در حالی مهیای بازی با النصر عربستان شده که در هفته های اخیر درگیر حواشی زیادی بوده است. حواشی که منجر به این شد زنوزی اعلام کند قصد فروش امتیاز تراکتور را دارد و حتی گفته می‌شود مس سونگون در حال بررسی برای خرید امتیاز تراکتور است. از سویی فراز کمالوند هم از سمت خود استعفاء کرد و در نهایت فیروز کریمی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد. کار تا جایی پیش رفته بود که تراکتور تصمیم گرفته بود از حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با النصر انصراف دهد.

این فعل و انفعالات بدون شک روی روند آماده سازی تیم و هم چنین جذب بازیکنان جدید تاثیر منفی گذاشته است. البته پنجره تیم تراکتور بسته است. با این حال نتیجه درون زمین و بر اساس تلاش بازیکنان دو تیم رقم می‌خورد. بازیکنان تراکتور دو راه دارند؛ یک اینکه تحت تاثیر این حواشی راهی میدان شده و باخت احتمالی خود را در این بازی توجیه کنند یا بدون توجه به این حواشی وارد میدان شده و با یک نمایش جانانه در پی حذف النصر باشند. به واقع انتخاب با بازیکنان تراکتور است.

در روزهای اخیر بارها و بارها از قرارداد بازیکنان حریف صحبت شده است. اینکه دستمزد یک بازیکن خارجی النصر به اندازه کل بودجه تراکتور است. این در خصوص بازی استقلال و الهلال هم گفته می شود. اما آیا در فوتبال همیشه گران ترین تیم موفق ترین تیم بوده است؟ 

تراکتور در این بازی نماینده فوتبال ایران است؛ باید مشکلات را در رختکن جا بگذارد و برای برد وارد میدان شود. به یاد داریم آخرین بار یک تیم ایرانی با هدایت فیروز کریمی قهرمان آسیا شد؛ از آن روزها زمان زیادی گذشته اما فرصت خوبی برای فیروز کریمی و تجدید خاطره هاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی