سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
۰ |
۵
ورزشگاه  شهید وطنی قائمشهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کار تعویض چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر به چمن طبیعی آغاز شده است  اما باشگاه نساجی نسبت به روند آماده سازی این استادیوم گله‌مند است!

ایزد سیف الله پور مدیر عامل باشگاه نساجی در این خصوص گفت: با این شکل فکر می‌کنم سال ۱۴۰۳ یا ۱۴۰۴ آماده شود و به این ترتیب نساجی و هواداران پرشور آن ضرر می‌کنند. با این روند فکر نمی‌کنم به نیم‌فصل برسد. دو سال پیش هم گفتند قبل از بازی با ذوب‌آهن و بعد گفتند امسال قبل از بازی با استقلال آماده م‌ شود. به راحتی زمان را از دست دادیم چون کار آنطور که باید و شاید انجام نمی‌شود. ورزشگاه ساری در حال مرمت است. نوع چمن این ورزشگاه در خوزستان، بوشهر، بندرعباس و مازندران رشد می‌کند که به محض بارندگی دچار مشکل می‌شود. اگر داخل بارندگی بازی برگزار شود، چمن نابود می‌شود. فکر می‌کنم امسال مثل سریال خانه به دوش، نساجی خانه به دوش است و از این ورزشگاه به آن ورزشگاه برود.خواهشم این است برای استفاده ورزشگاه شهدای ساری به ما کمک کنند. قصد داریم آنجا اردو برپا کنیم و باید ببینیم ساکت الهامی آنجا را تایید می‌کند یا خیر. استاندارهای لیگ برتر با لیگ یک فرق دارد. به دنبال این هستیم که یک هفته آنجا تمرین کنیم و یکی دو بازی دوستانه انجام بدهیم. اگر شرایط مساعد بود، آنجا را به عنوان ورزشگاه اول انتخاب می‌کنیم در غیر این صورت باید به شهر دیگری برویم و بازی کنیم.

گفتنی است در صورتی که استادیوم شهدای ساری از سوی کادرفنی باشگاه نساجی و یا سازمان لیگ برای میزبانی از بازی‌های نساجی مورد تایید واقع نشود به احتمال قوی تیم مازنی دیدارهای خانگی خود را در تهران و در استادیوم شهید دستگری برگزار خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی