نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
محمدحسین کنعانی‌زادگان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان با وجود ترک پرسپولیس هنوز یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم نزد هواداران به شمار می‌رود.

محمدحسین کنعانی‌زادگان قبل و بعد از بازی پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان پُست‌های طعنه آمیزی علیه شاگردان فرهاد مجیدی گذاشت. شاید این تصور پیش بیاید که حفظ محبوبیت دلیل استوری یا پُست‌های کُری خوانی این مدافع ملی پوش برای رقیب سنتی و استقلالی‌ها باشد اما این طور نیست!

جدایی چند بازیکن پرسپولیس در پایان فصل اتفاقی است که در یکی دو سال اخیر افتاده و این موضوع بیش از هر چیز دیگری به دلیل بالا رفتن قیمت ارز بوده باشد. کاهش چشمگیر ارزش پول ملی که باعث می‌شود هر نوع قرارداد دلاری در هر کشور دنیا برای بازیکنان ایرانی ارزنده‌تر از قبل به نظر برسد و دیگری، فقدان سازوکار پرداخت پاداش به تیم‌های موفق.

طبیعتا اگر فوتبال ایران مثل اروپا بود و باشگاه‌ها بر اساس جایگاه‌شان در جدول صاحب منافع مالی می‌شدند، تیمی همچون پرسپولیس نه‌ تنها بهترین نفراتش را حفظ می‌کرد بلکه با جذب مهره‌های موثر جدید، فصل‌ به‌ فصل تقویت هم می‌شد. حالا اما این‌ طور نیست.

بهترین‌های پرسپولیس از این تیم جدا می‌شوند و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم جزو همین دسته است. مدافع ملی پوش پرسپولیس اما یک تفاوت بارز با شجاع خلیل زاده و احمد نوراللهی دارد که در پایان لیگ نوزدهم و بیستم از این تیم جدا شدند.

کنعانی‌زادگان چند ماه پیش از اتمام لیگ بیستم خبر توافق خودش با باشگاه الاهلی قطر را با یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس در میان گذاشت تا به فکر خرید جانشین او باشند. مدافع ملی پوش پرسپولیس نه این جدایی و رفتن به تیم‌های پولدار عربی را گردن مدیریت باشگاه انداخت و نه تلاش کرد مسئولان تیمش را با هواداران روبه‌رو کند. او زودتر هم مربیان پرسپولیس را در جریان گذاشت تا مدافع جدید جذب کنند و به مشکل برنخورند.

این درحالیست که بهترین بازیکن فصل گذشته پرسپولیس تا روز آخر مدیران باشگاه و جعفر سمیعی را معطل کرد. نوراللهی به بهانه برگزاری مراسم سالگرد ازدواج خودش به سفر رفت و در میان تعجب جعفر سمیعی با شباب الاهلی امارات قرارداد بست!

شماره ۸ فصل گذشته پرسپولیس که بهترین فصل خود را نیز در لیگ بیستم پشت سرگذاشته بود پس از عقد قرارداد مالی سنگین با تیم اماراتی در نهایت مطلبی در صفحه شخصی خودش نوشت و باز مدیران باشگاه را مقصر جلوه داد. رفتاری که پیش تر از شجاع خلیل زاده هم دیده بودیم و همین رفتارها باعث موضع گیری هواداران پرسپولیس نسبت به این دو شد.

به هر روی محمدحسین کنعانی‌زادگان یک بار دیگر ثابت کرد صداقت بهترین سیاست حتی در زمین فوتبال است. باور کنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    لطفا حرف الکی نزنید. فرهنگ هواداری تیم محبوبتان استقلال را به پرسپولیس وصل نکنید. مگر اینجا استقلال است که بازیکن یا مدیرش با کری خونی و پیروزی پیروزی گفتن بشه عشق هواداراش. نه خیر حضرت آقا، اینجا پرسپولیس است که هواداراش بلوغ اجتماعی دارند.
    • پری IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      نه دوست عزیز، متاسفانه تعداد خیلی کمی از طرفداران یا بقول شما هواداران دوتیم درایران بلوغ اجتماعی دارند بنظر من حتی بلوغ فکری هم نرسیدند، هوادار کسیه که در هر شرایطی هوادار تیم خودش باشه نه اینکه بخاطر باخت تیم رقیب بیشتر از برد تیم محبوبش خوشحال بشه،متاسفانه رسانه،تلویزیون و حتی پیشکسوتان تو این موضوع نقش دارن بارها شنیدیم اقای پیشکسوت میگه برد دربی ارزشش از قهرمانی بیشتره وهمین دلیل جذاب نبودن دربی ها شده،،، میان طرفدار و هوادار فاصله از زمین است تا آسمان....تبریک به رئالیا بابت برد امشب
  • پارسه GB ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    کی گفته احمد نور محبوب هواداران پرسپولیس نیست!؟ هرکی گفته غلط زیادی کرده.
  • بهنام IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    از جانب بقیه حرف نزن توهین هم نکن کسی نگفته محبوب نیست ولی اون محبوبیت قبلن رو ندارن نورالهی اما کنعانی عشقه حرف نداره
  • بهنام IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اسدی جای نورالهی رو به راحتی پر می‌کنه ولی جای کنعانی به این زودی پر نمیشه مدافع قلدر و باهوشیه
  • حمید IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    چه خوبه آدم اصالت داشته باشه و بفهمه کجا حرف بزنه و کجا سکوت اختیار کنه
  • ناشناس IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    برای همه آرزوی موفقیت میکنم چه آبی چه قرمز این دنیا ارزش این را ندارد که بجان هم میافتیم
  • پرسپوليس پرسپولیس IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    کی گفته هم شجاع هم احمد هم بقیه بازیکنای با تعصب پرسپولیس تو دل هوادار هستن چرا حرف الکی می‌زنید شایعه سازان بی خاصیت
    • محمدعاشق برانکو IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      شجاع بانوع رفتنش خودش روخراب کردنزدیک فینال اسیا دوسال قراردادداشت فسخ کرداکرهم بارسول پناه مشکل داشت مثل بشارمعرفت نداشت بعدفینال اسیا جدابشه
  • محمد IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    کنعانی محبوب بود و خواهد ماند.
  • میلاد IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    احمدنور و.... همه عزیز دل ما هستن ولی کنعانی تکه تک
  • پرسپولیسم IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    سلطان شجاع
  • پری IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    ای کاش شماهم یکبار صادقانه بگید فقط درخدمت تیم محبوبتون و برعلیه پرسپولیس قلم میزنید
  • محمد IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    نورالهی دین خودشو به تیم و هوادار ادا کرده و خیلی هم محبوب چرسپولیه شجاع هم همینطور لطفا جو منفی ندین
  • 2284810934 IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    کی گفته که احمد و شجاع محبوب نیستن همشون محبوبن به نظر من
  • فینال اسیایی سرور ابیایی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    به نظر من محمد حسین کنعانی زادگان واقعا یک بازیکن خوب و محبوب برای تیم پرسپولیس بوده و هست ایشون هنوز برای ما هواداران پرسپولیس تا ابد یک پرسپولیسی هست و درست است ما هواداران با رفتن محمد حسین کنعانی زادگان واقعا ناراحت شدیم و درمورد استقلال استقلال تیمی هست که هرسال به جای تقویت تضعیف میشه و هیچی بارش نیست چون اگه واقعا تیم بود و با غیرت بود از الهل نمی باخت و اون تیم عربی رو می برد ولی پرسپولیس از استقلال تاجیکستان برد و ثابت کرد که آبروی ایران در دست پرسپولیس است
  • ایرانی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    یه خورده زیادی لوس وجلفه.
  • بهروز IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    باز به شجاع میشه حق داد چون رسول پناه بهش توهین کرد و علت رفتنش هم رسول پناه بود اما به نوراللهی نمیشه حق داد چون نه سمیعی بهش توهین کرد و نه یحیی دوست داشت که اونو از دست بده و بنظرم ده دوازده میلیارد پول کمی نیست بی معرفتی کرد من خودم شب و روز زحمت میکشم ماهی پنج میلیون میگیرم اما کنعانی زادگان همه چی تموم بود چون با رفتنش باشگاه رو به دردسر ننداخت بازم دمش گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی