گلزنی سه تفنگدار پرسپولیس به الهلال/ اشک‌های سرپرست پرسپولیس روی نیمکت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در حالی ۲۴ مهر به مصاف هم می روند که سرخپوشان به دنبال تکرار برد تاریخی‌شان برابر این تیم هستند.

این دو تیم در شرایطی برابر هم قرار می گیرند که از ۱۴ دیدار انجام شده‌شان، ۴ برد سهم هر کدام از دو تیم بوده و ۶ بازی هم با تساوی خاتمه یافته است.

با توجه به لزوم برد در بازی پیش‌رو، باید دید در نهایت کدام یک از دو تیم زودتر به پنجمین برد خود می‌رسد تا مسیر خوشبختی در این مسابقات را طی کند.

آخرین دیدار پرسپولیس و الهلال ۲۵ مهر ۱۳۹۶ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ در مسقط عمان برگزار شد که با تساوی  دو بر دو به پایان رسید اما پرسپولیس به خاطر شکست چهار بر صفر در بازی رفت از دور رقابت ها کنار رفت.

در سه مسابقه قبل از آن هم دو تساوی و یک برد برای الهلال به ثبت رسیده بود و آخرین برد پرسپولیس مقابل این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ بر می گردد که سرخپوشان ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ورزشگاه آزادی تهران با گل به خودی رودریگو جونیور که وارد دروازه الهلال کرد، یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

قبل از این دیدار هم یک تساوی و یک برد برای الهلال در سال ۲۰۱۲ به ثبت رسیده بود اما آخرین برد قاطع و ارزشمندی که پرسپولیس برابر الهلال کسب کرده به ۲۱ اسفند ۱۳۷۹ و در نیمه نهایی غرب جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۰۰ بر می گردد که شاگردان علی پروین در ورزشگاه آزادی تهران سه بر یک الهلال را بردند.

دیداری که در آن زنده یاد علی انصاریان، علی کریمی و حامد کاویانپور که به سه تفنگدار پرسپولیس معروف بودند، برای این تیم گلزنی کردند تا روزی تاریخی برای پرسپولیس رقم بخورد.

نکته جالب آن مسابقه این بود که بعد از گلی که کاویانپور روی شوت از راه دور وارد دروازه محمد الدعایه کرد، محمود خوردبین سرپرست وقت پرسپولیس که روی نیمکت بود، اشک شوق ریخت تا لحظاتی احساسی رقم بخورد.

حالا باید دید بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال، پرسپولیسی ها باز هم می توانند چنین بردی را تجربه کنند یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    نه بخاطر اینکه پرسپولیس با شکست الهلال به جام واقعی اسیا نزدیکتر میشه.فقط به این دلیل که کیسه رو ترکوندند واونجوری خوشحالی کردند تا کیسه کشا در این اوضاع فلاکتباری که دارن بیشتر غرق بشن دوست داریم الهلال رو ببریم و در وهله ی اول انتقامه کیسه کشا رو کما فی سابق بگیریم وبعد هم به امید خدا بریم برای فینال واقعی و قهرمانی واقعی اسیا.خخخ خخخ هرچند کیسه کش جماعت چشم و رو نداره وهرچی دراین چندساله پرسپولیس بزرگتری در حقش کرده وانتقامهای زیادی بابت شکستهای کیسه از این و اون گرفته اما بازم اونا برای خودشیرینی نزد هم ژنهای خودشون علیه سرورشون جاسوسی وکار شکنی کردند!البته جزای این خیانتهای خودشون را با گرفتار شدن در منجلاب چند دستگی وتحقیر وبدبختی دارن میگیرند.خخخ خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی