پرسپولیسی ساختم که ۱۰ سال حکومت می‌کند/ یحیی کار نیمه تمام من را تمام می‌کند/ نمی‌توانستم کادر فنی را بدون باقری تصور کنم/ برای اسکوچیچ خوشحالم
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس فصل آینده هم قهرمان ایران خواهد شد.

 امید یوسفیان؛ تیم ملی عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ در گروه دوم مرحله انتخابی جام جهانی حضور دارد. شاگردان برانکو در دیدار اول دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند ژاپن را در خاک خودش شکست دهند ولی در بازی دوم مقابل عربستان شکست خوردند. برانکو با وجود اینکه مدت زیادی است از ایران رفته ولی هنوز اتفاقات فوتبال ایران برایش جذابیت دارد و آن را دنبال می‌کند. از همین رو با سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت و گویی انجام دادیم. پاسخ‌های برانکو به خبرورزشی را در زیر می‌خوانید:

شروع طوفانی در مقدماتی جام جهانی داشتید و ژاپن را در خاک خودش شکست دادید. ولی در بازی دوم مقابل عربستان شکست خوردید. این دو بازی چطور بود؟

بله شروع بسیار خوبی با تیم ملی عمان در انتخابی جام جهانی داشتیم. ژاپن را به خوبی آنالیز کردیم و می‌دانستیم برای بردن این تیم باید صبور باشیم و ستاره‌هایش را از کار بیندازیم. بازیکنانم تلاش زیادی انجام دادند و کاملا مستحق برد مقابل ژاپن که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است بودند. در دیدار مقابل عربستان هم تیم من نمایش خوب و قابل قبولی داشت ولی بدشانسی باعث شد نتوانیم امتیازی از بازی مقابل عربستان بگیریم. به نمایش تیمم افتخار می‌کنم چون هرچه در توان داشتند برای کشورشان گذاشتند و این موضوع قابل ستایش است.

عمان توانایی رسیدن به جام جهانی را دارد؟

می‌دانیم کارمان در حضور تیم‌هایی مثل ژاپن، عربستان و استرالیا بسیار سخت است ولی ناامید نیستم و تا روز آخر برای رسیدن به جام جهانی تلاش می‌کنیم. نمی‌شود آینده را پیش بینی کرد ولی می‌خواهیم کارهای بزرگی انجام دهیم و برای اهدافمان می‌جنگیم.

اسکوچیچ هم با تیم ملی ایران ۲ برد مهم بدست آورد. عملکرد تیم ملی و اسکوچیچ را چطور دیدید؟

وقتی تیمی‌در دو دیدار ۶ امتیاز می‌گیرد، ۴ گل می‌زند و گلی دریافت نمی‌کند یعنی عملکرد کادر فنی و بازیکنان در آن تیم خوب بود. من به تیم ملی و مردم ایران به خاطر داشتن چنین تیم مستحکمی‌تبریک می‌گویم. ایران یکی از قدرت‌های آسیا است و این موضوع را در نتایج این تیم هم می‌بینیم. برای اسکوچیچ به عنوان یک دوست خیلی خوشحالم که نتایج فوق العاده ای با تیم ملی گرفت و قطعا ایران با این تیمی‌که دارد مدعی اصلی صعود به جام جهانی خواهد بود.

منتقدان اسکوچیچ می‌گویند تیم ملی با ستاره‌هایی که دارد می‌برد. نظر شما چیست؟

نه اصلا اینطور نیست. من در تمام مصاحبه‌هایم می‌گفتم که هر تیمی‌باید ستاره داشته باشد و این بازیکنان باعث می‌شوند تیم بهتری داشته باشید و به موفقیت برسید. همانطور که من در زمان حضورم در تیم ملی ایران کلی ستاره داشتم. هر تیمی‌ستاره بیشتری داشته باشد شانس موفقیتش هم بیشتر خواهد بود. در کنار ستاره‌ها شما باید یک مربی خوب و کاربلد هم داشته باشید تا این ستاره‌ها را هدایت و مدیریت کند و بتواند به موفقیت برسد. مگر همین ستاره‌ها در زمان ویلموتس حضور نداشتند؟ ستاره‌ها بودند ولی هدایت ضعیف ویلموتس باعث شد تا تیم ملی ایران نتایج بدی بگیرد. همه می‌دانند تیم ملی ایران با ویلموتس نزدیک بود در همان مرحله اول حذف شود ولی اسکوچیچ با هدایت خوبش موفق شد تیم ملی را به ریل موفقیت برگرداند.

چندین بازیکن تیم ملی شاگرد شما بودند و الان ستاره‌های ایران هستند. وقتی درخشش این بازیکنان را می‌بینید چه حسی پیدا می‌کنید؟

حس غرور و افتخار می‌کنم. برای من باعث افتخار است که شاگردانم بار تیم ملی ایران را به دوش می‌کشند و موفق هستند. چند سال پیش این بازیکنان موفقیت امروز را نداشتند ولی با تلاش و زحمت خودشان توانستند پیشرفت کنند و به جایگاه امروزشان برسند. مطمئن هستم این بازیکنان باز هم پیشرفت خواهند کرد و برای فوتبال ایران افتخار می‌آفرینند.

روی نیمکت هم ایران وحیدهاشمیان و باقری را دارد  که با آنها کار کردید. حضور این دو را چطور می‌بینید؟

هاشمیان در زمانی که بازی می‌کرد بسیار پرتلاش بود و با همین زحمت و کوشش مثال زدنی توانست به فوتبال اروپا برود. الان هم با تلاش زیاد وارد عرصه مربیگری شده و شک ندارم که آینده درخشانی در این مسیر خواهد داشت. کریم باقری هم یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است. افتخار می‌کنم ۴ سال کریم را کنار خودم در پرسپولیس به عنوان دستیار داشتم. باقری ستون پرسپولیس بود و الان هم همین طور است. واقعا در سال‌هایی که با هم در پرسپولیس کار می‌کردیم؛ نمی‌توانستم کادرفنی را بدون حضور کریم باقری تصور کنم.

 بسیاری از شاگردانتان در تیم ملی سال ۲۰۰۶ مربی شدند. موقعی که آن‌ها بازی می‌کردند شما روی کدامشان برای مربیگری نظر مثبت داشتید؟

باز هم می‌گویم برایم افتخار بزرگی بود که با این افراد کار کردم. باید بگویم برایم جای خوشحالی دارد که این بازیکنان در کنار سوابق خوبی که در دوران بازی داشتند حالا وارد عرصه ای به نام مربیگری شدند که به مراتب سخت تر است. شما من را می‌شناسید و می‌دانید که نمی‌توانم از یک یا چند نفر خاص نام ببرم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که برایشان در این دوره سخت از زندگی شان آرزوی موفقیت می‌کنم.

پرسپولیسی ساختم که ۱۰ سال در فوتبال ایران حکومت می کند/ به مردم ایران بابت داشتن این تیم ملی تبریک می گویم

پرسپولیس توانست پنجمین قهرمانی متوالی خود را کسب کند. به نظر شما برای سال بعد این اتفاق باز هم رخ می‌دهد؟

شما شک نکنید این اتفاق رخ خواهد داد. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و حالا به یک باشگاه واقعی تبدیل شده است. حالا دیگر فرقی نمی‌کند چه کسی در این تیم مدیریت کند و یا سرمربی پرسپولیس باشد. هر بازیکن، مدیر و یا مربی از این تیم جدا شود باز هم  انسجام این تیم حفظ می‌شود. هر کسی به پرسپولیس می‌آید به خاط فضایی که در این تیم وجود دارد می‌داند چه کارهایی باید انجام دهد و به خوبی از پسش بر خواهد آمد. این تیم دچار نوسان نخواهد شد و قطعا برای سال آینده هم مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود و می‌تواند برای ششمین فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شود و رکوردی بینظیر از خودش به جا بگذارد.

شما قبل از ترک ایران گفتید تیمی‌ساختم که ۱۰ سال قهرمان می‌شود هنوز هم روی حرفتان هستید؟

بله قطعا روی حرفم هستم. تیمی‌ساختم که حداقل تا ۱۰ سال می‌تواند قهرمان و آقای فوتبال ایران باشد. پرسپولیس راهش را به عنوان یک باشگاه پیدا کرده است و بعید می‌دانم چیزی بتواند خللی در کار این تیم ایجاد کند. ساختار پرسپولیس در حال حاضر به شکلی است که می‌تواند حاکم فوتبال ایران باشد. نکته مهم در پرسپولیس این است که هواداران به این نتیجه رسیدند باشگاه و خود پرسپولیس از هرچیزی مهم تر است. آن‌ها الان می‌دانند باید از تیمشان در هر حالتی حمایت کند چون این موضوع رمز موفقیت پرسپولیس است. اختلاف و چند دستگی برای پرسپولیس مضر خواهد بود و من مطمئن هستم این اتفاقات در پرسپولیس نخواهد افتاد. از هواداران می‌خواهم پشت تیم محبوبشان باشند و از بازیکنان و کادر فنی حمایت کنند.

 در مورد ملاقاتتان با احمد نوراللهی در دبی هم بگویید...

خیلی خوشحالم که احمد طی سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشت. احمد ستون پرسپولیس طی سال‌های اخیر بود. چه زمان یحیی گل محمدی چه دوران کالدرون و چه زمانی که من در پرسپولیس بودم. شما ببینید پیشرفت نوراللهی آنقدر زیاد بود که در تیم ملی هم به یک مهره فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است. این طبیعی است که بازیکنان بعد از چند سال حضور در یک تیم نیاز به چالش جدید داشته باشند. خیلی خوشحال شدم که احمد را دیدم؛ برایش در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کردم و امیدوارم در الاهلی امارات هم بهترین نمایش را داشته باشد.

به نظر شما یحیی می‌تواند کار نیمه تمام شما و خودش را در آسیا تمام کند؟

در این موضوع شکی وجود ندارد. یحیی مربی بزرگی است و خودش را در همه تیم‌هایی که بوده به خوبی ثابت کرده است. در موفقیت یحیی ذره ای تردید ندارم. او می‌داند چطور از بازیکنانش بازی بگیرد و آن‌ها را در قالب تاکتیکی خودش قرار دهد. برای پرسپولیس و یحیی در همه مسابقات آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقای برانکو پرسپولیس تا الان حکومت نکرده بلکه حکومتی قهرمانش کردن. استراتژی اصلی هم توسط مسعود سلطانی فر و تیمش از جمله آذری جهرمی برنامه ریزی شد. استراتژی مسعود سلطانی فر تضعیف و بی ثبات سازی استقلال در مدیریت، هیئت مدیره، بازیکنان و مربیان با انواع روش ها و ترفند ها به عنوان مهمترین و قوی ترین رقیب پرسپولیس در لیگ برتر و در منطقه غرب آسیا بود و تمامی تلاش های صورت گرفته در این چند سال روی همین اصل استوار بود. البته در کنار این با ایجاد ثبات کامل در پرسپولیس و هزینه های چند صد میلیاردی برای تیم حکومتی و همچنین مهندسی نتایج در خارج و داخل زمین توسط عوامل مختلف از جمله کمیته داوران، دپارتمان داوری و کمیته انضباطی از جمله روش هایی بود که برای قهرمان کردن پرسپولیس به کار برده شد و همه مردم ایران می دونن تمامی قهرمانی های پرسپولیس در لیگ و سوپرجام و حتی جام حذفی جعلی و مهندسی شده بود. حتی در قضیه طارمی باید پرسپولیس به لیگ یک سقوط می کرد که با رابزنی در سطح بین الملل جلوی اینکارو گرفتید. یا با نابود کردن استقلال شفر و استقلال استراماچونی سال 2018 و 2020 به فینال آسیا رسیدید.
    • ناشناس IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      تا وقتی حقیقتو باور نکنید که پرسپولیس خیلییی بهتر از شماست حالاحالاها ها باید دنبال ی جام بدوید نمیدونم شما واقعا کوری توی زمین نمیبینی چطوری بازی میکنن ولی بازم خودتو میزنی به خواب هربار هم میای ی مشت چرت و پرت پشت سر هم ردیف میکنی یا به قول دوستان شاهنامه مینویسی البته همه هم میدونن که از سوزش شدیده عیب نداره جلوتونو نمیگیریم حداقل با این حرفا شاید یک کم آروم شید از سوزشتون کم بشه پس راحت باشید به شاهنامه نویسیتون ادامه بدین
    • سه چرخه سواران IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      فقط یه کیسه کش بچه سال که قبل دوران بابا محمودش رو یادش نیس میتونه همچین حرفی بزنه، برید خدا رو شکر کنید دوران بابا محمود با همکاری رئیس مافیا 3 تا جام بهتون دادن وگرنه از نظر افتخارات هم سطح سایپا و فولاد بودید
    • علی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      آقای ناشناس توام کوری ندیدی که چی نوشت دوستمون؟ یه بچه هم این بی عدالتی رو فهمیده ولی شماها کورید شاهنامه سرایی میکنید، عزیزم توی این چندسال وزارت سلطانی فر، تا تونستن استقلال رو تضعیف کردن، چنگال و دندوناشو کشیدن (چه مدیریتی چه بازیکنی چه روانی)، ازونور تا تونستن پرسپولیسو تقویت کردن، وزیر ارتباطات مملکت علنا داشت براتون کار میکرد، بازی روانی راه می نداخت. ما داریم میگیم اگر مرد بودین استقلال هم اونطوری حمایت عادلانه میکردید بعد این دوتیم باهم میجنگیدن، با جنگ نابرابر این چندسال جام گرفتین. اینو درک نمیکنی؟ فراری دادن مربی ها و بازیکنای خوب استقلال و هر روز استعفا مدیران و مدیر بله قربان گوی وزارت، اینا همه رخ داد، شما بفهم
    • طرفدار حقیقت IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      دوست عزیز عشق و علاقه و تعصب زیادت رو به استقلال بزرگ شایسته احترام و تقدیر میدونم. استقامت و صبر و حوصله زیادت رو در نوشتن کامنتهای طولانی درباره تیم فاسد حکومتی پرسپولیس رو هم جای تقدیر داره.نظراتت کاملا درسته و حقیقت داره.ولی طرف حساب تو طرفدار بیمغز و سطح فکر پاییین لنگیه!!!.تو هزار خطم بنویسی چون طرفداران لنگ اکثرا از عوام و قشر فقیر و کم سواد جامعه هستند.حرفهای تو رو از روی غرض و تعصبت به استقلال میدونن.و اینقدر باهوش نیستند.که به پشت پرده کثیف تیم مافیایی لنگ پی ببرند!.و این موفقیتها رو به قول خودشون از پروفسورشون برانکو میدونن!.یا غیرت و تعصب بازیکناشون!.و هر وقتم کسی مثل تو حرف حقی هم میزنه.سردمداران حکومتی بوقهای شایعه پراکنی و تبلیغاتیشون هم با این جمله معروف(که شما در توهمات خودتون در مورد بابا مسعود و اینها بسر ببرید تا ما جام بگیریم به خیال خودشون حرف حق میزنن و جواب ماهارو میدن!).حسن کلید ساز هم میدونست که جماعت لنگی طرفدارنشون خیلی زیادن و اکثریت هستن.در نتیجه برای گرفتن رای از اینها دست به این کار کثیف و ناجوانمردانه برای تضعیف استقلال و حمایت محض و بی پایان از لنگ زدن
    • ناشناس IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      در پاسخ به علی آقا و طرفداران حقیقت باید بگم که اولا آقای ناشناس نه خانم ناشناس بعدشم ی سوال داشتم اچرا دوران آقای احمدی نژاد که اون همه بهتون میرسیدن اصلا حرف نزنین چطوری اون موقع که بهترین تیمو داشتین بهترین خریدارو داشتین چیزی نگفتین خودتون هم خوب میدونین که احمدی نژاد بدجوری استقلالی بودحتی عکساش با مجیدی که فوتبال بازی میکرون رو هم دارم چطوری اون موقع فوتبال پاک بود الان خراب شد بعدشم منکه هرکسی رو دورو برم میبینم که استقلالی دیپلم هم نگرفته اون وقت پرسپولیسی ها بی سواد ان ؟؟؟؟ شما دارین خودتونو به اون در میزنید مشکلات تیمتونو گردن بقیه میندازین اون زمانی که شما توی اوج بودین ولی پرسپولیس وضعیتش خوب نبود مگه ما این همه حرف زدیم مگه همش گفتیم وزیر استقلالی با اینکه همه می‌دونستن احمدی نژاد طرفداره کیه چرا نمیخاد قبول کنید اون موقع شما توی اوج بودین الان پرسپولیس اینکه دیگه ناراحتی نداره شمایید که اینارو نمیفهمید
    • ناشناس IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      تازه اگر وزیر پرسپولیسی میبود نمیزاشت ما اونهمه بازیکن از دست بدیم یادتون رفته که چندتا بازیکن از تیم جدا شدن پس می‌بینید که شما کورید نه ما مگه یادتون رفته برانکو با چه بدبختی پرسپولیسی به آسیا رسوند ما تمام پنجره ی نقل و انتقالاتمون بسته بود فقط ۱۱ بازیکن داشتیم شما اگه اون وضعیت رو میداشتین زمین و زمان رو به هم می دوختین ولی برانکو حرف نزد فقط کارشو انجام داد
    • برسام IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      تو آسیا هم ما پارتی داریم؟؟؟؟؟؟؟؟
    • علی احمدی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      خیلی جالبه،تاشناس ،طرفدار حقیقت و....وجود ندارید اسمتون رو بندیسید ،ادعا تا دلت بخداد ولی درعمل صفر،خوب واسه خودتون پپسی باز کنید شاید ذره ای از سوزشتون کم بشه،خجالت نمیکشید دربدترین شرایط با۱۱نفررفتیم فینال اگه حکومتی بود که ۱۱تا بازیکن نداشت،حداقل یه ذره چشمتون رو باز کنید ،هرچند که نرود نیخ آهنین درسنگ
    • ... IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      آقای علی او طرفدار حقیقت گه دیگه نمی‌تونید جک تری دی بزنید،و بازیکنای تیم ملی رو یکجا بخرید و به قول مهرداد عزیزمون با رئیس جمهور عکس من تو من یگیرید بعد پرسپولیس رو با آبهای آلوده و سکه لای گز و نارنجک در استادیوم قلع و قمع کنید من شرمنده ام.
    • جک تری دی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      بخدا شما رو دارید شما نگاه به هزینه ای و بازیکنهای که گرفتی تو این چند سال و چند مربی و مدیر عوض کردین به ادعای فتل شوالیه 1000 میلیارد هزینه شده ..شما وزیر طرفدار پرسپولیس باشه حرف شما درست .... شما چرا تو لیگ سوم شدین .. شما چرا نتونستین فولاد رو ببرید شما از دروازه تا نک حمله نگاه به بازیکن خوودتون و فولاد بندازید که یک تریلی اسم و رزومه بازیکن شماس شما چرا نتونستید فولاد رو ببرید .. بخدا مایه تاسف هستین .. فکری دروغ میگه .. تقوی دروغ میگه .. قربانی دروغ میگه چهارتا بچه افتادین تو فضای مجازی فقط برای سهمیه تلاش کنید
    • Ali IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      مگه تو آسیا وزیر ورزش تبانی کرده؟عججججب چرا خودتو به نفهمی میزنی،الان اسکلت تیم ملی پرسپولیسین،نکنه اونم وزیر ورزش؟بی عرضگیه باشگاه استقلالم وزیر ورزش؟باختن به الهلالم وزیر ورزش؟بازم عججججب
    • ناشناس IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      به دوستان عزیز استقلال توصیه میکنم این مطلب را از لینک زیر، مطالعه بفرمایند: اين پرسپوليس با «پيروزي» گفتن ضعيف نمي‌شود تاریخ انتشار: 1400/05/09 - 08:58 akhr.ir/8039596
    • پرسپولیسی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      مهندسی کردن نتایج و ردیف کردن بیرون زمین و داخل زمین جلب حمایت وزیر و وکیل و هر آنچه که شما مدعییش هستین و میکید حقیقته ، عرضه و لیاقت و غیرت میخواد که شما و تیم کیسه و هرکی که مدعی هست ندارید، خلاصه ش اینکه میتونیم شما هم اگه میتونید،بتونید بر بخیل لعنت ازدوستان پرسپولیسی میخوام که زیاد به حرفهای اینا توجه نکنید اینا اهل منطق نیستن و نمیخوان حقیقت رو بپذیرن پس فقط بگید میتونیم همین هم لیاقت میخواد که شما ندارین،تمام
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      کسی که خودشوبه خواب زده نمیشه بیدارکرد
    • ممد IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      همه این که بافتی فقط و فقط توجیهی در برابر بی لیاقتی تیم کیسه برای قهرمانی یا حتی نایب قهرمانیه چندین و چند ساله بهانه خوبی گرفتید دستتون پرچمش کردین و هر اتفاقی که می افته میگید کار فلانی بود کار فلانی بود . به نظر من این یک ویروس هست یک ویروس که در اساس و زندگی هر کیسه کش نهادینه شده تا بی تدبیری و ضعف خودتون رو بپوشونین . این ویروس بیشتر از همه در وجود فرناز مجیدی ملقب به فرناز جک تری دی سرمربی شما دیده میشه که قبل از بازی بسیار مهم با الهلال عربستان با یه برنامه ریزی بسیار دقیق بازیکنای اصلی که توی دوره قبل نتیجه رو در اوردن براتون از تیم کنار گذاشت و به جاشون بازیکنای درجه سه و چهار گرفت تا همه اتفاقات رو گردن هیئت مدیره بندازه و از زیر فشار باخت مقابل الهلال فرار کنه و بره با سهم دلالی که از پول فروش قائدی به جیب خودش و برادرش زد حال کنه و هوادارا رو در مقابل هئیت مدیره قرار بده. هئیت مدیره کیسه خراب هست اما بی انصافیه که همه چیو گردن مددی و ... بندازید و فرناز جونو ول کنید. مشکلات و بدبختی های کیسه تمام نخواهد شد مگر زمانی که باشگاه رو از پایین ترین نقاط شروع به بازسازی
    • ششتقلال IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      هر وقت این چرت و پرتا رو میگی یاد اون زمانی می‌افتم که پرسپلیس پول نداشت شما رحمتی زندی نکونام تیموریان و.... خریدید اون چوبله قلابی رو که پزش و میدید با 5 بازیکن مصدوم فدراسیون تاریخ جام حذفی دست کاری کرد و جلو انداخت و پرسپلیس با 3 بازیکن امید جلو شما اومد 3 هیچ بردید الان هم البته نیم فصل میگید برا دربی باید بازی‌ها برابر باشه و نیم فصل دوم با دو بازی کمتر اونم مقابل سپاهان و... می‌آید دربی هر سالم قهرمان نقل و انتقالات هستید چقدر شما پست و حقیر هستید اینجاست که میگن کافر همه را به کیش خویش پندارد نه فقط شما عوضی هستید
    • من یک کیسه هستم در انتظار جام IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      پرسپولیس حاکم مطلق ایران و غرب اسیا و خود اسیاست..البته در سطحی نیستی ک بخام جوابتو بدم..لاقل طرفدار سپاهان کامنت میداد میشد یجوری جوابشو داد ولی تو خیلی ته اعماقی..ولی در کل بجای حرفات زارتو زورت مینوشتی بهتر بود..ولی اینجوریم چند نفرو خندوندی کیسه عزیز خخخخ..چ حالی داره سوزشتونو دیدن خخخخ
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      در زمان بابا محمود به پرسپولیسی های حکومتی پورشه و آپارتمان می دادن که فیلم هاش موجوده که کریم باقری و سید جلال حسینی سوارش می شدن که توسط رویانیان و تقدیمی از طرف بابا محمود بود و در زمان بابا مسعود جام های جعلی و مهندسی شده
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      10 پرده از مهندسی لیگ برتر به نفع پرسپولیس حکومتی فصل 1399-1400 (الا لعنة الله علی القوم الظالمین): ... پرده 1: پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درست نبود و نهایتا بازی مساوی می شد.(2 امتیاز مهندسی شده) پرده 2: در بازی پرسپولیس و شهر خودرو، میلاد سرلک به علت خطای شدید باید دقیقه 35 بازی که هنوز بازی صفر بر صفر بود اخراج می شد و پرسپولیس با 10 نفره شدن باید 60 دقیقه 10 نفره مقابل ذوب آهن بازی می کرد که باختش حتمی بود.(3 امتیاز مهندسی شده) پرده 3: پرسپولیس به وضوح اعلام کرد مقابل نساجی بازی نمی کنه چون می خواد برای فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه. در این صورت باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی مازندران می شد دقیقا مثل بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس. اما سازمان لیگ مهندسی شده اینکارو نکرد. (1 امتیاز مهندسی شده). پرده 4: در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی واضح دقیقه 10 استقلال گرفته نشد که اگر گرفته می شد استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو می افتاد و با نتیجه خوبی دربی رو می برد و حتی پرسپولیس چند بازی بعد به حاشیه می رفت.(1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      پرده 5: در بازی پرسپولیس و فولاد، پنالتی فولاد کاملا درست بود چون توپ به بالای بازوی مدافع پرسپولیس خورد و کاملا هند بود اما گل اول پرسپولیس صحیح نبود چون قبل از به ثمر رسیدن گل، توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به اوت رفت و اوت باید به نفع فولاد گرفته می شد. اما اوت به نفع پرسپولیس گرفته شد و همون توپ رفت و تبدیل به گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). پرده 6: گل اول پرسپولیس مقابل ماشین سازی کاملا آفساید بود.(2 امتیاز مهندسی شده). پرده 7: دو تا گل پرسپولیس مقابل نساجی مازندران آفساید بود. (2 امتیاز مهندسی شده). پرده 8: در بازی سپاهان و پرسپولیس جدا از اینکه یک پنالتی سپاهان گرفته نشد، وحید امیری هم باید دقیقه 60 مسابقه کارت زرد دوم را می گرفت و اخراج می شد و پرسپولیس باید 35 دقیقه 10 نفره بازی می کرد که باخت پرسپولیس حتمی بود و این اخراج سرنوشت مسابقه رو تغییر می داد.. (1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      پرده 9: در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی روی مهدی قایدی دقیقه 3 به صورت کاملا آگاهانه گرفته نشد چون اگه این پنالتی گرفته می شد تمامی برنامه های تیم پرسپولیس و یحیی گلمحمدی به هم می ریخت و اونا که برای بازی فشرده برنامه ریزی کرده بودند مجبور می شدند برای جبران گل جلو بکشند در نتیجه فضای زیادی برای گلزنی مهاجمان استقلال فراهم می شد و استقلال می تونست حتی دربی رو با برد پرگلی ببره. دقیقا یادتون بیاد دربی رفت، که پنالتی رو مهدی قایدی دقیقه 10 رو نگرفتند تا استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو نیفته. (3 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      پرده 10: در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان گل عبدی خطا بود چون وقتی می خواست استوپ سینه بکنه این استوپ سینش ناموفق بود و توپ داشت می رفت روی پای چپش بیفته اما با یک حرکت دست به توپ جهت داد تا روی پای راستش بیفته و همون توپ گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). 11- در بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان، پنالتی واضح گل گهر توسط داور گرفته نشد که بازی 2 بر 2 مساوی نشه. (2 امتیاز مهندسی شده) می‌بینید 21 امتیاز به صورت زیرکانه و مهندسی شده به پرسپولیس در طول 30 هفته هدیه داده شد تا به صورت مهندسی شده این تیم رو بالا بکشن ببرن صدر جدول و قهرمان کنن. چند ساله به همین صورت پرسپولیس حکومتی رو قهرمان جعلی می کنند. حالا هم قهرمانی پنجم مهندسی شده و گلات جعلی.
    • اسلم بلوچ IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      آهای طرفدار حقیقت با شمام درسته که مردم کم بضاعت و فقیر جامع پرسپولیسی هستن همون طور که تیم ما فقیر و تیم شما حکومتی ثروتمند هست این طبیعت هر انشگسانی هست که برای نداشته هایش بجنگد ما و تیم ما برای پول می جنگیم و شما و تیم شما برای غیرت و شرافت این طبیعی هست که شما برای غیرت و شرافت نداشته تان بجنگید و ما برای پولی که نداریم
    • آل بابا مسعود کجان ؟ IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      اگه عکس برانکو رو نمیذاشتین فکرمیکردم مسعود سلطانیفر این حرف رو زده چون واقعا برای پرسپولیس کم زحمت نکشید حالا این پرفسور چی میگه واقعا داره از حجب و حیا بابا مسعود سواستفاده میکنه و همه کارها رو میخواد به اسم خودش بزنه !!!
    • طرفدار حقیقت IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      در جواب (اسلم بلوچ). باید بگم هموطن بلوچ من چرا قضیه رو فیلم هندی میکنی!.فقیر بودن از لحاظ مالی افتخار نیست.بلکه یک ظلمه که از طرف ظالم به اشخاص اعمال میشه.تو فکر میکنی من یه ادم مرفه و بی درد هستم.که از غم نداری و تنکدستی افراد فقیر بی اطلاعم.نه برادر عزیز منم یکی هستم مثل خودت که از طبقه متوسط جامعه از لحاظ اقتصادی هستم.که با سیاستهای غلط امثال همین دولت حسن کلید ساز مثل بقیه مردم منم دارم فقیرتر میشم!.همین وزیر ارتباطات پرسپولیسی از بیت‌المال میلیاردها بر میداره تو حلقوم تیمتون میریزه!.حق امثال من و تور میخوره دیگه!.در ضمن استقلال اگه‌ ثروتمند حکومتی بود مثل تیم‌ شما زمین و استادیوم اختصاصی و سالن بدنسازی .و ...داشت.و محبور نمیشد بخاطر مشکلات مالی بهترین بازیکناش رو مثل قایدی رو بفروشه!ا پس به ما استقلالیا توهین نکن که بیشرفیم!.بلکه خیلی هم شرف داریم که طرفدار تیم مردمی استقلال هستیم و حکومتی نیستیم.خیلی از بلوچهای عزیز هم طرفدار استقلال هستند.به خاطر مردمی بودنش.همه که مثل تو فکر نمیکنند.
    • حت IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      شما بهتره برید در مورد مجیدی نظر بدید که استقلال را با فامیلاش بیچاره کرد
  • سارا IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    پرسپولیس عشقِ میلیون ها عاشق ، نامش همیشه پاینده و سربلند باد
  • ناشناس IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    پرفسور عزیز مرسی از زحماتتون
  • gaber IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اگر هواداران نبودند الان هیچ حرفی نداشتی. پرسپولیس الان در تصاحب یحیی هست که موقع مسابقه با پدیده حسابی ترسیده بودی . تیم ساختن فقط کار یکنفر نیست. نه شما زیاد زحمت کشیدی و ممنونیم ولی گمان نکنم این حرف شما باشد. اصولاً برانکو اینقدر خودخواه نیست.اگر بتازگی خودخواه شدی نمیدانم. این هواداران هستند که با کلمات نفاق مبارزه و میجنگند.
    • کارن TR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      مصاحبشو نخوندی فقط تیترو دیدی قضاوت کردی...موقعیکه برانکو از ایران می‌رفت گفت تیمی ساختم دهسال حکومت می‌کنه....خبرنگار ازش این سوالو ازش پرسید برانکو جواب داد ....این تیتر وکم واضافه شدن مصاحبه شیطنت رسانه آیی ضمن اینکه کسی هست ندونه خبر ورزشی که عاشق کی‌روش بود چقدر با پرسپولیس وبرانکو مشکل داره نباید تحت تاثیر قرار بگیری
    • کامبیز IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      یکبار دیگه حرفهاش رو بخوان، گفته هواداران هم درک کردند که باشگاه از هر چیزی مهم تر است و واقعا هم هواداران برعکس هواداران استقلال، فهمیده اند که تنها و تنها پشت باشگاه باشند و به هیچ وجه از بازیکنان پفکی و الکی حمایت نکنند و پیشکسوتان هم بر خلاف استقلال همیشه حمایت کرده اند.
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    یگانه پادشاه فوتبال ایران اعلی حضرت برانکو ایوانکوویچ کبیر
  • ایمان پرسپولیسی IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    جانم برانکو هیچوقت هیچ پرسپولیسی حقیقی فراموشت نمیکنه انقد بزرگی که یادمون نمیره الانمون رو مدیون تو هستیم زنده باد برانکو البته زحمات آقا یحیی هم جای خودش روالی که الان داریم منظورمه
  • مجهول الهویه IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    عشق مایی پدر پرسپولیس نوین. مطمئنم پای این مصاحبه کامنتهای وزیر و حکومت ... خواهیم دید چقدر خوشحال میشم وقتی میبینم رقبا به جای الگو گرفتن از پرسپولیس، راه طعنه و کنایه و تهمت و توهم را پیش گرفتند. حیف که عمان سرمایه انسانی نداره وگرنه سرگروه میشد. .
  • Amir perspolisi IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ای جونممممم عزیزترین سرمربی دنیا برانکوی عزیز و فراموش نشدنی ❤❤❤❤❤❤ شک ندارم با خودتم قهرمان آسیا میشیم در آینده ی نزدیک ❤
  • علی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    طرف یکی دو فصل اومد پرسپولیس سرمربی گری کرد میگه من ده سال بازیکن اماده کردم، ازونور کیروش 8 سال روی تیم ملی کار کرد و اینهمه بازیکن ساخت و فرستاد اروپا، بعد اسکوچیچ داره از بازیکنای کیروش استفاده میکنه، اونوقت میگن بازیکنای تیم ملی هم همه نتیجه برانکو هستن، کیروش این 8 سال داشت تخمه میشکوند که دوبار برد جام جهانی و رنک یک اسیا کرد تیمو..... توهم از سر روی این بشر میباره
  • شاهین پرسپولیسی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    پورفسوربرانکوعشقی دمت گرم شیرمرد
  • شمسعلی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    تیم کی‌روش بعد از اون یک ماه هم دوام نیاورد و داشت حذف میشد یه عده میگن تیم اسکوچیچ تیمیه که کیروشه ساخته!!! پس ویلموتس تیم رو از کی تحویل گرفت ؟! حقیقتا تیم ویلموتس تیم کی‌روش بود ، اسکوچیچ یه تیم ضعیف، بی روحیه و شکننده رو تحویل گرفت و الان رسوندش به صدر آسیا، اما برانکو معمار پرسپولیس نوین هست چیزی شبیه کرایف یا گواردیولا در بارسلونا، واقعا برانکو تیمی ساخت که ده سال حکومت خواهد کرد . اگه از صبح تا شب وقت و بی وقت هم اینجا بشینیم و بگیم نه پرسپولیس حکومتی بوده و جام هاش الکیه! بازم اصلا نمیشه پذیرفت تیمی که دو بار طی سه سال به فینال آسیا رسیده و پنج فصل پیاپی قهرمان شده قدرتی نداره ؟! فقط کسایی که از فوتبال و دانش فوتبال هیچ فهمی ندارن همچین حرف مسخره ای می‌زنن و البته طبیعیه بهترین سنگر براشون همینه
  • منطق اث‌دق‌لالی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    مگه میشه این مرد جنتلمن رو دوست نداشت جددً متعجبم از بعضی از هوادارای رقیب (ملفب به دوستان کیسه‌تن) که چجوری می‌تونن کینه این مرد بزرگ رو به دل بگیرن! واقعاً شرم‌آوره
  • تاجی طبرستانی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    بشکنه دست وزیر ک نمک نداره خخخخخخخخخخخخخخخخ اگه وزیر ورزش و دولت نبودند ک یکی یکی رقبا رو نابود کنن ، معلوم می شد چند مرده حلاجی د ؟؟؟
  • محسن IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    خداکنه هردوتیم منحل بشن تاازاین حرفهاراحت بشیم.دوره آخرالزمان فوتبال کیلوچند.نونشواونامیخورن .حرصشوماها.ذره ای تفکر
  • فوتبال شناس IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    درجواب برانکو بایدبگم ایشان درعوام فریبی رودست نداره وقتی درلیگی که بجزسه چهارتیم بقیه حتی ازعهده مخارج خودبرنمی ایندمگرقهرمان شدن سخت است؟اگریحیی بجزپرسپولیس که دریای پول خرجش می شودبیاییدباباتیمی دیگرقهرمان شود؟
    • شیشتایی توهمی DE ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      اگه قهرمان شدن تو ایران سخت نیست پس چرا استقلال ده ساله قهرمان ایران نشده ؟؟؟؟ اسم خودتو گذاشتی فوتبال شناس ولی تخصصت در حد والیبال هم نیست که هنوز نمیدونی جدای از برانکو که خارج از کشور تو لیگ عربستان و چین قهرمانی آورده ؛ یحیی هم قبلا با ذوب آهن و تراکتور هم قهرمانی آورده...اینا همش اثرات سوزش قهرمانیهای برانکو و یحیی با پرسپولیسه
  • حسین IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    خیلی جالبه که دوستان استقلالی میگن پرسپولیس تیم حکومتی ، این دوستان نمی دونن که این دو تیم توسط دولت داره اداره میشه و تمام مدیران روی کار امده توسط دولت انتخاب شدند ، اون دوستی که دم از استراتژی میزنه یا اون دوستی که میگه پرسپولیسی ها بی سواد هستند می تونن چند خط در مورد استراتژی بنویسن البته نه استراتژی را گوگل کنند و هر چی گوگل گفت بنویسن. آیا واقعا می دونید استراتژی چیه، خط مشی چیه، برنامه ریزی چیه نظام نامه چیه و ......استقلالی ها بهتره یکم واقع بین باشند تو همین چند سال هر بازیکن و مربی خواستند خریدند مثل مرادمند و خیلی های دیگر و بعد از نقل و انتقالات هم اعلام می کردند کلی بمب ترکوندیم ولی در اخر فصل نتونستن از خرید هاشون به نحو احسن استفاده کنند در صورتیکه پرسپولیس بازیکن های متوسط و خرید و تبدیل به بازیکن بزرگ شدند به این میگن استراتژی به این میگن قالب تیمی. همان قدر که از لحاظ مالی به پرسپولیس کمک شد صد برابر به استقلال کمک کردند یادتون رفته هیئت مدیره استقلال چقدر پولدار بوند همانند امثال سعادتمند و انصاری ولی هیئت مدیره پرسپولیس همه کارمند وزارت ورزش بوند.
  • عادل IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ولي حقيقتأ همانطوريكه برانكو گفت ، ايشان پدر پرسپوليسي هاست ! خدا قوت قهرمان خخخخخخخخخ
  • مهدی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آره چون تیم دولتی می‌تونه حکومت کنه
  • محمد IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    تو نساختی سلطانی فر ساخت !!!
  • آی سودا IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقای گل محمدی توهرتیمی که بوده موفق عمل کرده مطمئناهرکسی چندسال فوتبال تماشاکنه میفهمه ایشون چقدرمربی بزرگی هستن
  • مهدی IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    پرسپولیسی عزیز ما احتیاج به کری خوندن نداریم نتایج پرسپولیس اندازه کافی برا کیسه کشا سوزش داره پس بیشتر از این این کیسه کشا رو نیازارید.
  • کر بختیاری RU ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    استقلالیا جوری میگن پرسپولیس با حمایت وزیر ورزش این همه افتخار به دست آوردن انگار پرسپولیس قهرمانی هاشو تو قرعه کشی آورده یا تو رأی گیری انتخابش کردن عزیزان استقلالی شما که ادعا میکنید قهرمان آسیا هستین تو مستطیل سبز جلوشو می‌گرفتین ... ضمناً ما پرسپولیسی ها از وزیر ورزش ممنونیم که بهانه ای شده برا تسکین درد استقلالی ها ..ما در آسیا هم موفق بودیم این هم کار وزیر ورزش بوده
  • وحید IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    من برانکو رو خیلی دوست دارم ولی نباید آدمارو الکی خیلی گنده کنیم وقتی برانکو داشت از ایران میرفت گفتش که وضعیت فوتبال ایران تا چند وقت دیگه آماتور میشه ولی شما دارید می‌بینید که هم پرسپولیس الان خیلی قوی تر شده هم تیم ملی ایران بعد از رفتن کی‌روش خیلی قوی تر شده.... زمانی که این دو نفر بودن همشم با هم لج بازی میکردن ما همش نگران پرسپولیس و تیم ملی بودیم پوله کمی هم از ایرانیا گیرشون نیومد
  • سهراب IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    جالبه انقدر پیگیرپرسپولیس کبیرهستن این کیسه ها...تا مطلبی از ما گذاشته میشه از شدت فشار و عقده های روانی طومارها و...تایپ میکنن،،حق دارید گلم حق دارید بدجوری توی آسیاحذف شدیدسخته گلم سخته
  • الی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    قهرمانی یحیی با ذوب اهنو یادت نمیاد؟! اشکال نداره . کیسه ها ذاتا کم حافظن و از گذشته فقط امجدیه یادشون میاد...
  • کیسه ها ب خط شن میخام‌ جام نشونشون بدم IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    پرسپولیس ک قهرمانه درش شکی نیست..حالا این کیسه ها چرا نمیتونن لاقل دوم سوم بشن..از نظر کیسه سانان همه تیما حکومتین تا وقتی ک سال ۱۵۰۰ جام بگیرن خخخخ..و جالبه هر سالم رکورد نقل و انتقالاتم جابه جا میکنن..پرسپولیس با یازده نفر قهرمان لیگ و فینالیست اسیا شد در حالی ک کیسه با صد بازیکن معلوم نشد چندم شد..بزرگیه پرسپولیس ازین معلومه ک دنبال فتح جامه و کیسه دنبال باخت پرسپولیس و ی تیم دیگه بتونه با پرسپولیس رقابت کنه..بسوزو بازم بسوز کیسه سان خخخخ
  • مسعود IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقای برانکو خودت دستت بالا گرفتی! وقتی وارد فوتبال ایران شدی الفبای فوتبال هم بلد نبودی،اگر حمایت همه جانبه یک حکومت از تیم شما نبود شاید مثل همان تیم عربستانی شبانه فرار میکردید،دوتا باشگاه دولتی زیر نظر یک وزارت خانه اداره میشوند اون وقت یکی ورزشگاه اختصاصی شیک نوع ساز شهید کاظمی داره ،ثبات داره ، هرکسی جق اداره این باشگاه نداره ، پول داره ، خلاصه سوگلی حکومت شده، ولی اون یکی سالی ده بار مدیرعامل هیئت مدیره عوض میکنه هر بی سوادی می تونه مدیرعاملش بشه، یه ورزشگاه برای تمرین نداره ، یه روز کمپ ناصر حجازی هست یه روز انقلاب یه روز هم تهرانسر شماره دو که حتی رختکن دستشویی نداره،آقای برآورد آدرس اشتباه نده دیگه هر احمقی میدونه تو فوتبال چه خبره؟
  • عشق پرسپولیس IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    واقعا شما نابینا هستید؟ بازی روان و تاکتیک زیبای تیمی را در پرسپولیس نمی بینید؟ تفاوت فوتبال پرسپولیس کجا و استقلال کجا؟
  • مخدی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    چه جالب که تو تیم ملی ربطی به ستاره هاش نداره ،ولی تو پرسپولیس به انسجامی که آقای برانکو بوجود آورده ربطی داره ،خنده دار نیست؟
  • morteza IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    هر وقت طرفدار کیسه اینو فهمید که جام آوردن با بازی خوب بدست میاد شاید شروع موفقیتی باشه براشون. کیسه ده ساله قهرمان ایران نشده و پنج سالش پرسپولیس قهرمان شده. پس اون پنج سال قبل تر کجا بودید و نمیتونستید قهرمان بشید؟ نکته بعدی اینکه فوتبالی که قرمزا بازی میکنن مورد تمجید بهترین بازیکنان و مربی ها تو آسیا قرار گرفته و از این تیم میترسن و کلی کارشناس داخل و خارج روش صحه گذاشتن. طرف نوشته با کمک وزیر و داوران و کمیته فلان و ... اما چطور چنین تیمی طی این چند سال دو فینال اسیا و یه نیمه نهایی و امسالم فعلا جز هشت تا تیم هستش میتونه قرار بگیره. طرف اومده نوشته طرفدار بیسواد و همین دو کلمه برا بیسواد بودن و قضاوت های دوغکی طرفدار کیسه کافیه که بفهمی چقدر با تعصب و غرض حرف میزنه. شما تو این ده سال چند بار دوم شدید؟ حتی دوم هم بزوز میشید بعد میاید... از همه اینا گذشته تو اولین نیمه نهایی چه بلایی سرمون اومد؟ تو فینال اول بزور یازده نفر شدیم و تو فینال دومم کمبود بازیکن. تو این پنج سال شیش تا مدیر عامل عوض شده و هفتمی تو راهه. بازیکنایی که رفتن هم کم نبوده.تا چنین باشد همچنان قهرمانی از ان ماست
  • علی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقا با کیسه کشا مغز فندوقی بحث نکنید اینا مکتبشون هوچی گری هست بزارارید به درد خودشون بسوزن
  • ابرام سیبیل IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    باکمک بابامسعود هرتیمی میتونست جام بگیره اگه امسال نتونند جام بگیرند هر پنج تا جام بابامسعودی قلابی محسوب میشه
  • صادی ایذه خوزستان IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقایان استقلالی واقعا خوابید یا خودتون رابه خواب زده اید.....پرسپولیس تیمی که ابروی ایران درآسیاشده وبازهم مثله چند فصل اخیر به مرحله یک چهارم رسیده درحالی که بازهم مثله چند فصل اخیر بقیه تیم های ایرانی ازجمله به قول خودتان متخصص همیشه حذف شده ایا بازهم به قدرت پرسپولیس در۶ سال اخیر درایران وآسیا شک دارید اگر شک دارید مریضید بخدا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی