نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
لحظات سرنوشت ساز در استقلال/ مددی استعفا می‌دهد یا سند رو می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش ساعتی پیش احمد مددی به ملاقات حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رفت.

مددی به ملاقات سجادی رفت تا در مورد مسائل مختلف استقلال صحبت کند در این رابطه شنیدیم شاید او استعفا دهد و شاید هم اسناد و مدارکی را در مورد تجمع امروز برخی از هواداران فرهاد مجیدی در اختیار وزیر ورزش قرار دهد.

سجادی قبل از این گفته بود که هیچ عجله ای برای تغییر در هیئت مدیره و مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نداریم. با این حال بعضی از هواداران استقلال اعتقاد دارند که مددی باید برود و البته بعضی از قدیمی های استقلال هم فرهاد مجیدی را حداقل در بازی با الهلال مقصر می دانند.

حالا باید دید در نهایت مددی و مجیدی می توانند با هم کار کنند یا نه؟ فرهاد مجیدی هنوز از دبی برنگشته و زمان تمرینات استقلال هم مشخص نیست به همین دلیل بسیاری از هواداران استقلال انتظار دارند وزارت ورزش زودتر تکلیف تیمشان را مشخص کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    چاره درد استقلال فقط و فقط یه مدیر استقلالیه .... وزارت و حکومت هم خیلی خوب اینو میدونن ک با حضور یه مدیر استقلالی مث فتح الله زاده استقلال به آرامش میرسه ولی در مقابل این امر ، سرسختانه لجاجت میکنند و از انجامش ممانعت می کنند درست مث 8 سال گذشته . چرا بعد 8 سال حضور مدیران خائن و گماشته و کارنابلد در استقلال، فقط 1 سال به حضور یه مدیر استقلالی مث فتح الله زاده، رضایت نمیدند؟؟؟ واقعا مشکلشون چیه ؟؟؟ یعنی چون میدونن استقلال با فتح الله زاده همیشه آرامش داشته ، تیم خوبی و پرستاره داشته ، جام می آورده و .... باهاش مشکل دارند ؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی