نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۷ گزینه اصلی مدیرعاملی پرسپولیس/ تصمیم وزارت ورزش تا بازی الهلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مشخص نیست مدیرعامل جدید پرسپولیس چه زمانی انتخاب خواهد شد.

مجید صدری با استعفای جعفر سمیعی مدیرعامل سابق پرسپولیس به عنوان سرپرست پرسپولیس انتخاب شد تا کارهای این باشگاه پیگیری شود.

جعفر سمیعی هر چند مدیری غیرورزشی بود اما در مدت حدود ۱۰ ماه فعالیتش در این باشگاه فضایی آرام و به دور از حاشیه ایجاد کرد و از معدود مدیران عامل باشگاه پرسپولیس بود که از مصاحبه و جنجال فراری بود و توانست عملکرد موفقی در این باشگاه داشته باشد.

در شرایطی که پرسپولیس تا کمتر از یکماه دیگر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی بسیار مهمی با الهلال عربستان دارد، ظاهراً وزارت ورزش هنوز تصمیمی در خصوص انتخاب مدیرعامل آینده قرمزها نگرفته و صدری همچنان به عنوان سرپرست، امور باشگاه را تا آن بازی و حتی بعد از دیدار با الهلال برعهده خواهد داشت.

وزارت ورزش هر تصمیمی که برای کادر مدیریتی پرسپولیس داشته باشد، آن را به بعد از بازی پرسپولیس و الهلال موکول خواهد کرد و در صورت صعود پرسپولیس به مرحله نیمه‌ نهایی، شاید تغییرات احتمالی در پرسپولیس باز هم به تعویق بیفتد.

برخی خبرها حاکی از این است وزارت ورزش برخی گزینه‌ها را مدنظر قرار داده و مذاکرات ابتدایی هم به صورت غیرمستقیم با چند مدیر ورزشی و سیاسی صورت گرفته است.

به نظر می‌رسد افرادی که سابقه حضور در باشگاه پرسپولیس را داشته‌اند، گزینه‌های جانشینی سمیعی محسوب می‌شوند. محمد دادگان، محمدحسین‌نژاد فلاح، محمد آخوندی، علی‌اکبر طاهری، حبیب کاشانی، حسین خبیری و مهدی محمد نبی از جمله افرادی هستند که نام آن‌ها برای این مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده اما برخی از آن‌ها با مشکل بازنشستگی و شاغل بودن در شورای شهر مواجه‌اند و شاید تنها بتوانند به عنوان عضو هیات مدیره به پرسپولیس کمک کنند.

چیزی که مشخص است شانس صدری برای مدیرعاملی پرسپولیس کم است ولی فعلا مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب نخواهد شد.

کاروان پرسپولیس ۲۱ مهر برای برگزاری مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راهی عربستان خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهنام IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    خدا کنه به داذکان یا حسین خبیری بدن ولی دز نهایت میذن به نبی که هیچی بلذ نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی