نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مرادمند هم مثل دانشگر باید تنبیه می‌شد/ هواداران از مجیدی توقع قهرمانی دارند
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از بابت نیمکت‌نشین بودن دانشگر از فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم و ای کاش محمدحسین مرادمند را هم به بازی نمی‌گرفت.

محمد نوری در خصوص شکست استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: استقلال ۲۰ دقیقه اول خوب نبود و مقداری ناهماهنگی تیم در دقایق ابتدایی به چشم آمد. شاید به خاطر حضور بازیکنان جدید ناهماهنگ بودیم. شاید اگر استقلال گل اول را بر اثر آن اشتباه دریافت نمی‌کرد، اوضاع تیم بهتر بود.

وی افزود: استرس و عدم تمرکز استقلال بعد از دریافت گل دوم مقابل الهلال کنار رفت. اگر بدشانسی مرادمند پیش نمی‌آمد اوضاع بازی متفاوت است. الهلال هم با آن همه سر و صدایی که داشت و اینکه گفته می‌شد بازیکنان بزرگی به خدمت گرفته است خیلی خوب بازی نکرد.

حسین‌زاده شجاعانه بازی می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیرحسین حسین‌زاده با توجه اینکه بازیکن جوانی بود در اولین بازی خود مقابل الهلال، شجاعانه بازی کرد. از بعضی بازیکنان جدید که انتظار بیشتری داشتیم چهره همیشگی خود را نداشتند. مانند عارف آقاسی و زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی. نه اینکه بگویم بد بودند آنطور که انتظار می‌رفت ظاهر نشدند. به نظرم استقلال به یک بازیکن بازیساز نیاز دارد و برای تقویت خود باید در این پست بازیکن جدید بخرد.

نوری درباره الهلال تصریح کرد: باید قبول کنیم الهلال زیرساخت‌ها و تدارک بهتری برای این بازی داشت. قبول دارم خیلی عالی نبودند، اما شرایط عربستانی‌ها از استقلال بهتر بود. با این وجود اگر تمرکز و هماهنگی آبی‌پوشان بیشتر بود باز می‌توانستیم برنده باشیم.

استقلال به فکر جایگزین مهدی قایدی باشد

وی درباره خط حمله استقلال گفت: نبود مهدی قایدی تاثیر زیادی روی بازی استقلال داشت. خط حمله استقلال بازیکن سرعتی کم دارد. به نظرم یک مهاجم در اندازه قایدی نیاز داریم. فکر می‌کنم امین قاسمی‌نژاد از نظر بدنی ۱۰۰ درصد آماده نبود و نتوانست زیاد قابلیتش خودش را نمایش بدهد. ارسلان مطهری همیشه زحمتکش و در خدمت تیم است؛ اما وقتی شما بازیکن بازیساز ندارید چگونه مهاجم باید تغذیه و در موقعیت گل قرار بگیرد؟

مرادمند هم مثل دانشگر باید تنبیه انضباطی می‌شد

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا عدم حضور محمد دانشگر در ترکیب استقلال کار درستی بود، تصریح کرد: در همین بازی الهلال، محمدحسین مرادمند به خاطر عدم تمرکز کافی و حواشی که قبل بازی برایش پیش آمد مرتکب چه اشتباهی شد؟ بنابراین وقتی دانشگر حاشیه سازی کرده و از انضباطی کارش خوب نبوده به سرمربی باید حق داد که وی را به کار نگیرد. از این بابت از فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم و ای کاش مرادمند را هم به بازی نمی‌گرفت. اگر فرهاد مجیدی این مدافع را هم بیرون می‌گذاشت نمره‌اش ۲۰ بود. چون نظم و انضباط برای موفقیت استقلال یکی از فاکتورهای مهم است.

توقع قهرمانی از مجیدی

نوری در پایان گفت: با توجه به اینکه دو جام را از دست داده‌ایم و تیم تحت نظارت مجیدی بسته شده است دیگر هواداران توقع قهرمانی در لیگ برتر را دارند. اگر استقلال نتواند در لیگ قهرمانی کسب کند به نظرم کار مجیدی برای ماندن در تیم سخت می‌شود. استقلال تیم پرهواداری است و توقعات از آن بالا است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی