نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
الهلال ترس ندارد/ بعد از ۵ قهرمانی لیگ برتر نوبت قهرمانی در آسیا است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس با توجه به آمادگی بسیار بالای شاگردان یحیی گل محمدی می‌تواند الهلال را در خانه خودش شکست دهد.

حسین کلانی ملی‌پوش پرسپولیس در دهه ۵۰ درباره بازی این تیم مقابل الهلال عربستان به خبرورزشی گفت: به هر حال پرسپولیس یا باید با الهلال بازی می‌کرد یا النصر لذا برای پرسپولیس نباید این که با کدام تیم بازی می کند زیاد مهم باشد. از لحاظ فنی تیم پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و با توجه به آمادگی بسیار بالایی که سرخپوشان دارند و در بازی با استقلال تاجیکستان نیز آن را به خوبی نشان دادند به نظر من می‌توانیم الهلال را در عربستان شکست دهیم و راهی مرحله بعد شویم.

وی افزود: امیدوارم پرسپولیس بتواند در دو بازی آینده خود موفق عمل کند و راهی فینال شود چراکه طی چند سال گذشته دو بار فینالیست شده اما در عین ناباوری نتوانسته است قهرمان آسیا شود.

کلانی تاکید کرد: من دعا می کنم که امسال در صورت رسیدن به فینال بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم چرا که پرسپولیس با ۵ قهرمانی پی در پی در لیگ فوتبال ایران و دو حضور پرقدرت در فینال لیگ قهرمانان حالا لیاقت گرفتن جام قهرمانی آسیا را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Omid US ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    perspolis rahat mitavanad bebarad faghat moshgel Goel Mohamady hast ke team ra defaeyee michinad, bayad Sheiri ra begozarad defeee rast va Nemathy ra biyavarad sareh jayeh khodash, Goel Mohamady ham Nematy bva ham Amiri ra kharab kardeh, Nematy dighar on shouthayash ra nemizanad

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی