نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
۳ |
۴
فسخ تلخ و بازگشت باشکوه فرشته نجات پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی ترابی در حالی در بازی با استقلال تاجیکستان گلزنی کرد که باز هم به فرشته نجات پرسپولیس تبدیل شد.

مهدی ترابی که در پایان لیگ نوزدهم قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد و به العربی قطر رفت، در نیم فصل دوم لیگ بیستم دوباره به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست و یکی از عوامل اصلی قهرمانی دوباره پرسپولیس در لیگ برتر بود.

او در لیگ ۴ گل برای قرمزها زد که او اولین گلش در هفته هجدهم برابر نفت مسجد سلیمان بود. ترابی دو گل در بازی هفته بیست و پنجم مقابل گل گهر به ثمر رساند که گل اولش پنالتی بود و در بازی هفته بیست و هفتم به آلومینوم هم موفق به گلزنی شد. او یک گل هم در جام حذفی از روی نقطه پنالتی به شاهین بندرعامری زد.

ترابی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ گل در بازی‌های رفت و برگشت به گوا هند زده بود که یکی از آنها پنالتی بود و با این گلی که به استقلال تاجیکستان زد، در این فصل از لیگ قهرمانان سه گله شد تا به این ترتیب در بازگشت مجدد خود به پرسپولیس موفق به زدن هشت گل برای این تیم شده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جانم فدای رهبر و پیروزی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    مهدی جان دل ما هوداران پیروزی که همه عاشقان سینه چاک رهبری هستیم رو با شادی گلت و تقدیم به امام خامنه ای شاد کن.ما باشگاهمون برهمین اساس و هویت شکل گرفتههههه هر باشگاهی ریشه و هویی داره ما هم به هویتمون مینازیم.شمااا جوون ها یادتون نمیاد فرزند امام خمینی پدر حسن اقا یک پرسپولیس تیر بود شاگرد پیشکسوت عزیزمون اقایه بهزادی بود. علی اقا پروین همیشه از دست بوسان امام خمینی بود.من هیچوقت تیم تاج که فلسفه اش متفاوت از ماست کاری ندارم شما هم بهشون کاری نداشته باشید بگذارید خوش باشن.......................جانم فدای رهبر و پیروزی.راستی پیروزی تیم محبوبمون بر تیم بسیارقدرتمند استقلال تاجیکستان رو که از کشوری فوتبال خیز پای تو این مسابقات گذاشته بود رو خدمت همه هواداران پیروزی تبریک میگم
  • بهمن حسین پور JP ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    خبرخوش برای پرسپولیس قهرمان رهایی آقاکمال کامیابی از مصدومیت است که کمربند تیم را درکنار اسدی بلندبالا که دراولین حضورش در پرسپولیس بازی قابل قبولی در برابر بازیکنان سخت کوش تاجیکستان انجام داد وغیاب آقاکمال را جبران کرد حالا باحضور این دو خیال یحیا ازهمه جا راحت میشه وقهرمانی شکوهمندآسیا را رقم خواهد زد
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    مهدی جان هواداران کاج صغیر که مثل سید عزیز حسن خمینی و احمد خمینی و محمود احمدی نژاد طرفدار کاج هستند بدجوری به آسیشما حسادت می کنند چون خودشون هم می دونن که نیمار واقعی آسیا یعنی مهدی ترابی نه انبردستی به نام مهدی قایدی البته حقارت دوباره عروس شدن توی آسیا هم در سوزش اون ها بی تاثیر نیست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی