نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
درگیری عجیب کاپیتان استقلال با بند کفش/ بند کفش وریا مثل بازی استقلال روی اعصاب بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وریا غفوری در طول بازی با الهلال چندین و چندبار بند کتانی خود را محکم کرد.

 معلوم نبود کفش‌های ورزشی وریا غفوری چه مشکلی دارد که بارها و بارها بند آن باز می‌شد و کاپیتان استقلال مجبور شد دوباره آن را باز کرده و ببندد.

در واقع فقط بازی ضعیف استقلال نبود که اعصاب هواداران را خرد می‌کرد چرا که کفش ورزشی کاپیتان استقلال هم روی اعصاب بود.

غفوری که مدت‌هاست دچار افت شده مقابل الهلال هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و حتی روی گل دوم حریف به نوعی مقصر بود.

او نتوانست طراوت لازم را به سمت راست استقلال بدهد و در مجموع انتظارات را برآورده نکرد. هرچند که بقیه همبازیانش هم بهتر از او نبودند و استقلال که در شرایط مسابقه قرار نداشت، ناهماهنگ و ناآماده به نظر می‌رسید.

استقلالی‌ها در آخرین بازی خود مقابل فولاد خوزستان در فینال جام حذفی هم نمایش خوبی نداشتند و بعد از مدت‌ها که مقابل الهلال عربستان به میدان رفتند تیم ناهماهنگی نشان دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    اتفاقا وریا بازی خوبی انجام داد
  • ابرام US ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    بی بند و بی دل ================================================================================================= لعنت به تو بند کفش نادان ....... پیچیده به پای من فراوان ================================================================================================= هر بار که قصد گل نمودم ....... یا سانتر به روی تیم مهمان ================================================================================================= ول گشته مزاحمم شدی تو ..... تا تیم حریف گشت شیطان ================================================================================================= زین پس بتو دل نبندم اما ....... بی دل نروم سوی میدان
  • هوتن IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    استقلال یک تیم بی برنامه ،بی هدف ، وسردرگم خداآخرت عاقبتش وخیرکنه ،اول بسم الله حذف
    • گرگ IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      آخه کی رو با کی مقایسه می کنید ؟؟!! استقلال رو با پرسپولیس تیم هایی که استقلال با هاشون مسابقه داشت با پرسپولیس یکیه آیا ؟؟؟؟
  • حسین 021 IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    خدایی از کی پول میگیری اینارو مینویسی؟وریا عالی نبود ولی اصلا بد نبود و خیلی خوب کار کرد و بارها طول خط رو بدون خستگی دوید سانتر کرد کنش دفاعی موفق داشت تکل موفق،پاس کلیدی و... دیگه باید چه کنه تا شما صد تا یه غازی ها... استقلال عالی بازی کرد ولی بدشانس بود مرادمند جوری میجنگید که... ولی...سبحان رو دیدین؟ یا حسین زاده رو؟ متین جطور؟لاین اپ اخرین بازی تیم تو اسیا رو ببینید و ساکت شید، غمگین ترین صحنه سکو نشینی فرشید اماده بود که با خیانت محرض مددی و فریاد شیران لنگی اخرشم باهاش تمدید نشد تا فرهاد خالی تر از همیشه... همونقدر که در نیم فصل از جذب قاسمی نژاد 34 ساله ابتر ماندیم از جذب شیمبا 37 ساله هم...تازه شیمبا کجا و شیخ کجا؟قایدی را فروختند که مهاجم خارجی بیاورند.. بعد فریاد شیران خائن میگوید 98% لیست سرمربی جذب شده،خب ببینیم 2% باقی مانده چقدره؟ فرشید، ریگی،اسدی، شیمبا،نادری،اسماعیلی فر،حردانی،سهرابیان،رشید،شیخ و میلیچ...با تیم زیر 23 سال نمیشود در اسیا بازی کرد انهم در مقابل مهاجمان کلاس جهانی و فوق‌العاده با تجربه از ucl گرفته تا...ولی تیم بشدت عالی و با برنامه بازی کرد دمتون گرم
  • صابر IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    وریا خوب بازی کرد فقط خیلی بدشانسه تازه فوتبال ورزش گروهی هست باید همه خوب باشن تا نتیجه بگیری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی