نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
احمد مددی و ناصر فریادشیران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال همراه با معاون خود در ساختمان باشگاه استقلال دقایقی قبل حضور پیدا کردند.

در شرایطی که روز گذشته و در جلسه‌ای در ساختمان وزارت ورزش، احمد مددی از سمت مدیرعاملی استقلال استعفا کرده بود و به نظر می‌رسید که جلسه‌ای فوری برای انتخاب جانشین وی برگزار شود، اما این مسئله به شکل عجیبی از سوی ناصر فریادشیران معاون اجرایی مددی تکذیب شد و گفت که مددی به کار خود در استقلال ادامه دهد! هم‌چنین صبح امروز خبرگزاری میزان در خبری اعلام کرد که مددی از استعفای خود پشیمان شده و می‌خواهد آن را پس بگیرد.

حالا از ساختمان باشگاه استقلال خبر می‌رسد که دقایقی قبل احمد مددی همراه با ناصر فریاد شیران در ساختمان باشگاه حاضر شده است.

هنوز علت حضور این دو چهره در باشگاه استقلال مشخص نیست و به نظر می‌رسد پس از گذشت ۲۴ ساعت از اتفاقات جنجالی روز گذشته در مقابل ساختمان وزارت ورزش و تجمع هواداران آبی‌پوش که منجر به استعفای مددی شد، حالا یک روز پر التهاب دیگر در انتظار هواداران استقلال است.

گفتنی است که قرار بود امروز جلسه هیات‌مدیره با حضور اعضا برای بررسی عملکرد کادرفنی برگزار شود که به نظر می‌رسید با استعفای مددی آن جلسه هم ملغی شده باشد اما هنوز تکلیف نهایی جلسه هیات‌مدیره مشخص نیست و شاید حضور مددی در ساختمان باشگاه، به منظور حضور در جلسه هیات‌مدیره بوده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    اگر استعفای کسی ثبت شده باشه دیکه نمیشه پس گرفت.
  • ! IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    درم ببند رفتنی
  • Pejman IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    فزهاد مجیدی به مددی گفته بود استقلال به تمام بازیکنایی که هستن نیاز داره و مدیرعامل با همشون تمدید کنه.. قرار نبود بازیکنی از تیم جدا بشه.. قرار بود شاکله تیم حفظ بشه و بعد تیم شروع به یارگیری کنه... فرهاد با توجه به اینکه مددی قول داده بود با همه بازیکنا تمدید میکنه لیست بازیکن جدید داد... ولی نمی‌دونست که این به اصطلاح مدیر اینکاره نیست و هیچ‌کاری از دستش بر نمیاد... فرهاد این بازیکنایی که گرفته رو برای تقویت تیم میخواست نه جایگزین بازیکنایی که از تیم رفتند...
  • Ehsan IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    از زمان رفتن شما از این تیم خیلی خیلی گذشته و برین دم خونه خودتون بازی کنین.البته اگه جایی ديگه راتون بدن آخه شما رو از کجا پیدا کردن... چرا دست از سر این تیم بر ندارین؟؟؟
  • اکبر سپاهانی IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    دوستان استقلالی اینها همش نقشه هست که تیمتون را نابود کنند که متاسفانه با این دودستگی که بین هوادارهای تیم استقلال راه انداختند دارند بعضیا به خواستشون میرسند مواظب باشید به نظر من که مجیدی مربی خوبیه و حمایت همگانی نیازه که موفق بشه این دودستگی خیلی بده یاهمگیتون مجیدی راحمایت کنید یا همگی به یک تصمیم قاطع برسید دیگه وقتی برا شروع فصل جدید نمونده یه فکری بکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی