سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
۰ |
۰
بنژامن مندی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از این که مشخص شد بنژامن مندی حالا حالاها باید در زندان بماند، باشگاه منچسترسیتی فروش اقلام مربوط به این بازیکن را هم از سایت خودش حذف کرد.

نشریه «مارکا» گزارش داد، بنژامن مندی هافبک فرانسوی منچسترسیتی که به اتهام تجاوز به ۴ زن و تعرض به یک فرد دیگر در زندان به سر می‌برد، باید تا ابتدای سال ۲۰۲۲ پشت میله‌های زندان بماند.

مندی پس از بازداشتش درخواست آزادی با قید وثیقه مالی کرد، اما دادگاه با توجه به میزان جرم به وقوع پیوسته با درخواست او مخالفت کرده و به همین دلیل مندی باید حداقل تا ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ زندگی در زندان را تحمل کند.

در همین حال باشگاه منچسترسیتی هم که بلافاصله پس از دستگیری مندی و متهم شدن وی به تجاوز، همکاری‌اش با این بازیکن را به حالت تعلیق درآورد، تصمیم جدیدی درباره بازیکنش اتخاذ کرده است. این باشگاه سعی کرده است هرگونه رابطه با مندی را هم پاک کند و به همین دلیل نه تنها دسترسی به اطلاعات و مشخصات او به‌عنوان بازیکن منچسترسیتی را محدود کرده است، بلکه محصولات مرتبط با این بازیکن از جمله پیراهنش را هم در فروشگاه‌های آنلاین خود حذف کرده و هنگام جستجوی نام او در فروشگاه باشگاه، کاربران سایت به صفحه نخست سایت فروشگاه ارجاع داده می‌شوند.

باشگاه منچسترسیتی تا به امروز از انتشار هرگونه بیانیه‌ای درباره این موضوع خودداری کرده است.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی