نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
۲ |
۴
خرید تازه و جنجالی استقلال قید استراحت را زد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تازه وارد تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر بیست و یکم این روزها به صورت اختصاصی در حال تمرین است.

جعفر سلمانی جوان ۲۴ ساله اهل استان خوزستان که بازی هایش در ترکیب تیم ملی مقابل سوریه و استقلال مقابل الهلال با انتقادات کارشناسان فوتبالی مواجه شد این روزها برای رساندن خود به سطح مورد نظر برای بازی در تیم ملی و سپس استقلال، استراحت را کنار گذاشته و در حال انجام تمرینات اختصاصی است. این در حالی است که پس از بازگشت کاروان استقلال از دبی (سه شنبه ۲۳ شهریور) کادر فنی تمرینات تیم را ۶ روز تعطیل کردند.

مهاجم چپ پای تیم استقلال که در ترکیب تیم ملی در دفاع راست و در ترکیب استقلال در پست وینگر چپ به زمین رفته، این روزها با حضور در زمین چمن به دویدن مشغول است و حتی به سالن بدنسازی رفته و کار اختصاصی با وزنه را هم در دستور کارش قرار داده تا با بالا بردن توان جسمانی اش بخشی از انتقادات در رابطه با نحوه بازی هایش در ترکیب تیم های ملی و استقلال را از بین ببرد.

سلمانی که فصل پیش تعداد کمی بازی در ترکیب تیم پورتیموننزه پرتغال داشته و تنها ۱۱ هفته در لیگ ۱۸ تیمی این کشور به مدت ۲۷۹ دقیقه به میدان رفته نسبت به شرایط آرمانی دور شده است. او در فصل نوزدهم در ۲۹ بازی صنعت نفت ۲هزار و ۵۹۸ دقیقه در لیگ به میدان رفته بود و قصد دارد بار دیگر خودش را به سطح مطلوب بدنی برای بازی در ترکیب استقلال برساند.

اردوی تیم ملی فوتبال برای دیدار با امارات (۱۵ مهر) و کره جنوبی (۲۰ مهر) از ابتدای هفته دوم مهر ماه سال جاری آغاز می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس 4444 IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    جنجالی کدومه همین سلمانی رو بعد از هفته سوم چهارم لیگ ببینید اونوقت نظر بدین
  • تاج IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    اگه خوب بود توباشگاه خودش نگهش میداشتن دلال بازی تو استقلال موج میزنه کسی هم به داد تیم نمیرسه چرا تو لنگ از این خبرا نیست بازیکن اماده میاد بازی خوب انجام میده میخاییم چیکار بعد دو سه تا بازی باخت تیم اماده باشه یا نباشه دیگه به درد نمیخوره بعد این که از رقابت عقب مونده حالا هی بدو کی بدو اخرش سومی یا چهارم لعنت به این تیج حکومتی که رقابت سالم نداره همه کیف فوتبال به اینه که دو تیم رقیب تویه سطح رقابتی باهم باشن نه این که یه تیمی همه امکانات داشته باشه یه تیمی زمین برای تمرین نداشته باشه دیگه دربی استقلال لنگ دربی حساب نمیشه دربی یعنی هر دو تیم تو یه سطح باشن بعد کری بخونن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی