نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
منصور رشیدی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منصور رشیدی دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: رفتار مظاهری اصلا منطقی نیست، او اشتباه کرد و نباید قراردادش را با استقلال فسخ می‌کرد.

منصور رشیدی درمورد اوضاع احوال و باشگاه استقلال و سایر مسائل به نکته های زیر اشاره کرد. او به شدت از وضعیت باشگاه دلخور است:

*اوضاع خراب است و شرایط استقلال مثل سال‌های گذشته به شکلی است که امیدی وجود ندارد. زمانی که سلطانی فر وزیر بود به امور استقلال رسیدگی نمی‌کرد و حتی یک مدیر خوب برای این باشگاه نگذاشت.

*مددی هم از روزی که آمده کار را به شکلی پیش برده که اوضاع استقلال مثل امروز شده است. ما شناخت کافی روی مددی ندارم، ولی شرایط، شرایط خوبی نیست.

*در خصوص اینکه رشید مظاهری بعد از فسخ قرارداد، حالا با انتشار پست و استوری تمایل خود را برای بازگشت به این باشگاه اعلام کرده باید خاطرنشان کنم این رفتار مظاهری اصلا منطقی نیست. او اشتباه کرد و نباید قراردادش را با استقلال فسخ می‌کرد، ضمن آنکه کدام تیم مظاهری را با قراردادی که با استقلال داشت جذب می‌کند؟ مظاهری بدون مشورت با 4 مشاور و پیشکسوت قراردادش را با استقلال فسخ کرده و معلوم نیست هدفش کدام تیم بود.

*نمی‌دانم باید این حرف را بزنم یا نه، ولی خدا آن کسانی را که باعث و بانی شرایط این روزهای استقلال شده‌اند را لعنت کند. این چه بلایی است که بر سر تیم های بزرگ می‌آورند. از وزیر ورزش می‌خواهم یک مدیر ورزشی خوب برای استقلال انتخاب کند. ما مدیرانی مثل دادکان و مصطفوی که ورزشی باشند نداریم. شنیده‌ام قرار است آجورلو را به عنوان مدیر انتخاب کنند، اما از همین حالا در فضای مجازی مشغول انتقاد از این مدیر هستند. این افراد باید بگذارند مدیران کارشان را انجام بدهند و تیم را به آرامش برسانند.

*استقلال خوب یارگیری نکرده و فرهاد مجیدی کم تجربه عمل کرد. البته مربیگری سلیقه‌ای است، ولی بازیکنانی که جذب تیم شدند جوان هستند و یکی دو سال کار دارند. شاید این بازیکنان در سال‌های آینده نفرات خوبی شوند اما امسال نمی‌توانند برای استقلال گره‌گشا باشند. مثلا علی کریمی دو فصل پیش از استقلال جدا شد اما دیدید که جانشین خوبی برای وی جذب نکردند. حتی مسعود ریگی هم با وجود آنکه در حد کریمی نبود، اما از استقلال رفت، به این خاطر است که می‌گویم نمی‌توانم به استقلال با این نفرات امیدوار باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    مدیرعاملان منفعل ،فسیل ،ناتوان ،باری بهرجهت ،از رده خارج ،بیگانه با اصول مدیریتی ،نادان ،بیسواد ،تاریخ مصرف گذشته ،منفور ،عاری از هر گونه دلسوزی و صداقت لازم ،استقلال و استقلالی ستیز ،فاقد ثبات شخصیتی و اعتبار اخلاقی و خلاصه دارای کلی نقص و ایراد را برای استقلال مظلوم گزینش می کنند این مدیران که منصوبان لنگی های حکومتی در بدنه وزارت ورزش و حتی بالاترها هستند با نیت پلید و اندیشه ناپاک در استقلال پست و مقام می گیرند و هیچگاه قدم مثبتی برای استقلال و استقلالی بر نداشته اند و بر نخواهند داشت چون هدفشان نابودی تدریجی استقلال است و خیال می کنند مردم و طرفداران اهداف کثیف آنها را متوجه نمیشوند چون خودشان ابله هستند پدرخوانده ها برای استقلال نقشه شوم داشته اند ولی در ۱۰ سال اخیر چون تشت رسوایی افتاده دیگر ابایی ندارند و علنی تیشه به ریشه می زنند از دید مافیای حکومتی لنگی استقلالی غیر خودی است و فقط لنگیها خودی هستند پس هر بلایی سر استقلالیها بیاید حقشان است
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    مافیای رسانه ای لنگی گیر داده تا هر جوری شده آجرلو را به استقلال و استقلالیها قالب کنند خلاصه از رده خارج ها و تاریخ مصرف گذشته ها و کسانیکه متعلق به دوران پیکان و بوق بنزی هستند را در استقلال پست و مقام می دهند(مثل افتخاری فتحی و همین مددی کنه و سیریش) تا استقلال را نابود کنند و قطار سریع السیر لنگی های حکومتی(به قول حکومتی ها) از طرف استقلالیها تهدید نشود استقلال و استقلالی خار چشم لنگی های حکومتی هستند و چون قدرت دست آنهاست می تازند نیم قرنه که می تازند و با جعل و کثافتکاری و مهندسی بازیها و تضعیف رقبا امورات خود را پیش می برند
    • قمر الجسد (ماه‌پیکر): به اسم من کاری نداشته باش IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      ما شما رو هیچی حساب نمیکنیم که بخوایین خار چشم ما باشین. شما بگو مدیر مدنظرت کیه همونو برات بذارن تا ببینیم بالاخره دهنت بسته میشه یا نه. به خدا بهترین مدیرای فوتبالی دنیا هم بیان استقلال گوه گیجه میگیرن از بس اوضاعش بلبشوست و باشگاه هزار صاحبه. من که بیرون گود نشستم میگم مددی از نظر شما بد بهترین مدیر سالهای بعد از انقلاب استقلاله که خواسته جلوی باندبازی و خودمحوری افرادی مثل مجیدی و دیگرونو بگیره و تا حدی هم تونسته این کارو بکنه. مددی طوری ترمز مجیدی، مظاهری، مطهری، غفوری، اسماعیلی و دانشگر رو کشید که دیگه جرات نطق کشیدن نداشته باشن و پاشونو از گلیمشون درازتر نکنن. هیچوقت مجیدی رو انقد آروم ندیده بودم. استقلال گرفتار باندبازی و خودمحوری افراد متمرد شده و دمل چرکین جوری درش ریشه کرده که بدون جراحی امیدی به بهبودش نیست. جراحی یعنی حذف اراذل و اوباش فوتبالی و گوش ندادن به ارتش مجازی از جمله شما دوست (دشمن) گرامی. من به شخصه حاضرم مددی مدیرعامل پرسپولیس بشه چون معتقدم کارشو بلده و میتونه تو پرسپولیس بدون حاشیه کار کنه. گذاشتن سقف قرارداد یکی از بهترین کارای مددی تو استقلال بود.
  • کیسه تنان IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    یادتون پولای نایب قهرمانی پرسپولیس مقداریش ناپدیدشدواون پول دادن برای کیسه شفرواستراچونی رواوردن یادتون سه سال پیش باپنجره بسته برای پرسپولیس یه هواپیمای چاترندادن تابه ژاپن سه روز طول بکشه بره وسه روز برکرده بدون بازیکن وبابازیکنای خسته ومصدوم توی سه جام بازی کردن وبجای اینکه تیم روخسته نکنن بازی سنگین سپاهان وکیسه رواجباری کردن تاپرسپولیس خسته بره به مصاف تیم ژاپنی تمام ظلمهایی که به پریپولیس شدوتمام حق خوریهایی که تولیگ توسط کیسه شدرو تاوان داره پس میده
  • ff IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    وقتي تاجي متوهم مگويد در دربي رفت و برگشت دو پنالتي برايمان نگرفتند رفت که توپ نادري به بالاي شانه مدافع خورد همه تاييد کردند برگشت که باي قاعدي 50 50 بود در ممان بازي خطا روي مقانلو پنالتي گرفته نشد فقط يه جمله کليشه اي وزير سفير رخ مگر همين محمد رضا احمدي استقلالي بر ضد پرسپوليس مغرضانه حرف نميزند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی