نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سعید مراغه چیان
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که احمد مددی یکی از ضعیف‌ترین مدیرعامل‌های تاریخ باشگاه استقلال بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و استعفای احمد مددی از مدیرعاملی باشگاه استقلال صحبت‌هایی به میان آورد که در گفت‌وگوی زیر می‌خوانید:

شرایط این روزهای استقلال را چطور می‌بینید؟

متاسفانه در شرایط حاد واسفناک استقلال تا بازنگری منصفانه موارد عمده بعدی صرفا به چند مورد فعلی به شرایط استقلال اشاره می‌کنم. در وضعیت فعلی  که همه ریز و درشت مدعی العموم استقلال شدند و استقلال هم مثل مریضی که با غم و درد همه پیشکسوتان در حال نابودی است.

در مورد مدیریت آقای مددی و استعفای او از مدیرعاملی باشگاه استقلال چه نظری دارید؟

در مورد مدیریت و به ویژه آقای مددی که همه می‌دانند که هیچ رضایت و وجه مشترکی با او ندارم و به من بد کرده است ولی در مقام قضاوت منصفانه، او ادعاها و نظراتی دارد که در حیطه اختیارات مدیریتی او بوده است. طرفداران و فشار پیشکسوت‌ها باعث شد یکی از ضعیف‌ترین مدیرعامل‌های باشگاه استقلال استعفا دهد. این باعث خوشحالی طرفداران و پیشکسوت‌ها شد. او باید جوابگوی ۱۸۰ هزار دلار باشد چون که میان مددی و مجیدی در خصوص قرارداد بستن و ترانسفر قایدی ابهاماتی وجود دارد. ما پیشکسوت استقلال هستیم و حق ما این است که درباره آن بدانیم و هواداران به شفاف‌سازی درستی برسند.

عملکرد مجیدی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

آقای مجیدی قطعا محبوب اکثریت هواداران استقلال است. او نتوانسته نتایج خوبی به ارمغان بیاورد و همینطور خروجی‌های برجسته‌ای در این فصل به چشم می‌خورند. با این حال می‌گویند مجیدی تیم را خودش بسته و باید بماند. در هیچ کجای دنیا متولی تیم پس از نتایج ضعیف در انتظار نمی‌نشیند و تصمیم عاقلانه مدیریتی می گیرد. سوال این است که مگر استراماچونی خودش تیم بسته بود؟ او با یک مشت جوان گمنام مثل همین قایدی عملکرد بسیاری خوبی از خود برجای گذاشت. خوب است به جای احساسات، منطق را در زندگی‌مان سرمشق افکارمان قراردهیم. در خصوص اردوی دوبی هم صحبت‌هایی شده که آقای مظلومی گفته است اگر حرفی بزند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و مشکلاتی پیش می‌آید که باید در این خصوص شفاف‌سازی شود.

تجمع استقلالی‌ها مقابل ساختمان وزارت ورزش، چه پیامی داشت؟

از شعارها معلوم شد که بر خلاف اکثر خون دل خورده های استقلال، مسئولان مربوطه کوچکترین دلواپسی برای سرنوشت استقلال کبیر و اضمحلال احتمالی آن که امکانش بیش از پیش شده است، ندارند. حضور این تعداد خاص قطعا نمی‌تواند نماینده ۴۰ میلیون هوادار دل‌سوخته و رنج کشیده سالیان دراز داخل و خارج مملکت باشد.

 درباره مدیرعامل آینده باشگاه استقلال چه نظری دارید؟

آقای سجادی باید با یک مجمع خوب و چند پیشکسوت صاحب منصب، تصمیم درست و منطقی بگیرد. الان یک پولی رفته و مشخص نیست که سرانجام این پول چه شده است. ما به دنبال این مساله خواهیم بود تا مشخص شود. الان نام استقلال دارد خراب می‌شود ولی باید دید طی چه فرآیندی قایدی فروخته شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    هرگز هیچ مربی در هیچ باشگاهی نگفته که چون خودم تیم رو‌ نبستم نتیجه نگرفتم. اصولن چنین حرفی احمقانه و عوامفریبانه ست. در اکثر قریب به انفاق باشگاهها، ساختار اصلی تیم توسط مدیران فنی تیم بسته میشه و شاید حداکثر یکی دو بازیکن رو به سفارش مربی بگیرن (شاید هم اصلن). همیشه گفتم، گیر اصلی استقلال وجود چند ده نفر نوچه و همچنین وجود اقلیتی از هواداران ناآگاه و عوام هست که باعث میشه آدمای هفت خط هر بلایی دلشون میخواد سر باشگاه بیارن و پشت نوچه هاشون پنهان بشن.
    • یه عاشق فوتبال IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      سلام دوستان بنده طرفدار سر سخت پرسپولیس م از وضعیت اسفناک تیم رقیب و هوادارهایی که گول یه عده معلوم حال رو می خورند واقعا برای فوتبال کشورم متاسفم هر کسی هم حرف حق میزنه از طرف همین لشگر فحاش مجازی که از طرف کسانی که خودساخود شان بهتر نی دانند مورد هجوم و فحاشی و بنر نویسی فرار میگیرند طرفدار های عزیز آبی علی کریمی یکی از بهترین فوتبالیست مملکت ما بود که در بهترین لیگ جهان هم توپ زده به قول دایی اگه قدر خودشو میدونست به جاهای بهتر از این هم می رسید لزوما هر کسی که فوتبال بهتر بازی می کرده و محبوب بوده قرار نیست مربی و مدیر خوبی باشه مجیدی اگه براتون بازیکن خوب بوده به جای خود ولی دانش مربی گری رو نداره پیش کسوت های شما از ترس فحاشی و بی ادبی از طرف برخی از شماها نمی تونند مستقیما بگن تمام مشکلات امروز استقلال مجیدی و برادرشه می ترسند مجیدی خودش هم اگه مردش باشه مثل کریمی با مربی گری خداحافظی کنه بخدا قصد توهین ندارم خیلی از دوستان و فامیل های بنده ابین ناراحتی اونا رو درک میکنم یه خورده عاقل باشید حاشیه های زشت و ناپسند تو اوردوی دبی واقعا بد بوده آبروی ایران و ایرانی رفته التماس تفکر
  • ساوالان IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    هیچ کس در استقلال نمی تواند بر روی حرف مجیدی حرف بزند . استقلال تازه شکل گرفته و تنها پیشکسوت اش برادران مجیدی هستند!!!!!!!!!
  • كيسه دوز IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    چون به اين بد كرده مدير بدي هست!؟ پيشكسوتش كه اين باشه مربيشم اونه و سرپرستشم كمك سرپرست ميشه خخخخ
  • محفوظ GB ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    ۴۰ مییییلللییییووونن؟؟خخخخخخخ ۴۰۰ هزار هم نیستید.
  • کیسه حقیر IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    قائدی توسط دلال فروخته شد همون دلالی که پول داد به هوادارا بیان اعتراض کنن یجوری از فرناز حمایت میکنن انگار جام اورده براشون بدبختای جام ندیده به همین دوتایی که خوردن قانع هستند خدایا فرناز نره و بمونه قهرناز دوپینگی تبدیل شده به دلالِ قمارباز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی