نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تیم ملی فوتبال زنان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که در فضای مجازی خیلی از کاربران فدراسیون فوتبال را به خاطر طراحی لباس برای تیم ملی بانوان در سفر به تاشکند تحسین کردند مجلس شورای اسلامی از نوع لباس طراحی شده برای تیم ملی بانوان ناراحت است.

احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد لباس اعزامی تیم ملی بانوان به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا می گوید: «متاسفانه آنچه اتفاق افتاده نه قابل توجیه است و نه قابل چشم‌پوشی. وزارت ورزش مسئولیت دارد که این موضوع را پیگیری کند و فدراسیون هم به خاطر چنین قصوری باید پاسخگو باشد. فرهنگ عفاف و حجاب، اصالت ایرانی و اسلامی ماست. فرزندان این سرزمین افتخار می‌کنیم که در فرهنگ ملی و دینی‌شان بحث حجاب و عفاف برایشان اهمیت زیادی دارد، اما آنچه دیده می‌شود برخی مدیران و مسئولین با تسامح و برنامه‌ریزی به دنبال تغییر نگاه و باور جوانان هستند.»

به همین بهانه ممکن است لباس تیم ملی بانوان در بازگشت به کشور تغییر کرد. شاگردان مریم ایراندوست برای قرار گرفتن در جمع ۸ تیم نهایی جام ملت های آسیا راهی تاشکند شده اند و تصور نمی کردند لباس طراحی شده برای تیم ملی بانوان این قدر با حواشی همراه شود. نکته جالب توجه اینکه پیش تر بانوان در سفرهای خارجی از ست ورزشی شلوار و گرمکن استفاده می کردند که با لباس طراحی شده فعلی تفاوت زیادی ندارد.

فدراسیون فوتبال این بار به تیم ملی بانوان بهای زیادی داده است. آنها از همان البسه ورزشی استفاده می کنند که در اختیار تیم ملی فوتبال مردان است. این بار اما نکته مهم تر اینکه تیم ملی بانوان با پرواز اختصاصی راهی محل برگزاری بازی ها شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منچستر IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    اخه این چه لباسیه؟! وقتی پای رانت در میان باشه...انصافا یه ذره نمادهای کشورمون رو به کار میگرفتن
  • مراقبت IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    جناب دکتر خادم، شما که میخوای از بانوان حمایت کنی، تو این فضا و با این شرایط که هیچ چیزی هنوز براشون حل نشده، یکهو این لباس!؟ قصد دارین این نهال پا نگرفته از ریشه کنده بشه؟ آرامتر دوست عزیز. یواش یواش. خب اون عده ای هم که نگرانی به حقی دارند، میگن امروز اینه فردا تاپ شلوارکه لابد. شما پالسهای حمایت از پوشش سرکار خانم ساره جوانمردی قهرمان ارزنده پارا المپیک رو دیدین و به این لباسها مجوز دادید!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی