نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حسینی نبود استقلال ۴ تایی می‌شد/ تیم فرهاد مجیدی باخت اما .../ مرادمند مقصر نبود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم استقلال گفت: استقلال مقابل الهلال شکست خورد و از گردونه مسابقات آسیایی حذف شد اما نقطه مثبت این بازی حضور بازیکنان جدید و امیدوار کننده در ترکیب این تیم بود.

تیم استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا با شکست دو بر صفر مقابل الهلال عربستان از دور رقابت‌ها حذف شد.

ابراهیم تقی پور مدافع اسبق استقلال در گفت و گو با خبر ورزشی درباره دلایل شکست استقلال و دیگر اتفاقات این بازی حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

بازی استقلال مقابل الهلال را چطور ارزیابی کردید؟

شروع بازی خیلی خوب بود. استقلال توانست فشار اولیه الهلال را از بین ببرد و در نیمه اول تقریبا سوار بازی شود. ما تا قبل از گلی که بخوریم دو سه موقعیت خیلی خوب هم داشتیم اما متاسفانه برخلاف جریان بازی گل خوردیم و این گل باعث شد تیم از نظر روحی افت کند.

مرادمند روی گل اول مقصر بود؟

نه! به هیچ وجه! به نظر من تقصیری نداشت. روی چمن سرخورد. نمی‌دانم شرایط چمن به چه ترتیب بود چون من در طول بازی بارها دیدم که چند بازیکن استقلال روی چمن سر می خوردند.

پس نمی توان از آن به عنوان سوتی یاد کرد؟

اصلاً سوتی نبود. از این اتفاقات در فوتبال پیش می آید. مادامی که مدافعین اشتباه نکنند مهاجمان نمی توانند گل بزنند. به نظر من مرادمند اصلاً روی این گل تقصیری نداشت.

حسینی چطور بود؟ روی دو گلی که دریافت کرد مقصر بود؟

خیر حسینی هم هیچ تقصیری روی گل‌هایی که خورد نداشت. اتفاقاً این بازی یک شب خوب حسینی را رقم زد و توانست چندین موقعیت خطرناک را از الهلالی‌ها بگیرد تا آمار گل های آنها بیشتر از ۲ تا نشود. او در دقایق پایانی یک تک به تک خیلی خوب را هم گرفت. شاید اگر او نبود چهار تایی می شدیم.

استقلال در نیمه دوم چطور بود؟

به نظر من استقلال در کل این بازی یک تیم آماده و سرحال نشان داد. نقطه امیدوارکننده این باخت که البته برای هواداران و پیشکسوتان استقلال تلخ است این بود که استقلال توانسته بازیکنان جوان و آینده داری را جذب کند. در این بازی دیدیم که جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، زبیر نیک نفس و بقیه بازیکنان تازه وارد تیم خیلی خوب توانستند مقابل حریف بزرگی به نام الهلال بازی کنند و نشان دادند استقلال در لیگ می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

استقلال در این بازی مستحق گلزنی نبود؟

اتفاقا می خواستم این را بگویم که استقلال می‌توانست بیش از دو بار دروازه الهلال را باز کند اما دروازه‌بان تیم عربستانی در این دیدار فوق ستاره تیمشان بود. او مانع گلزنی آرمان رمضانی و بقیه بازیکنان استقلال شد. نمی‌دانم ضربه سر رمضانی را چطور گرفت اما فوق العاده ظاهر شد.

حرف پایانی؟

از این شکست خیلی ناراحت شدم ولی امیدوارم در فصل بدنسازی استقلال بتواند با انجام دیدارهای تدارکاتی خوب با قدرت وارد لیگ شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    گلرکیسه خوب بود!دفاع کیسه خوب بود! بازیکنان جدید خوب بودن!کلا کیسه تیم سرحال و روپا بود!فقط انگار یه کم چمن سر بود وخوب نبود!فقط موندم تا این حد ادم برای مصاحبه کم بود که این به اصطلاح کارشناس رو برای مصاحبه پیدا کرده بودید!همه وهمه چی خوب بوده و کیسه باخته !یعنی اگه همه چی بد بود دیگه میخاست چه اتفاقی بیفته! یجورایی اگه بغیر از اوت از اسیا مثلا گزینه ی حذف از دنیا هم بود الان کیسه کشا از دنیا هم اوت شده بودن وایشون داشت میگفت همه چی عالی بود‌خخخ خخخ کارشناس هاشونم مثل کیسه غیرعادین.خخخ خخخ
    • ناشناس IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      دوست عزیز با خونه به خونه بابل که بازی نکردیم الهلال عربستان که کلی بازیکن حرفه ای داره که دارید میگید غیر عادین
    • ارتش سرخ IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      ناشناس عزیز اگه کمی چشماتو واکنی‌ میبینی که امشب سرورتون پرسپولیس کبیر استقلالی رو که ۴تا به همون الهلال که شما کیسه کشا ازش غول ساختین برای توجیه باختتونُ. برد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی