نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
۳ |
۴
رفیق یحیی گل محمدی به کمکش آمد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در حالی در به در به دنبال بازی تدارکاتی است که این بار دوست یحیی گل محمدی به کمکش آمده است.

سرخپوشان پایتخت که خود را آماده دیدار با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می کنند که امیدوارند با انجام بازی‌های دوستانه مناسب آماده بازی با حریف سعودی‌شان شوند. 

قرمزها درخواست برگزاری سوپرجام را داده اند ولی طبق هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است دیدار دوستانه‌ای را با پیکان برگزار کنند. تیمی که این فصل هدایتش را سید مجتبی حسینی بر عهده دارد. مربی که فصل گذشته در نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن مربیگری کرد و حالا به جمع خودروسازان پیوسته تا مربیگری آنها را در لیگ بیست و یکم بر عهده داشته باشد. 

او در دوره اول حضور گل محمدی در پرسپولیس دستیار او در این تیم بود و با یحیی حضور در ذوب آهن و تراکتور را هم تجربه کرد. ضمن اینکه در نساجی هم کنار گل محمدی بود و دوستی دیرینه ای با سرمربی پرسپولیس دارد. 

در این شرایط و در حالی که سرخ ها نیازمند بازی دوستانه هستند، او به کمک گل محمدی آمده تا دوستش را در مسیر موفقیت در آسیا یاری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا کلانتری IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    اگر واقعا حضورتیمهای باشگاهی دراین مرحله را ملی تلقی میکنیم نه رنگی! باید پرسپولیس با تیم‌های سپاهان، استقلال، بتواند بازی دوستانه برگزار کند تا محک جدی بخورد البته اگر کادر فنی پرسپولیس درخواست کرده باشد ضمنا مسابقه سوپرجام با فولاد توسط فدراسیون قبل از بازی مقابل الهلال برگزار شود چون تیم الهلال ازکورتن لیگ عربستان پای به مسابقه برابر پرسپولیس می‌گذارد و آمادگی لازم را دارند درصورتیکه لیگ برتر ایران فعلا تعطیل است و پرسپولیس هم بالطبع بدون مسابقه جدی! بمصاف الهلال می‌رود که می‌تواند در زمینه آمادگی بدنی تاثیر منفی بگذارد، حالا این مشکلات را به میزبان بودن الهلال، حضورتماشاگران الهلال، همچنین بازیکنان خارجی الهلال اضافه کنیم تا مصافی نابرابر باشد، درحالی‌که همه تیم‌های ایرانی اجازه داشته اند مربی و بازیکن خارجی جذب کنند درحالیکه به پرسپولیس مجوز جذب یک بازیکن خارجی تاپ ندادند چرا؟ چون پرسپولیس بدهکار پرونده کالدرون است درحالیکه پاداش دلاری آسیایی پرسپولیس الان در صندوق فیفا است و ااف سی می‌تواند از این صندوق بدهکاری کالدرون را پرداخت کنند تا پرسپولیس بتواند مهاجم خارجی جذب کند
  • عقاب تیز بین IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    آفرین الان بحث پرسپولیس نیست آبروی ملی در میونه و تیمهای که برایشان مقدور هست باید با پرسپولیس بازی دوستانه داشته باشند تا تیم دوباره جون بگیره و تازه وارد ها بتونن خودشون با بچها مچ کنن و انشالله بازی با الهلال و برنده از زمین بیرون بیایم تا همه بفهمند وبدانند پرسپولیس همیشه پرسپولیس است .
  • محمد IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    آقا سید ممنون انشالله قهرمانی پرسپولیس و موفقیت شمادر پیکان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی