نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
۵ |
۵
ماجرای فریاد بلند مربیان استقلال پس از گل دوم الهلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربیان استقلال پس از گل دوم الهلال از عملکرد مدافعان عصبانی بودند.

گل دوم الهلال باعث شد تا کادر فنی استقلال از روی نیمکت استقلال به آسمان بلند شوند و به خط دفاعی اعتراض کنند. کادر فنی استقلال در حالی که فریاد می زدند نسبت به فاصله بسیار زیاد مدافعان استقلال اعتراض کردند.

فاصله زیاد مدافعان استقلال به ویژه در عمق زمینه گل دوم الهلال را فراهم کرد و باعث شد سعودی‌ها از عمق به استقلال ضربه بزنند.

گل اول نماینده عربستان نیز در اثر همین اشتباه خط دفاع استقلال رخ داد؛ خط دفاعی که بدون دانشگر و عارف غلامی شکننده شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    این هم از مجیدی پرادعا. سوپرایزش را هم دیدیم. آبروی مان را در مقابل عربستان برد. این آخرین باخت استقلال با این شومن پرادعا نخواهد بود. خجالت داره تیمی چند صد تیلیارد تومانی استقلال که نسبت به پرسپولیس و سایر تیم ها ( به جز سپاهان) بیشترین بازیکن نامدار را خرید و کلی هزینه کرد و مربی نامدار ایتالیایی آورد، حتی یک گل هم نزد. درسته بازیکنانی را از دست داد ولی به جای آنها کلی بازیکن به اصلاح ستاره گرفت. برای هزارمین بار می گم مجیدی مربی نیست. فقط ادای مربیگری را در می آورد. خیلی خیلی شانس آورند گل سوم را نخوردند.
    • آرش تاجى IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      با اين نظر مشخصه كه يه پرسپوليسى هستى و چيزى هم از فوتبال سرتون نميشه شما! يعنى قراره تيمى كه بهترين بازيكنانش رفتن و يا مثل عارف غلامى مصدوم شدن و كلا نصف تركيبش عوض شده و بهترين هافبك دفاعى ليگ، و تكنيكى ترين بازيكن حال حاضر ليگ رو از دست داده، هماهنگى درست حسابى نداره، هافبك بازيساز نداره، و تو كوران مسابقات نبوده، با يه سرى مدير بى عرضه در راس كارش، بياد جلو الهلال با اين همه امكانات و بازيكن و اردو حتما برنده بشه و اگه نشه تقصير فرهاد مجيدى يه؟! همچين تيمى قراره چون يه هفته تو دوبى تمرين كرده و ٤ روزه مربى ايتاليايى اومده بالا سرش ظرف يه هفته همه چيزش عالى بشه و اصلا انگار نه انگار وضعيت باشگاه انقدر آشفته بوده؟ مگه بازيكن تخم مرغه كه يكى رفت يكى ديگه بزارى جاش و انگار نه انگار؟ رسيدن به هارمونى تيمى انقدر مسخره است؟ استقلال اگه برنده ميشد روى تعصب و جرقه بود، نه عدالت فوتبالى، هرچند با اين همه مشكل استقلال بازى قابل قبولى انجام داد.
  • وحید کاظمی اسطوره کیسه IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    تقصیر مدافعان کیسه نبود تقصیر مهاجمان الهلال بود خخخخخ
  • الدوچرخه چی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    حال کردید پیش بینی بنده رو.گفتم الهلال با تیم نونهالانش هم کیسه رو میترکونه.کیسه ی تهران بازیکن داره بیشتر از همه ی تیمهای ایران هم داره اما دو چیزه که باعث میشه با این همه ولخرجی وبریزوبپاش میلیاردی در حسرت یه برد مطمئن ویا یه جام ولو حذفی باشه!یک.نداشتن غیرت به تیم کیسه چون اکثرا به عشق پول ونداشتن جایی بین تیمهای بزرگ چون پرسپولیس به این تیم اومدن!دوم.نداشتن یک کادره مجرب فنی!تیمی که سرمربیش فقط ادعا داره ولاغیر وهمه ش دنبال اتفاقات غیره فوتبالی وشانس واقباله تا علم فوتبال ومربیگری!با این دو عیب بزرگ تا صدساله دیگه کیسه باید دنبال بقیه بدوه وبرای سوم چهارمی اونم فقط بلطف خرجهای بی حساب وکتابی که براش میشه باشه.البته بقول گزارشگر بازی این باختها وشکستها وتحقیرها چیزی از ارزشهای کیسه کم نمیکنه!میدونید چرا.چون کیسه چیزی به اسم ارزش نداره که بخاد کم بشه.خخخ خخخ
  • ابرام US ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    سُما ق ================================================================================================= با عربده کشیدن و٬با چوب و با چما ق ...... تنها یا فت می شود اینجا کمی سُماق ================================================================================================= اینجا دگر نه وزیر و وکیل و حزب ....... آید تورا بکار ٬ بِمیک جان من سماق ================================================================================================= با حاج فتل که شوالیه است و« قندلی»....... کوبیده را بزن به رگ و اندکی سماق ================================================================================================= با این« مدد »که نه ٬ با شخص جویبار ...... رو در کنار جوی و بزن دوغ با سما ق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی