نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
۰ |
۵
عکس| مهدی مهدوی کیا و یک کادر خلوت در تیم امید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرینات تیم امید به بهانه حضور در بازی‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا چند روزی است در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده است.

خبرورزشی - نکته جالب حضور مهدی مهدوی کیا به همراه یک دستیار خارجی و یک دستیار ایرانی است. البته یک مربی بدنساز خارجی هم به زودی به ترکیب کادر فنی تیم امید اضافه می‌شود. 

کادر فنی تیم امید خلوت است و گویی مهدی مهدوی کیا به حضور اتوبوسی مربیان در کادر فنی تیم امید اعتقاد ندارد. دستیار ایرانی مهدی مهدوی کیا هم کسی است که پیش تر در آکادمی‌کیا با او کار کرده است. او به نظر می‌رسد از بین مربیان باشگاهی قصد ندارد کسی را به کادر فنی تیم امید اضافه کند. 

جان لامرز هلندی و ۵۷ ساله که در کارنامه مربیگری او حضور در باشگاه آیندهوون هم دیده می‌شود یکی از دستیاران مهدی مهدوی کیا در تیم امید است که دیروز در کمپ تیم‌های ملی حاضر شده بود.

مهدی مهدوی کیا هم چنین از یک دستیار ایرانی هم بهره می‌برد. مهران شدیدی پور که پیش تر در آکادمی‌کیا با مهدی مهدوی کیا کار کرده است.

در روزهای آینده یک مربی خارجی دیگر به کادر فنی تیم امید اضافه می‌شود. او تیمو روزنبرگ نام دارد. در کارنامه مربیگری بدنسازی او حضور در تیم زیر ۱۶ سال آلمان و هم چنین هانوفر به چشم می‌خورد. او به عنوان مربی بدنساز در تیم امید ایران فعالیت خواهد کرد و قرار است روز اول مهر وارد تهران شود. 

تیم امید برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در شهر دوشنبه آماده می‌شود. تیم امید ایران باید در روزهای ۳-۶ و ۹ آبان با نپال - لبنان و تاجیکستان دیدار کند. مهدی مهدوی کیا به همین بهانه ۶۶ بازیکن را در سه مرحله به اردوی آماده سازی تیم امید دعوت کرده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی