نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
الهلال را در باورهایمان شکست ناپذیر کردیم/ باخت به تیم‌های بزرگ عادت استقلال شده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کوروش تشت زر شماره هفت پیشین استقلال گفت: اگر مدیریت درستی بر تیم حاکم بود الهلال را می‌بردیم.

کوروش تشت زر ملی پوش پیشین استقلال در خصوص شکست این تیم مقابل الهلال عربستان گفت: وقتی تیم عربستانی با خریدهای میلیون دلاری فقط از ترس مقابله با استقلال بازیکن می گرفت ما خودمان قدرت استقلال را باور نداشتیم و مهره های تاثیر گذارمان را براحتی از دست دادیم. علی رغم نمایش قابل قبول (با توجه به شرایط زمانی) استقلال اما بی تعارف باید گفت که در چهره تک تک بازیکنان و مربیان امید به پیروزی همانند آنچه در مرحله مقدماتی دیدیم وجود نداشت. استقلال زمانی به خود آمد و فهمید که الهلال آن تیمی نیست که انتظارش را داشت که دیر شده بود.

وی در ادامه افزود: اینکه هواداران و پیشکسوتان باید از مربی تیم حمایت کنند شکی نیست اما اینکه تعداد شکست ها در بازیهای بزرگ و حساست بدیل به عادت شود جای تامل دارد. با این وجود من باور دارم هنوز برای قضاوت در مورد خریدهای جدید استقلال زود است و حواشی مدیریتی حاکم بر فضای تیم بهانه باخت را برای مجموعه تیم مهیا کرده بود تا استقلال نتواند نتیجه مطلوبی کسب کند.

تشت زر همچنین گفت: مجیدی نهایت تلاشش را در این مدت انجام داده و قطعا با اخت شدن مربی ایتالیایی و هماهنگی بازیکنان جدید، استقلال باکیفیت تری را در لیگ بیست و یکم شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: استقلال تا فرصت باقیمانده تا شروع لیگ در میانه زمین به یک هافبک بازیساز و پاسور نیاز مبرم دارد وگرنه در دیدارهای حساس و بزرگ دچار مشکلات اساسی خواهد شد.

تشت زر تاکید کرد: حال که پس از چند سال سرمربی با تفکرات خودش تیم را بسته واعتقاد به این نفرات و اعتماد به تفکرات مربی ایتالیایی دارد باید این فرصت را برای فرهاد مهیا کرد تا با کسب نتایج مطلوب پس از سالها کام هواداران عزیز را شیرین کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی