آمار استقلالِ مجیدی در ۱۰ بازی آسیایی؛ فقط ۴ برد/ طلسم دو ساله آبی‌ها
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال استقلال در دهمین بازی آسیایی تحت هدایت فرهاد مجیدی یکبار دیگر در مرحله یک هشتم نهایی از دور مسابقات کنار رفت.

 استقلال تهران امشب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال رفت که در این بازی موفق به پیروزی مقابل حریف نشد.

این بازی، دهمین بازی آبی‌پوشان در بازی‌های قاره‌ای تحت هدایت فرهاد مجیدی بود که در نهایت منجر به ثبت یک شکست در کارنامه او شد.

در دوره قبلی لیگ قهرمانان آسیا (۲۰۲۰) فرهاد مجیدی در اولین تجربه سرمربیگری آسیایی خودش با استقلال به مصاف الریان رفت که این مسابقه با نتیجه ۵ بر صفر به سود آبی‌ها به پایان رسید تا با صعود از پلی‌آف به مرحله گروهی برسند.

در دور گروهی با توجه به انصراف الوحده امارات، تعداد بازی‌های استقلال به عدد ۴ کاهش پیدا کرد. این تیم در بازی با الشرطه به تساوی یک-یک رضایت داد و در بازی بعدی ۲ بر یک مقابل الاهلی عربستان شکست خورد. در دور برگشت با توجه به کناره گیری فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال، آبی پوشان با هدایت نامجو مطلق مقابل الشرطه به تساوی یک-یک رسیدند و در بازی بعدی سه بر صفر الاهلی را شکست دادند. آن‌ها در دور بعدی و در مرحله یک هشتم مقابل پاختاکور ازبکستان ۲ بر یک شکست خوردند و حذف شدند.

در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا (۲۰۲۱) استقلال در مرحله گروهی با تیم‌های الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الدحیل قطر همبازی شد. در بازی اول ۵ بر ۲ الاهلی را شکست داد، در بازی دوم مقابل الشرطه به پیروزی ۳ بر صفر رسید و در بازی آخر دور رفت ۴ بر ۳ از الدحیل شکست خورد.

در اولین بازی دور برگشت استقلال مقابل الدحیل به تساوی ۲-۲ رضایت داد، سپس مقابل الاهلی به تساوی بدون گل رسید و در آخرین بازی نیز الشرطه را یک بر صفر شکست داد تا با صعود به مرحله یک هشتم نهایی حریف الهلال شود اما در این بازی نیز استقلال مانند فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی (با قبول شکست ۲ بر صفر) حذف شد تا شکست دیگری در کارنامه آسیایی مجیدی ثبت شود.

به این ترتیب استقلال تاکنون با سرمربیگری فرهاد مجیدی از ۱۰ بازی انجام شده، ۴ برد، ۳ مساوی و ۳ باخت را تجربه کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ف دال IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    آاااآااااآقربون! به این می‌گن؛ عروس گُلِ آسیا..
  • حمید علوی CA ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    الان دیکه فقط باید روی لیگ و جام حذفی پیش رو تمرکز کرد. امیدوارم دو‌ تیم دیگه ی سرزمینمون (پرسپولیس و تراکتور) برن بالا و جام قهرمانی آسیا به ایران بیاد.
  • امیر IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    این طلسم چند ساله با مجیدی در جام حذفی و لیگ برتر هم هست. من از اول یقین داشتم و دارم که استقلال با شومنی مثل مجیدی به جایی نمی رسد. این هم از مجیدی پرادعا. سوپرایزش را هم دیدیم. آبروی مان را در مقابل عربستان برد. این آخرین باخت استقلال با این شومن پرادعا نخواهد بود. خجالت داره تیمی چند صد تیلیارد تومانی استقلال که نسبت به پرسپولیس و سایر تیم ها ( به جز سپاهان) بیشترین بازیکن نامدار را خرید و کلی هزینه کرد و مربی نامدار ایتالیایی آورد، حتی یک گل هم نزد. درسته بازیکنانی را از دست داد ولی به جای آنها کلی بازیکن به اصلاح ستاره گرفت. برای هزارمین بار می گم مجیدی مربی نیست. فقط ادای مربیگری را در می آورد. خیلی خیلی شانس آورند گل سوم را نخوردند.
    • حمید علوی CA ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      امیرجان داداش قطعن میدونی که بنده صددرصدبافرمایشات شما موافقم وهمیشه هم مث شماوبعضی دوستان،صادقانه گفتم که مجیدی و مجیدیسم استقلال رو به خاکستر مینشونه.اما درعین حال معتقدم بابست تا آخرین روزقراداد یک مربی بهش وقت دادواین فرهنگ رو‌ در هوادارهاتوسعه داد که به قراداد مربی احترام بذارن.ازطرفی واقعیت هر آدم مدعی (درحال حاضرمجیدی)بایست برای همه ی هوادارها حتی ساده ترین،بی تجربه ترین وناآگاهترین هوادارهاروشن بشه تافرهنگ هواداری و هوش هواداری رشد کنه و دیگه براحتی خام نشن.بهترین کار برای روشن کردن ماهیت و‌ واقعیت کسی، زمان دادن ‌بهانه ندادن هست.یعنی دقیقن همونکاری که مدیریت فعلی باشگاه داره میکنه.درواقع مدیریت فعلی باشگاه،مثل سعادتمندساده نیست که بهانه دست مجیدی بهانه جو وفرافکن بده.برعکس،بازیکنای موردنظر مجیدی رو‌ میخره،میذاره خودمجیدی فروش قائدی رومدیریت کنه،بهترین اردوی خارجی تاریخ استقلال رو در امارات ردیف میکنه، و… تا همه ی بهانه ها رو بگیره،بعدش زمان میده تامجیدی خودش رو‌ نشون بده،چون اونا هم مث من و شما میدونن که مجیدی چیزی در چنته نداره و با گذشت زمان خالی بودنش به هوادار ثابت میشه.
  • ابی از فلاح IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    ای بابا آمار دروغ میگن وگرنه شواح فرناز به اینا نمیبازه.خخخخخ همرو زده ی مساوی هم نداده.اصلا هم عیبی نداره ۴ تا برده که دوتاش تازه جلوی شرت عراق ذلیل مرده بوده.خخخخخخ شواح فرنااااز با کمک شواح قهرمانه
  • كيسه بي جام IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    قطعا مربي برتر هزاره سومه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی