نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
داستان‌های تمام‌نشدنی دو استقلالی در دادسرا 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داستان‌های تقابل دو استقلالی در دادسرا همچنان ادامه دارد.

احمد مددی طی روزهای مدیریت در استقلال با چند بازیکن به شدت دچار مشکل شد که جدی‌ترین آنها فرشید اسماعیلی است.

هافبک خبرسازی که البته در دوره مدیریت احمد سعادتمند نیز داستان‌هایی داشت ولی قضیه در دوره احمد مددی به اوج خود رسید و کار تا جایی بالا گرفت که مدیرعامل مستعفی استقلال جدا از بحث احضار فرشید به کمیته انضباطی باشگاه، به صورت جداگانه از این بازیکن به دادگاه شکایت کرد و حالا کناره‌گیری او از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال از نظر حقوقی به معنای بسته شدن پرونده شکایتش از اسماعیلی تلقی نمی‌شود.

طبق خبرهای رسیده احمد مددی می‌تواند مسئله شکایت را تحت عنوان یک شهروند دنبال کند بنابراین داستان‌های این دو استقلالی در دادسرا همچنان ادامه خواهد داشت.

اگر مددی از شکایت خود صرفنظر نکند، قاضی دادگاه باید تکلیف این پرونده را روشن کرده و پیرامون این مسئله رای نهایی را صادر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    جالبه دیدید گفتم نگاهتون خبر دلاریه و رنگی چه درسی استقلال به پرسپلیس داد یعنی پرسپلیس هم مثل استقلال آبروی ایران و ایرانی را می‌بره ...والله تیتر هاتون خیلی بی منطق و ساده انکارانه است به نوعی مشخصا فوتبالی نیستید برعکس درسی که پرسپلیس بدون هیچ ادعایی به استقلالی‌ها میدهد اول اینکه قبل از بازی افکار عمومی را قبل از بازی برای توجیه باخت آماده نمیکند ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی