نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
صمد مرفاوی
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال در خصوص بی‌احترامی‌هایی که به مظلومی شده است واکنش نشان داد.

صمد مرفاوی بازیکن و مربی سابق استقلال در مصاحبه ای از ماجراهای امروز باشگاه استقلال سخن گفت که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

*به هر حال تصمیمی بوده که مدیریت باشگاه گرفته و شاید برای این کار خودشان دلیل و منطق داشته‌اند. به هر حال ایشان مخالفانی در باشگاه استقلال داشت و آنطور که من از مصاحبه ایشان دیدم شرایط برای ادامه همکاری مناسب نبوده است.

*اگر امروز به مظلومی توهین شده است فردا هم به منِ نوعی توهین خواهد شد. زمانی که مظلومی برای استقلال گلزنی می‌کرد خیلی از همین افراد هنوز به دنیا نیامده بودند.

*فرهاد بازیکن من بوده و امیدوارم در استقلال موفق شود. او این روزها درگیر حاشیه‌های زیادی شده و امیدوارم بتواند هرچه زودتر تمرکزش را به دست بیاورد.

*بازیکنان جدید با نظر سرمربی جذب شده‌اند و قطعا در طول فصل به کمک وی خواهند آمد. امسال یکی از معدود سال‌هایی است که فرهاد مجیدی خودش روی حضور بازیکنان جدید نظارت داشته است و قطعا این تیم امسال حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

*هواداران باید امسال باید نسبت به فصول گذشته صبورتر باشند و بگذارند تیم روی غلطک بیفتد. من مطمئنم بازیکنان و کادر فنی این تیم دوست دارند امسال یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    تنها عنوان پاك كيسه با همين اقا صمد بود. مرد پاكدست و با اخلاقي بود ولي تو كيسه نزاشتند كار كنه
    • لنگی کُش IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      یجوری میگی تنها عنوان پاک انگار بولینگ عبدو همه جاش پاکه!!! اون به ظاهر باشگاه که کل تاریخچه و افتخاراتش بنا به اعترافات سردمدارانی چون عابدینی لجن مال بوده و هست! یه مشت مدیر رنگی از جنس خودشون رو سر استقلال میزارن که شما بتونید اسنپی جام بگیرید! اینا میان که حرف مفتی که باب دل شماست بزنن و اینجوری حرف تو دهن استقلالیا بزارن و برای شما سند درست کنن! واسه گندای شما سند بسیاره و واسه توهماتی که به استقلال نسبت میدین تنها سند حرف همین مدیرای قرمز پنهان شده در لباس آبی هست و بس! اگه فهم و شعور داشتید میفهمیدین که با موشک و هلی کوپتر و جادوگر و شهریار فینال ندیدین اما با سلطان مسعود دوتاشو دیدین؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی