عکس| دیدار دبیرکل فیفا با داور بین المللی فوتسال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دبیرکل فدراسیون جهانی فوتبال، با داور بین المللی فوتسال کشورمان دیدار کرد.

خبرورزشی - مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی از روز گذشته (دوشنبه ۲۲ شهریورماه) با دیدار لیتوانی و ونزوئلا آغاز شد و گلاره ناظمی، داور بین‌المللی فوتسال کشورمان به عنوان داور سوم این مسابقه را قضاوت کرد.

در حاشیه این مسابقه، فاطما سامورا، دبیرکل فدراسیون جهانی فوتبال با ناظمی دیدار کرد و به بخاطر قضاوت در رقابت‌های جام جهانی فوتسال به وی تبریک گفت و در مسابقات پیش رو برای ناظمی آرزوی موفقیت کرد.

تیم ملی فوتسال ایران نیز در نهمین دوره جام جهانی حاضر است و باید فردا(سه‌شنبه) در اولین دیدار خود از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به مصاف تیم ملی صربستان برود. آرژانتین و آمریکا دیگر هم‌گروهی‌های شاگردان محمد ناظم‌الشریعه هستند.

عکس| دیدار دبیرکل فیفا با داور بین المللی فوتسال ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان کرمانشاهی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    آفرین وصد آفرین به این بانوی ایرانی که افتخار ایران است. به نظر من سران رده بالای کشور کم کم باید یه مقداری از سخت گیری ها رو برای بانوان کم کنه در ورزش میگن حجاب باشه خب باشه اما دیگه الان مثل دهه شصت و هفتاد نیست یه زن موی سرش بیرون باشه دوهزار نفر نگاش کنه الان وزارت ورزش باید خیلی بیشتر به ورزش بانوان اهمیت بده بخصوص در جایگاه بین المللی که ایران رو به چشم کشور عقب افتاده نگاه نکنن ......کسی هست نظرش بامن موافق باشه !!!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی