واکنش سرپرست استقلال درباره فحاشی عجیب یک هوادار به پرویز مظلومی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست استقلال نسبت به فحاشی و برخورد نامناسب با مظلومی در فرودگاه هنگام ورود کاروان استقلال واکنش نشان داد.

پرویز مظلومی هنگام بازگشت کاروان استقلال به تهران در فرودگاه از سوی یک هوادار با ادبیات نامناسبی مورد خطاب قرار گرفت که این مسئله واکنش گروهی از چهره‌های قدیمی استقلال و شاگردان مظلومی را در پی داشت.

بهرام امیری سرپرست آبی‌پوشان در گفت‌وگو با خبر ورزشی ضمن محکوم کردن حرکت این هوادار گفت: پیروزی و شکست نیز جزیی از فوتبال است. همه ما دلمان می‌خواست الهلال را شکست بدهیم و در لیگ قهرمانان باقی بمانیم ولی متأسفانه چنین نشد. همه ما دقیقاً مانند هواداران استقلال ناراحت هستیم ولی این نکته را فراموش نکنیم که ناراحت بودن با ناراحت کردن افراد کاملاً متفاوت است.

وی اضافه کرد: آدم‌ها می‌آیند و می‌روند ولی استقلال همیشه هست. حرمت افرادی که برای این باشگاه در هر لباسی زحمت کشیده‌اند، تحت هر شرایطی باید حفظ شود. آقای مظلومی بازیکن، مربی و سرمربی استقلال بوده است و حالا هم یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه محسوب می‌شود. واقعا نمی دانم چطور به خودشان اجازه چنین برخوردی با پرویز مظلومی را می‌دهند؟ حرمت استقلالی‌ها تحت هر شرایطی باید حفظ شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با افتخار اس اسی ام تا بسوزد لنگی حقیر IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    هرچند که عملکرد کادر مدیریتی و کادر فنی هر کدوم به نوبه خود واقعا قابل دفاع و قبول نیست ولی توهین و بی احترامی تو هر جایگاهی خوب نیست و نباید بشه.... امیدوارم هر چه سریعتر بهترین تصمیم راجع به کادر مدیریتی و کادر فنی باشگاه که واقعا خروجی مناسبی بابت عملکردشون نداشتند گرفته بشه.... نحوه تلاش بازیکنان هم که جای خود، بخدا خون دلمون کردن... بقول اون پیشکسوتی که گفت: تیم بزرگسال رو منحل کنن و تیم و کادر امید بفرستن تو مسابقات... والا که هیچ افتخار و مقامی که واسمون نداشتن فقط ادعا و پول گزاف، با یه تیر دو نشون میزنیم؛ -چندتا جوون بی ادعا با تلاش و تعصب بازی میکنن و یاد خاطره تیم باتعصب چندین دوره قبلُ زنده میکنن -از لحاظ هزینه باشگاه رو فلج نمیکنن -حاشیه هم ندارن -بعد یکی دوسال هم باتجربه و پخته میشن(البته اگه مدیریت اونموقع مثل اینا و قبلیا نباشن که بدنشون به تیمای دیگه) والا از الان که بدتر نتیجه نمیگیرن.... آدمین بامعرفت آدمین با معرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی