نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
استادیوم امیر فیصل بن فهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مراحل حذفی لیگ قهرمانان با حضور ۶۰ درصد از ظرفیت ورزشگاهها برگزار می شود.

خبرورزشی - مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و طی آن در منطقه غرب، پرسپولیس باید به مصاف الهلال قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان برود. در دیگر دیدار مرحله غرب نیز النصر با الوحده امارات دیدار خواهد کرد.

همانطور که از مدتی قبل اعلام شده بود، کشور عربستان و شهر ریاض به عنوان میزبان مراحل یک چهارم نهایی تا فینال انتخاب شد و مسئولان سعودی از مدت‌ها قبل در پی حضور تماشاگران عربستانی در ورزشگاه ها بودند که در این راه موفق شدند رضایت مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را جلب کنند.

عکس| دیدار الهلال - پرسپولیس در این استادیوم برگزار می‌شود

بنا بر اعلام رسمی باشگاه الهلال، دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در استادیوم امیر فیصل بن فهد در شهر ریاض برگزار خواهد شد. استادیومی قدیمی که در سال ۱۹۷۱ ساخته شده و نزدیک به ۲۳ هزار تماشاگر ظرفیت دارد. طبق اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با حضور تماشاگران سعودی برگزار می شود و هواداران می توانند ۶۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه ها را پر کنند.

الهلال در استادیوم امیر فیصل بن فهد می تواند ۶۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه را به تماشاگرانش اختصاص دهد. به این ترتیب هواداران سعودی به میزان تقریبی ۱۴ هزار نفر در استادیوم حضور پیدا کرده و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. دیدار دو تیم در تاریخ ۲۴ مهر برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی