نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ماجرای جنجالی جدایی ریگی از استقلال/ جزئیات مذاکره با سازمان بازرسی/ رقم سپاهان بالاتر از افزایش ۷۰۰ درصدی استقلال بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای مسعود ریگی و باشگاه استقلال همچنان بحث برانگیز و خبرساز است.

احمد مددی با حضور در برنامه ورزشگاه به نحوی اظهارات جنجالی نادر فریاد شیران معاون باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر درباره مسعود ریگی را تایید کرد.

مددی درباره قرارداد ریگی گفت: قرارداد سال گذشته مسعود ریگی که خیلی فوتبالیست خوش اخلاقی است بسیار نازل بسته شده بود. با مذاکراتی که با وزارت ورزش و سازمان بازرسی کردیم مجوز افزایش ۷۰۰ درصدی قرارداد ریگی را فراهم کردیم. البته این افزایش با فرمول خاصی است که برای اولین بار اتفاق می افتد البته در ایران چون کشورهای اروپایی به همین نحو قراردادها را تعیی می کنند. 

وی اضافه کرد: شیوه جدید قراردادها در استقلال به صورتی است که تیم منفعت ببینید و نه شخص. یعنی پاس گل و گل زده ملاک پاداش نیست بلکه نحوه حضور در مسابقات، قهرمانی‌ها و ... باعث افزایش رقم پایه قرارداد می شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: در مورد آقای ریگی توانستیم مبلغ قرارداد را تا ۷۰۰ درصد زیاد کنیم اما این افزایش هم چشم این بازیکن را نگرفت.

مدیرعامل استقلال گفت: عدد ما به هیچ عنوان برای آقای ریگی جذاب نبود و به همین دلیل حتی حاضر نشد به تهران بیاید تا مذاکره کنیم.

وی در واکنش به رقم ۲۰ میلیارد تومان گفت: ریگی هیچ پیشنهادی به ما اعلام نکرد اما رقم ما چشم او را نگرفت و رفت سپاهان.

این بخش از اظهارات مددی را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    ظاهرا میثاقی کارمند استقلال جوان علنا برنامش شده تریبون استقلال . و اینم دلیل دیگه حکومتی بودن استقلال و رانت بی حساب این تیم .
  • سرور IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    قراردادش 1تومن بوده با فرمول 4تومن ثابت و 30 بازی میشد 7 تومن، درحالیکه وریا بالای 10 تومن گرفته همچنین رشید،حسینی،فرشید و حتی مطهری... هرکی جای مسعود بود میرفت
  • حمید علوی CA ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    این آقای مددی هم هیچی نگفت، نگفت، نگه داشت یهو همه چی رو با هم ریخت بیرون. با این شفاف سازیها شرایط خوبی برای برادران دالتون متصور نیستم. البته مطمئن باشیم مسائل دیکه ای هم هست که نگه داشتن به وقتش بعنوان برگ برنده رو‌ کنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی