استقلال قبل از بازی به الهلال باخت/ فوق معمولی‌ها در انتظار یک فوق حرفه‌ای!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال وقتی به الهلال باخت که در نقل و انتقالات چند مهره کلیدی خود را از دست داد و چند بازیکن کاملا معمولی خرید.

اتفاق خیلی عجیبی رخ نداد. در واقع اگر این استقلالی که ۳،۴ مهره کلیدی خود را از دست داده بود، الهلال را شکست می داد باید تعجب می کردیم. 

استقلالی که مقابل الهلال دیدیم اگر ۱۰ بار دیگر هم با این تیم بازی کند باز هم می بازد چراکه تیم نبود و فقط برای چند دقیقه توانست در حد نام خودش بازی کند.

استقلال وقتی به الهلال باخت که در نقل و انتقالات چند مهره کلیدی خود را از دست داد و چند بازیکن کاملا معمولی خرید.

از قدیم گفته‌اند هر چه پول بدهی همان‌قدر آش می خوری. استقلال با خرید بازیکنان متوسط که اصلاً در حد و اندازه‌های این تیم نشان ندادند، در همان دقیقه ۵۵ به الهلال باخت و وقتی گل دوم را خورد تقریباً همه مطمئن شدند که کار تمام شده است.

استقلال نه بازیکن بزرگ خرید و نه در شرایط مسابقه قرار داشت. در حالی که الهلال نسبت به مرحله گروهی از نظر بازیکن تقویت شد و در لیگ عربستان بازی کرد تا کاملاً در شرایط بازی قرار داشته باشد.

با تمام این اوصاف باید گفت پیروزی الهلال کاملا قابل پیش بینی بود هرچند که استقلال هم دو سه موقعیت خوب ایجاد کرد ولی این موقعیت ها برای حذف کردن الهلال اصلاً کافی نبود.

تیم فرهاد مجیدی حتی اگر الهلال را حذف می کرد مسلماً با این مهره ها نمی توانست تا مراحل نهایی بالا برود.

استقلال وقتی در لیگ برتر قایدی، دیاباته، فرشید اسماعیلی و نادری را هم داشت سوم شد. حالا سوال اینجاست که بدون آنها قرار بود چه معجزه‌ای مقابل الهلال رخ بدهد؟ آیا آن مدیری که گفته بود به زودی یک مهاجر فوق حرفه ای می خریم دیشب عملکرد بازیکنان فوق معمولی استقلال را دید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    متاسفانه باز هم پای وزیر پرسپولیسی مسعود سلطانی فر و آذری جهرمی و دست نشانده هاش در هیئت مدیره استقلال و مهندسین مربطوه در میان است و اینا قبل رفتنشون آخرین ضربه خودشون رو به استقلال زدن. باز هم شاهد داستان تکراری تضعیف استقلال قبل از انجام رقابت های حساس در لیگ قهرمانان آسیا توسط دست نشانده های مسعود سلطانی فر در هیئت مدیره استقلال بودیم. همان طور که در سال 2018 با تاکید شفر 6 ماه قبل از پایان قرارداد ها، قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی سر موقع تمدید نشد تا استقلال تضعیف شده بدون اسکلت اصلی خودش مقابل السد قرار بگیره و ببازه، باز هم در اینجا قرارداد میلیچ، دیاباته، فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی تمدید نشد تا استقلال تضعیف شده بدون اسکلت اصلی تیمش به الهلال ببازه. تیم استقلال با همین بازیکن هایی که نام بردم از گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود کرد و با از دست دادن این بازیکن ها مشخص بود که شانسی برابر الهلال نداره.
  • hadi ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    تیتر خنده داری زدین . کدوم تیم ما در نقل انتقالات هم سطح کشورهای عربی بوده بهانه میارین مگه همین پرسپولیس با 11 بازیکن تا فینال نرفت عملکرد فولاد هم خیلی خوب بود.کا برای موفقیت تنها خرید بازیکنان گران قیمت کافی نیست بلکه دانش مربیگری و تعصب ،غیرت و عرضه بازیکنان هم لازمه
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    اصلاً قشنگ نیست که از باخت یک تیم ایرانی خوشحال باشیم اونم جلوی یک تیم عربی،ولی زمانیکه همون تیم ایرانی برای باخت و تخریب و توهین تیم رقیب دست به هر کاری میزنه حتی خیانت چاره ای جز اینکار نمی مونه
  • كيسه خار ذليل IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    مگر همين فرزاد مجيدى دستيار سرپرست كيسه كشا نبود كه ادعا مى كرد برنده دربى نقل و انتقالات تابستانى هستند!!! حالا اين ها شدند خريدهاى معمولى!!! وقتى آقاى فريادشيران معاون باشگاه گفته ٩٨٪‏ ليست مجيدى جذب شده معناش چيه؟ يعنى همان ٢٪‏ جذب نشده كار كيسه كشا رو خراب كرد؟!؟! اين ها همه بهانه براى توجيه باخت و حذف متخصص ها از آسياست! # ما به اينها نمى بازيم
  • حمید علوی CA ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    ۱) شخصن انصافن به هرچی در مورد مجیدی ایراد بگیرم، به حسن انتخاب بازیکنش احسنت میگم. انصافن بازیکنای خوبی گرفته. خوب، جوان و آینده دار. ۲) انصافن تمام کسانیکه رفتن، یا نمیشد نگهشون داشت یا واقعن بهتربود که برن.مثلن دیگه نمیشد قائدی رو نگه داشت چون حتی اگر به فرض محال پولش هم جورمیشد،خانمش و خودش دلشون میخواست در کشوردیگه ای زندگی کنن. قشنگ‌معلوم بود همسرش خیلی حسرت خارجه رفتن رو داره.ازطرفی استقلال نیازمیرم به پول داشت.یامثلا فرشیداسماعیلی با وضعیت انضباطی و گستاخیهایی که داشت موندنش برای بازیکنای جوان خیلی بدآموزی داشت.واقعن نبوذش بهتر از بودش بود.(کاش غفوری رو هم با فرشید مینداختن بیرون). ۳) بنظربنده تنها کار درستی که مجیدی تا حالا برای استقلال کرده همین لیست خرید بازیکنای امساله.
  • 6 IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    كيسه با تموم گنده هاش هم پارسال و چند سال پيش اوت شد. همين كه 4 تا نخورد جاي شكرش باقيه
  • حسین 021 IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    مگه بازیکن ستاره و تاپ با 5 تومن قرارداد میبنده؟؟ تمام نفرلت جذب شده بخاطر فرهاد اومدن که حیلی ها اولویت دوم و سوم فرهاد بودن، در واقع فرهاد فکر میکرد با حفظ. داشته هاش و تزریق چند بازیکن جوون و خوب میتونه تیمی عالی بسازه ولی فکرشم نمیکرد نادری و فرشید و قایدی و ریگی روهم از دست بده،این سقف قرارداد از کجااومد خدا میدونه؟ چرا لنگ نداشت؟ چرا... و چرا... و بازهم خیانت های مددیو فریاد شیران ادامه داره... لین وسط ملکیان و اصن درک نمیکنم، فردی تا این حد کارنامه سیاه و داغونی داره بعد میاد و میشه رئیس هئیت مدیره اسنقلال بزرگ،شما رزومه این ادمو ببینید فقط تونسته باعث سقوط تیم های لیگ برتری بشهو بس،خلیل زاده بسسسسسس نبود حالا شد ملکیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی