نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
۳ |
۵
هنوز با استعفای مددی موافقت نشده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد مددی عصر شنبه از مدیرعاملی استقلال استعفا داد اما هنوز با استعفای او موافقت نشده است.

گفته می‌شود بعضی از اطرافیان مددی قصد دارند او را پشیمان کرده و شرایطی را فراهم کنند که این مدیر در استقلال بماند. از طرفی شنیده های موثق ما حاکی از آن است که رایزنی‌های وزارت ورزش با سردار آجرلو انجام شده و شاید به زودی نام او به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال اعلام شود.

شاید هم مسئولان وزارت ورزش منتظرند تا مقدمات حضور سردار آجورلو در استقلال فراهم شود و پس از مطمئن شدن از این ماجرا با استعفای مددی موافقت کنند اما مددی در مصاحبه خود تاکید کرده بود که خسته شده و شرایط لازم را برای ادامه همکاری با استقلال ندارد. با این حال او همچنان به باشگاه می‌رود و یکسری از امور را انجام می‌دهد. حالا باید دید مسئولان وزارت ورزش در نهایت چه تغییراتی را در استقلال ایجاد می‌کنند. در صورت انتخاب مدیرعامل جدید تغییراتی هم در ترکیب هیئت مدیره صورت خواهد گرفت و استقلال با تیم مدیریتی جدید وارد رقابت‌های لیگ برتر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مدیر اسـتقلالی میخواهیم . همین و بس IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    عشق و شوق خدمت اینارو کشته خخخخخخخخخخخخخخخ
  • خبرنگار IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    هنوز آقایان بذرپاش، علی نژاد و سایر دوستان که در چند سال گذشته استقلال را نابود کردند، اجازه قبول استعفا را نداده اند. فعلا زود است. ممکن است استقلال چند بازیکن بگیرد و اسماعیلی و مظاهری به تیم برگردند. الان نه، بگذارید چند روز مانده به مسابقات. کار دنیا را باش. استقلال به کجا رسیده که امثال بذرپاش براش تعیین تکلیف می کنه. این آقایان باید بدانند که نمی توانند با این کارها و آوردن مدیری که در میدان هفت تیر تهران قهوه خانه داشت و به دست بچه های مردم قلیان می داد ، به اهداف خودشان برسند.
  • گندم بذر افشان IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    خدالعنتشون کنه امثال علی نژادیان بذرپاش که بذر نفاق را تیم مردمی و بزرگ استقلال پاشیده اند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی