نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اتفاقی بی‌سابقه درباره یک ستاره جنجالی استقلال/ او مجانی بازی کرده است؟
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حواشی پیرامون هافبک تیم استقلال تهران پایان ندارد و او در لیست سیاه باشگاه قرار گرفته است.

فرشید اسماعیلی از بازیکنان استقلال است که انتقادات فراوانش از مدیریت باشگاه، بدون پاسخ نمانده و هر بار با جریمه‌های متفاوت رو به رو شده است.

مددی دو شب پیش در مورد اسماعیلی گفته بود: «او به دلیل تعدد موارد انضباطی که فکر می‌کنم بالغ بر ۵ مورد است، جریمه شد. پخش رای انضباطی هم داشته است. بی اخلاقی را در حق مدیران باشگاه تمام کردند. او بارها هتک حرمت کرد. آقای اسماعیلی! شما بازیکن هستید. فرض کنید پولهایشان دیر شده است. تا الان ۸۰ درصد پارسال را گرفته‌اند.»

اکنون مشخص شده که مجموع جریمه‌هایی که اسماعیلی در فصل اخیر از قراردادش کسر شده معادل ۵۹ درصد از مبلغ کل قراردادش است که در فوتبال ایران دست کم بی سابقه است و مشابهی نداشته است.

اسماعیلی درحالی این اندازه جریمه شده که هر ساله ۱۸ درصد از قرارداد بازیکنان به صورت طبیعی کسر می‌شود. شش درصد از قرارداد به حساب فدراسیون فوتبال واریز می‌شود و همچنین ۱۲ درصد از آن هم به اداره مالیات تعلق می‌گیرد.

با حساب این ۱۲ درصد و اعلام احمد مددی مبنی بر پرداختی ۸۰ درصدی فصل گذشته به بازیکنان حال مشخص می‌شود اسماعیلی بازیکنی بوده که مجانی برای این تیم بازی کرده و ۲۰ درصد باقی مانده از قراردادش هم امکان دارد به دلیل افشاگری‌های اخیر علیه مدیریت باشگاه کسر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر تاجی IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    جناب فرشید خان اسماعیلی برادر من وقتی نمیخوان بمونی برو یه تیم دیگه حتما با خفت باید بمونی دوما شما یکی از دلایل ناکامی استقلال در این سالها هستی به جای این که عذر خواهی کنی سرت رو بندازی پایین تمرین کنی شروع کردی به گردن کشی خدا لعنت کنه هوادار نماها رو که پدر تیم رو درآوردن ما نمیگیم مددی بهترین نه نیست اما در مورد تو بهترین تصمیم رو گرفت
    • آذری IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      جناب امیرتاجی یا بهتر بگم حمید علوی ! چقدر خوب میشد همین حرف رو مرد بودی در مورد مددی هم میگفتی! چطور بازیکن با خفت و خواری میشه موندنش ولی این خفت خواری شامل مدیریت نمیشه به نظر شما؟ بهتر بگم فرشید رو مدیریت نمیخواد ولی هوادار میخواد که شما میگی جون مدیریت نمیخوادش موندنش خفت و خواری هست! ولی مددی رو هیچ کدوم از هوادارا نمیخوانش بغیر اط شما که لنگی تشریف داری و خودتو تاجی جا میزنی، چطور مددی موندنش که هیچکسی نمیخوادش خفت و خواری نیست که توی هیچ کدوم از نظراتت به این اشاره نمیکنی؟ این مدلی که بیای اینجا و خلاف نظر بقیه هوادارا چرت و پرتهای کانالهای لنگی رو کپی کنی و بنویسی تا بهت بگن چقدر فهمیده هست،صرفن نظر لنگیاست و هیچ هواداری حرفها یا بهتر بگم چرت و پرتهای شمارو حرف هوادار واقعی نمیدونه!بهتره تو هم با فکری فکری گفتنت توی نظرات قبلیت مثل مدیرا برای خودت نفرین نخری آقای علوی و مرد باشی و با اسم خودت نظر بنویسی. کدوم امیر تاجی؟ امیر تاجی که دو هفته هستش حمید علوی متولدش کرده تا اینجوری واسه خودش در حمایت از فکری یار درست کنه؟
    • milad IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      برادر من شما طرفدار پرسپولیس هستی .زمانی که فکری جلو پرسپولیس اینقدر بد بازی کرد همه طرفدارهای پرسپولیس مثل شما به عنوان یک استقلالی میگفتن باید بمونه چون خوشحال بودین
  • Ali FR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    ای آقا کل مملکت الان با همین درصد ها و اعداد و ارقام مدیران پاکدست اداره میشه...اشتباه لپی بوده، شما خودش را ناراحت نکن...
  • علی منصوری IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    بدرد استقلال نمیخوره
  • مصطفی IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    تا وقتی متاسفانه مدیریت بر اساس شایسته سالاری و مقبولیت نباشه نتیجه ی کار مشخصه ودر مورد بازیکنان هم بهترین تصمیم رو کادر فنی باید بگیرن و در مورد اقای اسماعیلی هم باید گفت مدیریتی که بر اساس وظیفه اش باید مبالغ قرارداد رو برا اساس تاریخی که مشخص شده نمیتواند پرداخت کند در یک صورت میتواند به تعویق بی افته که هم محبوب باشه و هم مقبول که متاسفانه این مدیریت ظاهرا نزد بازیکنان نیست
  • داود IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    بهتره تو لال شی. مدیریت بی عرضه چرا نصیب تاجی ها میشن که تیم رو به فنا دادن خب منحلش کنن اعصابمون راحت شه دل‌پیچه فدراسیون دولت وصدا وسیما وقرمزا درمان شه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی