نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
۱ |
۱
فرشید اسماعیلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بخت فرشید اسماعیلی برای ادامه همکاری با تیم استقلال همچنان پابرجا باقی ماند.

یکی از بازیکنانی که در ماه های اخیر به شدت با احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال زاویه پیدا کرده بود هافبک بندرعباسی این تیم فرشید اسماعیلی بود.

این بازیکن که به عناوین مختلف علیه مدیرعامل باشگاه مصاحبه می‌کرد و شیوه مدیریتی او را زیر سوال می برد در ماه های پایانی سال گذشته و همچنین در بهار امسال در چند نوبت از سوی باشگاه جریمه شده و حتی با شکایت مددی در دادسرای عمومی تهران نیز مواجه شد.

حتی مددی مدیر عامل مستعفی باشگاه استقلال چند روز پیش در برنامه تلویزیونی با اشاره به مسائل مربوط به همین بازیکن او را بی انضباط دانسته و قطعاً اعلام کرد که جایی در تیم استقلال ندارد. اما حالا که مددی از این تیم جدا شده و قرار است مدیریت جدید در این باشگاه حضور پیدا کند این بخت برای شماره ۸ استقلال زیاد شده که در این تیم بماند و مشخص می‌شود چرا فرشید تا امروز تیمی برای خودش دست و پا نکرده است.

هرچند که گفته می شد این بازیکن در آستانه پیوستن به تیم هوادار، تیم تازه لیگ برتری شده است. بنابراین اگر این روزها شنیدیم قرارداد این بازیکن با تیم استقلال تمدید شد نباید زیاد تعجب کرد. بازیکنی که فرهاد مجیدی هم از او خواسته بود صبر کند و به تیمی نرود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    جالبه بازیکنی که دو تا قهرمانی از استقلال گرفت!!!!! و علنا جلوی مدیران استقلال ایستاد !!! باز داره پیام می دهد.. استقلال بوسیله چنین بازیکنانی در گیر شده!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی