نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
۳ |
۵
فرشید اسماعیلی دوست دارد در استقلال بماند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشید اسماعیلی در زمان برگزاری بازی استقلال و الهلال در دبی بود و این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

همان طور که می‌دانید اسماعیلی مورد غضب مسئولان باشگاه استقلال قرار گرفته و قراردادش تمدید نشده است البته در یک مقطع مجیدی هم این بازیکن را نمی‌خواست اما انگار پشیمان شد و در گزارشی که به هواداران استقلال داد از مسئولان باشگاه خواست قرارداد او را تمدید کنند که البته این اتفاق رخ نداد.

در مورد این بازیکن شنیدیم همچنان بی میل نیست در استقلال بماند اما به هر حال شرایط این کار باید فراهم شود تا قرارداد فرشید اسماعیلی با استقلال تمدید شود. اسماعیلی فصل چندان خوبی را سپری نکرد و اختلافات مالی اش با باشگاه استقلال تا حدی روی کیفیت فنی این بازیکن تاثیر گذاشت هرچند که در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خوب کار کرده بود.

خیلی‌ها اعتقاد دارند اسماعیلی می‌توانست در بازی با الهلال به استقلال کمک کند اما به هر حال باید دید آیا تغییری در وضعیت او ایجاد می‌شود و احتمال دارد مثل مطهری در استقلال ماندنی شود یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین 021 IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    هدف این بود که تیم و برای بازی الهلال تجزیه کنن که براحتی کردن، از شب بازی فولاد کلید خورد،نادری همون شب رفت، در حالیکه میگفتن 3 ساله بسته،ارسلان 10 روز مونده به بازی تونست تمدید کنه، اونم به اصرار خودش،قایدی رفت، میلیچ رفت،شیخ رفت،رشید که واقعاً باورم نمیشه،از روزی که گفت میخواد بمونه 4 بار به کمیته انضباطی احضار شد،کدوم مدیری اینجوری تو این مقطع فوق فوق حساس گند میزنه به کل پیکر تیم؟؟چرا سقف قرارداد گذاشتن؟؟ مگه لنگ سقف داشت؟ وقتی میگن لنگ حکومتیه همینه،جفتشون مال یه وزارت ولی...کدوم بازیکن تاپی میاد با 5 تومن میبنده که ما انتظار داشتیم اشکان و دانیال و نور.افکن و حسینی و... بیان، تازه تمام بازیکنای خوبمون هم حراج شدن،فرهاد انقد دیشب دستش بسته بود که بازیکتای زیر 23 سال تیم و بازی داد،ولی عالی اماده شون کرده بود،جالب اینکه با تمامی این اوضاع فوق اسفناک مددی استعفا نداد ولی سمیعی اسنعفا کرد، که بشدت بوداره این داستان، وزیر هم اینهمه بهش گفتن به داد تیم برس،هیچ کاری نکرد و نکرد تا مددی تمام زهرش و به تیم بریزه، امیدوارم به صبح نکشی و سقط شی مددی
  • کامی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اره دوست داره بمونه چون بهتر از استقلال جاییرو پیدا نمیکنه واسه پیشرفت ولی ما هواداریه استقلال دوست نداریم بمونه.ما بازیکنه مغروره پول پرستی که پر از حاشیس از لحاظه فنیم فقط بلده تیمو به فنا بده نمیخایم برو هر جا دوسداری
  • مهدی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    بنده خدا تنها تیمی که بهش پیشنهاد داده هواداره. امثال اسماعیلی و رضاوند استقلال رد نابود کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی