دوست دارم گل قهرمانی پرسپولیس در آسیا را بزنم/ از بازی در پرسپولیس لذت می‌برم؛ به اروپا فکر نمی‌کنم
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مهدی ترابی ستاره اول پرسپولیس در لیگ قهرمانان می‌گوید از حضور در جمع سرخپوشان راضی است و دیگر به بازی در خارج از ایران فکر نمی‌کند؛ حتی به بازی در اروپا.

پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در حالی از سد استقلال تاجیکستان عبور کرد که خیلی‌ها تصور می‌کردند این تیم بازی راحتی در پیش خواهد داشت. اما بازی برای شاگردان یحیی گل‌محمدی گره خورده بود تا اینکه در نهایت مهدی ترابی در دقیقه ۹۰ با یک شوت فوق‌العاده دروازه حریف را باز کرد. ترابی که در این بازی نشان داد یکی از مؤثرترین بازیکنان پرسپولیس است در خصوص صعود سرخپوشان به مرحله بعد و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داده است. ترابی تأکید می‌کند کار پرسپولیس برابر الهلال آسان نیست ولی به این موضوع اشاره دارد که آنها انگیزه زیادی دارند تا تیم عربستانی را شکست داده و تا فینال جلو بروند.

خیلی‌ها تصور می‌کردند شما بازی راحتی با استقلال تاجیکستان داشته باشید ولی به‌ نظر می‌رسید که تیم شما را اذیت کردند؟

می‌دانستیم بازی راحتی نداریم. استقلال تاجیکستان در مرحله گروهی به‌عنوان تیم اول صعود کرد و به تیمی مثل الهلال ۴ گل زد. خوشبختانه کادرفنی ما به بهترین شکل آنها را آنالیز کردند و توانستیم از یک بازی سخت برنده بیرون بیاییم.

قرار نگرفتن در شرایط مسابقات رسمی برای شما سخت بود، درست است؟

قطعا همینطور است و از طرفی بازی در زمین چمن مصنوعی هم کار را سخت‌تر کرد. البته کیفیت آن چمن از چمن‌های مصنوعی ایران بهتر بود ولی ما به بازی در آن ورزشگاه عادت نداشتیم و از طرفی استقلال تاجیکستان از حمایت هوادارانش بهره می‌برد.

در مورد گلی که زدی صحبت کن. آیا واقعا قصد داشتی شوت بزنی یا هدف تو سانتر کردن بود؟

وقتی رضا اسدی به من پاس داد در ابتدا می‌خواستم سانتر کنم ولی دیدم که گلر استقلال تاجیکستان جلو آمده و به همین دلیل ضربه‌ام را به قصد چارچوب زدم که گل شد. البته برد پرسپولیس مهم بود و واقعا مهم نیست که چه‌ کسی گل بزند. امیدوارم گل قهرمانی آسیا را هم بزنم تا هواداران را خوشحال کنم.

چرا زیاد خوشحالی نکردی؟

ما ۹۰ دقیقه دویده بودیم و واقعا خسته شده بودم. سعید آقایی نزدیک‌ترین بازیکن به من بود که خوشحالی‌ام را با او تقسیم کردم.

دوست دارم گل قهرمانی پرسپولیس در آسیا را بزنم/ از بازی در پرسپولیس لذت می‌برم؛ به اروپا هم فکر نمی‌کنم/ نمی‌توانم مغانلو را قضاوت کنم

در مرحله بعد باید با الهلال بازی کنید، این قرعه را چطور می‌بینی؟

فرقی نداشت با چه تیمی روبه‌رو می‌شدیم چون وقتی هدفمان قهرمانی است، باید همه تیم‌ها را ببریم. اگر در این مرحله با الهلال روبه‌رو نمی‌شدیم، ممکن بود در مرحله بعد روبه‌رو شویم. ما در عربستان بازی می‌کنیم و قطعا کارمان سخت است ولی انگیزه زیادی داریم تا بتوانیم برنده از زمین بیرون بیاییم. مشکل ما این است که همچنان در شرایط بازی‌های رسمی قرار نداریم ولی باید تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم.

بعد از بازی با استقلال تاجیکستان عکسی از یحیی گل‌محمدی و تو منتشر شد که سرمربی تیم با انگشت اشاره تو را نشان می‌داد. به‌نظر می‌رسد که گل‌محمدی بابت در اختیار داشتن فوتبالیستی مثل تو بسیار خوشحال است؟

ما بعد از بازی عکس گرفتیم ولی اینطور نیست که آقایحیی بابت حضور من در تیم خوشحال باشد. خوشحالی آقایحیی به‌ خاطر اتحاد و همدلی در تیم است و اینکه همه ما با غیرت و تعصب می‌جنگیم تا نتیجه بگیریم.

جدایی نوراللهی، کنعانی‌زادگان و مغانلو نمی‌تواند به پرسپولیس ضربه بزند؟

ما ۳ بازیکن خوب را از دست دادیم و برای آنها در تیم‌هایشان آرزوی موفقیت دارم. از طرفی بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند که کیفیت بالایی دارند و امیدوارم آنها خودشان را با شرایط پرسپولیس وفق داده و بدانند که در چه تیم بزرگی فوتبال بازی می‌کنند.

مغانلو بعد از جدایی از پرسپولیس عکس‌های دوران حضورش در پرسپولیس را از اینستاگرام پاک کرد. نظر تو چیست؟

من نمی‌توانم مغانلو را قضاوت کنم و نظری بدهم. مطمئنا او در زمان مناسب در این زمینه توضیحات خودش را خواهد داد.

فکر می‌کنی پرسپولیس ششمین قهرمانی پیاپی را کسب کند؟

تمام هدف ما همین است و می‌خواهیم هواداران را خوشحال کنیم. امیدوارم به‌ زودی شرایط هم برای حضور هواداران در ورزشگاه فراهم شود.

هواداران استقلال بر این عقیده هستند که پرسپولیس مشکلات استقلال را ندارد. تو با این موضوع موافقی؟

ما هم مشکل زیاد داریم ولی وقتی وارد زمین می‌شویم فقط روی موفقیت تیم تمرکز می‌کنیم. آقایان صدری و گل‌محمدی می‌توانند در مورد مسائل تیم صحبت کنند ولی اینطور نیست که پرسپولیس مشکلی نداشته باشد.

تو در رده باشگاهی یکی از بهترین و مؤثرترین بازیکنان بودی اما در تیم ملی خیلی کم بازی کردی. بابت این موضوع ناراحت نیستی؟

من هم دوست دارم در ترکیب اصلی تیم ملی بازی کنم ولی به هر حال نظر سرمربی مهم است. فکر می‌کنم موفقیت تیم ملی از هر چیزی مهم‌تر است چون وقتی تیم ملی موفق می‌شود، میلیون‌ها ایرانی خوشحال می‌شوند.

کار کردن با اسکوچیچ چطور است؟

دراگان مربی خوبی است و امیدوارم که با این مربی تیم ملی همیشه نتایج خوبی بگیرد.

آیا به جام جهانی صعود می‌کنیم؟

حرف‌زدن در مورد صعود هنوز زود است و ما ۲ بازی کلیدی داریم. به‌نظر من بازی با امارات مهم‌تر از بازی با کره است و اگر ۳ امتیاز این بازی را بگیریم، یک قدم مهم را در راه صعود به جام جهانی برداشته‌ایم.

تو به این فکر نمی‌کنی که در آینده راهی فوتبال اروپا شوی؟

واقعیت این است که زیاد به اروپا رفتن فکر نمی‌کنم و هم‌اکنون تمام تمرکزم روی بازی‌های پرسپولیس است. من در پرسپولیس خوشحال هستم و هدفم این است که جام‌های بیشتری بگیرم. هنوز به بحث حضور در اروپا فکر نمی‌کنم و دوست دارم از بازی در پرسپولیس لذت ببرم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اوف IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    آخه نه اینکه قطر دیپورتت نکرد بیا تو رو خدا برو اروپا
    • اميري IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      همش نقشه بود كه با گل ممدي كشيدن،كجاي كاري؟!!!رفتنش مشكوك بود ،اونم از اومدنش
  • علی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    به اروپا فکر نمیکنی چون اونجا ملاک بازی فوتبال هست و فنی بودن بازیکن و به شعار زیر پیراهن ورزشی هیچ امتیاز و نمره ای نمیدن گل قهرمانی لنگ رو هم خوب اومدی چون گنده تر از تو نتونسته این کار رو انجام بده و پنجاه شصت ساله که تو کفشین ولی خدارو چه دیدی انسان به امید زنده است
    • ایلیا IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      یه پیراهن ترابی به ده تا بازیکن استقلال می ارزه
  • فرشچي افشين IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    اروپا ؟؟؟؟؟؟؟؟ اين بابا از قطر ديپورت شد آنوقت اروپا؟
    • تاجی طبرستانی IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      این یارو از قطر دیپورت نشده ، بلکه با کم کاری هوشمندانه باعث فسخ قراداد و با گرفتن کل پول قراداد از تیم قطری برگشت لنگ یه 16 میلیارد هم واسه 1.5 فصل قراداد جدید با لنگ بست ) به هر حال لژیونر بود و قیمتش رفت بالا دیگه خخخ) یه سرانگشتی حساب کنی واسه دوفصل سی چهل میلیاردی کاسب شده این برادر ارزشی خخخخخ این نقشه ای بود ک قبلا وحید امیری هم انجام داد و نورالهی هم همیچین حرکتی بزودی اجرا می کنه .
  • تاج کبیر IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    دیگر هرگز فینال آسیارانخواهیددید
    • کیسه ۴تایی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      مگه شما دیدی تاحالا؟؟
    • امین IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      ما فینال رو ندیدم بلکه بردیم.همون موقعی کهوتیم پیروزی مغلوب تیم ابرقدرتی مثل محمدان بنگلادش میشد
  • رضا IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    حلالت باشه شیر مادرت بچه ی متین مودب باغیرت بی حاشیه وتات با اصالت تا ابد خودت وکسانی که تربیتت کردن زنده باشند عین ناصرمحمدخانی هستی وقلب مایی، چقدرتوخوی، هرکس به تو جسارتی کنه ،خدا نابودش کنه
  • کاپیتان IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    خدا قوتت بده مرد دوست داشتنی بخدا فرق پرسپولیس و استقلال ریطی به وزیر و مدیر ندارد بازیکن باید بدون حاشیه باشد و عاشقانه برای تیمش بازی کند و از همه مهمتر مربی باید تیمش را مربیگری کند نه با یک برد جو گیر شود امار فیفا نشان داد که گرانترین تیم ایران پارسال تیم استقلال بوده اما نتوانست با فرهاد مجیدی جام بگیره
    • ایران من IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      راست گفتی ..فرق استقلال و پرسپولیس در اینه که پرسپولیسا از مکمل ها و مواد ممنوعه استفاده میکنند و بخاطر همین بازیکناشون که ترانسفر میشن اجازه و جرات استفاده از اینهارو ندارن...بخاطر همین سریع افت میکنن و دیپورت میشن.و چند سال بعد ناگهانی از دنیا میرن
    • M IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      معلومه بد جوری میسوزی ک پرسپولیس داره میره انتقام استقلال رو بگیره ایران من ایشالله تو خواب با استقلال بیاید یک چهارم فعلا ک بهترین گل اسیا مال ماست شما تیمیت قدرت داره بره بهترین گل زده اسیا رو بزنه نه اینکه بهترین سوتی رو بده وسط تک به تک طرف با کله بره زمین گل بخوره
  • محمدمهدی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    تواز تیم های عربی دیپورت شدی اروپا از کجا آوردی خخخخخخ
  • خودم IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    خخخخخخخ اروپا نه بابا فکر کن به اروپا،، تو لیگ قطر هم ریمورت شدی،،تو فقط لیگ ایران که لیگ خاااااااصیه میتونی بازی کنی وسلام
  • حمید IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    تا لنگ تو آسیا جام نگیره فدراسیون و عوامل وزارت نمی‌ذارن استقلال جون بگیره و این دست و پا زدن ما آبی‌ها واقعا بیهوده است.
    • کیسه سوز IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      آره...خلاصه که وزیر جدید هم پرسپولیسیه:)
    • عارف IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      تا زمانی که بی لیاقتی بازیکنان کیسه و کادر و گردن توهماتی مانند حکومت و... میکنید وضعیتتان همین هست شرایط پرسپولیس به مراتب سختر از کیسه بوده .برای توجیه ناکامی ها بهانه منطقی بیارید عدله ای بی پایه و اساس چطور وزیر کمک میکند چطور واقعا پس این بدهی ها و عدم توانایی جذب بازیکن درجه یک رو نمیبینید تمام بازیکنانی که یحیی گرفت درجه ۲و ۳بودند و در تیم جا افتادند شما اسمشانم نمیشناختید ...
    • حمید IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      آوازه "پرسپولیس"بسیار گسترده تر از این حرفاست!!!! کیسه داریم کیسه!!!!پیش بسوی6 تایی کردن قهرمانی.. عدد 6 چقدر مقدسه خدایا شکرت!!!
  • بی نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    آقای ترابی بازی کن خوبی هستی مراقب باش غرورشمارانگیرد
  • پرسپولیس هزاراتیشه IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    موفق باشی
  • امید IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    مال اروپانیسی
  • سید جعفر IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    تو کشور عربی نخواستنت دیپورت شدی حالا به کشورهای اروپایی هم فکر نمیکنی ماشالا اعتماد به نفس
  • محمد IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    پا طلایی خوش غیرت درود به شرفت گرمرد رهی میان خون باید رفت ازپای فتاده سر نگون باید رفت انشاالله که به ارزوت برسی و در فینال گل قهرمانی پرسپولیس رو بزنی خدا یارو مدد کارت باشه
  • ابرام سیبیل IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    اینو عربا نخواستنش اروپا میخادش که بهش فکر نمیکنه ؟ خخخخخ بابامسعود چند تا جام براشون خرید فکر کرده خودشون گرفتند اگه راست میگن امسال جام بگیرند که دیگه بابامسعودشونو ازدست دادن
    • سه چرخه سواران IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      نکنه تو آسیا هم بابا مسعود بود که تو 3 سال دوبار رفتیم فینال، تا وقتی بابا محمودتون رئیس جمهور نشه دستتون به شام نمیرسه چه برسه به جام، حالا بشین یه گوشه ناله کن اگه بابا محمود بود قهرمان جام جهانی شده بودیم
    • کیسه سوز IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      از بس جام ندیدین توهم برتون داشته:)))
  • ناشناس IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    درود بر مهدی ترابی
  • کیسه ۴تایی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    گلات قهرمانی پرسپولیس بد سوزونده خیلیارو....منتظر دبل هت تریک باشید♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    • sepahan IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      امسال بارفتن باباتون قیافتون دیدن داره
    • کیسه IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      فعلاکه قیافه ی شما دیدنیه جام حذفی رو از دست دادین آسیا همون اول حذف شدین
  • خرسندی اهواز IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    پسر ارتش سرخ فقط باید بگم شما عشقی عشق با دل وجون دوستت داریم وبهترینها رو برات از درگاه حق خواستاریم❤❤❤❤❤❤❤❤
  • عامر IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    پرسپولیس عشقه
  • تاج IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    شما به فکر کلات تو کشوری ما تو آسیا
  • سیا IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    دوست دارم پرسپولیس قهرمان اسیا بشه اما ازین بازیکن متنفرم
  • آبی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    مهدی جان اگه گفتی اروپا چندتا نقطه داره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • کیسه IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      شما اگه گفتین جام لیگ برتر چندتا نقطه داره خخخخخخخخخخخخخ
  • قرمز IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    عشق فقط یک کلام.....پرسپولیس والسلام
  • تاج IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    اگه به امیدخدا سلطانی فربشه ریس فدراسیون اسیا توهم تواسیا مثل توایران برات جام وبا اسنپ میارن افرین پسر بلند پرواز اروپاهم پیشکش
  • هادی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    واقعا به اروپا فکر نمیکنه یا فعلا پیشنهادی نداره واسه اون نمیره ؟
  • علی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    شتر در خواب بیند پنبه دانه/ گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
  • علی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    ۶ تا گلی که از تیم فتح در سال ۷۳ خوردید یادتون نره ، ۳ تاش را خداداد عزیزی زد
  • خطیب IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    درود بر جوان باغیرت ایرانی. خداوند تو و همه ورزشکاران کشور رو حفظ بکند و بر عزت شما بیفزاید. برای ایران، افتخارآفرین باشید. فرق ندارد آبی باشید یا قرمز. پرچم ایران را در مقابل حریفان، با غرور، برافرازید.
  • محسن IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    باباتوراعربهابیرون کردندحالامیخواهی به اروپاهم فکرکنی،همون بهتربچسبی به لنگ جات خوبه تکون نخور.
  • تاجی اصالت ریشه افتخار DE ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    به اروپا فکر نمیکنی خخخخخ. ‌ واس توپ جمع کن اروپا هم تست بدی قبولت نمیکنن تو لیک کشورهای عربی نخاستنت با لگد انداختند بیرون ،، گل قهرمانی شهدای. ولایت اگر بزنی.
    • امین IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      خداییش لیاقتش بازی تو اروپاس.چقدر باید به بعضی فوتبال نفهمان بگیم تیمهای عربی از بازیکن فقط گلزنی میخوان.ولی اروپا ابنجوری نیست
  • اکبر IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    بازیکن با اخلاقیه ، این را میدونه کسی ایشان را نمیخواد اگه هم یره مثل قبلیه دیپورت میشه
  • ایران من IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    بدلیل استفاده بازیکنان پرسپولیس از پودر و مکمل های ممنوعه نیروزا این بازیکنان مادامیکه ترانسفر مبشن افت میکنن چون اونجا خبری از این مکملهای غیر مجاز نبست.اما به محض برگشت به پرسپولیس دوباره اوج میگیرند...اما متاسفانه عمرشان کوتاه میشود و در جوانی و میانسالی از دنیا می روند
  • محمد IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    انصافا بازی خوبی داره
  • علی IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    افریم مهدی ترابی، بازکنی که غیرت ملی دارد و مثل بعضی ها نیست که خود فروشی می‌کنند برای پول و شهرت بیشتر
  • ح ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    کیسه کش ها دلتون مونده قهرمان لیگ بشین یا نایب قهرمان آسیا بشین چند سال پشت سرهم مهدی ترابی عشق هستین شما همتون با دل و جون بازی میکنید خدا قوتتون بده به شماها عشق می ورزیم
  • یاس IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    ترابی عاشقتم برای پیروزیتان روز شماری میکنم اخه قرار شد همه رو سوپرایز کنم
  • عباس بوعزار IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    آخه چقدر آدم باید رو داشته باشه شانسی زدی گل به استقلال تاجیکستان خودت هم فهمیدی
  • داوود IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    فقط یه کلام خرشانسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی