مهدی پاشازاده
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی پاشازاده معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: صحبت‌هایم تنها با فرهاد مجیدی نیست و با همه از جمله پیشکسوتان است. باید تلاش‌مان را دو برابر کنیم.

مهدی پاشازاده درباره شرایط این روزهای باشگاه استقلال مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

* شرایط باشگاه به خاطر حواشی که بوجود آمده، خوب نیست. مشکلات ما برای این یکی دو ماه نیست و برای ۵ سال گذشته بوده که جمع شده است. هواداران خسته شده‌اند و حق دارند. هر بار در این مقطع فصل، زمان را از دست می‌دهیم. سردرگم هستیم و باید با صحبت کردن مشکلات حل شود، اما برخی مواقع کوتاه نمی‌آییم و گذشت نمی‌کنیم.

* اگر صحبت از طرفدار می‌کنیم، باید یک جایی گذشت کنیم تا تیم موفقی بسازیم. چند سال است از تیم رقیب و فلانی و فلانی‌ها صحبت می‌کنیم، در صورتی که خودمان هم باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

* در رابطه با دلیل حضور علی فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال، بنده بی اطلاع هستم و از خودشان بپرسید!

*مشکلات تمام نمی‌شود، در کشتی و والیبال هم مشکلات وجود دارد. در بارسلونا نیز اتفاقات ورزشی می‌افتد، اما اینکه چطور جمع کنیم، مهم است. صحبت‌هایم تنها با فرهاد مجیدی نیست و با همه از جمله پیشکسوتان است. باید تلاش‌مان را دو برابر کنیم.

* پستی که به من ابلاغ شده است، در کل دنیا تعریف شده و در ایران فقط تعریف نشده است. سیاسی‌ها باید در فوتبال باشند، اما کارهای ورزشی را معاون ورزشی انجام می‌دهد، مثل پاول ندود، لئوناردو و حمیدزیچ. در فوتبال اروپا هیئت مدیره وجود ندارد، یک رئیس باشگاه وجود دارد و یک مدیر ورزشی. بنابراین، جایگاه‌ها باید مشخص شود. به این مسئله که اشاره کردید، فکر نکردم و دنبال چیزی هم نیستم. آمده‌ام که کمک کنم. نمی‌توانند من را از استقلال جدا کنند. در استقلال بازی کرده‌ام و افتخارم این است که نتوانستم به خود بقبولانم که در ایران رنگ پیراهن دیگری را بپوشم.

* وزیر ورزش و جوانان باید تصمیم بگیرد و امیدوارم در این یکی، دو روز مدیرعامل انتخاب شود.

* امروز نامه‌ای به فرهاد مجیدی دادیم و او را به باشگاه دعوت کردیم تا خواسته‌هایش را اعلام کند و بتوانیم آنها برآورده کنیم.

* تنها بازیکنی بودم که مدیرعامل و معاون یک تیم باشگاهی (بایرن لورکوزن) از اروپا به ایران آمدند و در استقلال قرارداد بستند. بقیه بازیکنان در آنجا قرارداد بستند. این کار خلاف نیست و حضور مدیران در ایران تنها برای بنده اتفاق افتاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    برادران دالتون فقط به یه ادمین ۶۰۰ میلیون پول دادن. شماها با این روش‌هایی که پیش گرفتین از پس این عفریت که سه ساله نشسته روی دوش استقلال و استقلال رو در برهوت چه کنم به این سو و اون سو میدوانه بر نمیاین. نهایتا خود هوادران واقعی استقلال شر این غلام حلقه به گوش شیخ الاهلی رو از استقلال کم میکنن. #نوچه ی مجیدی هوادار استقلال نیست.
    • بهروز IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      دارم کم کم به این نتیجه می رسم که انگاربابودن مجیدی استقلال دنبال حاشیه است کاش همون شفربياد،بااین توضيحات پاشازاده،هم معلومه پيشکسوتها ازمجيدي ناامیدن،مجیدی باید تلاششو دوبرابر کنه آیا همین معنی رو نمیده?:?:?
    • اس اسی دستا بالا IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      حمید علوی ای رهرو سعادتمند و مددی هواداران استقلال خودشان هر جا که تشخیص بدهند فرهاد به درد استقلال نمیخورد حتما از او میخواهند که کنار بکشد هرچند میدانم خود فرهاد زودتر اینکار را خواهد کرد اما امروز هواداران استقلال تشخیص داده اند که وجود فرهاد ارجح تر از دیگران است پس زبان را برای مدتی در کام نگهدار بخدا کار راحتیست بخدا منِ هوادار محمود فکری هم که آمد حمایت کردم علیمنصور که بود هم حمایت کردم اما امروز میلیونها نفر عشق شان به استقلال را با فرهاد تقسیم میکنند گناهی دارد ؟ اگر اشکالی بخصوص فنی میبینی حتما بگو حتما مشاوره بده حتما پیشنهاد کن اصرار کن اگر راست و درست بگوئیم حتما گوش خواهند کرد حتما هم صدایی پیدا خواهی کرد
    • حمید علوی CA ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      کاربر اس اسی دستا بالا، اون خجستگی ذهنی که کلن تو رو‌ تحتالشعاع قراداده رو دوست دارم. با همین فرمون خیالبافی برو جلو، غم‌نبینی.
  • محمد IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    بااین اوضاع حاشیهاتمومی نداره ازمدیرعامل تا همین پاشازاده که زیرمجموعه مددی حساب میشه بایدبرن تااستقلال روزخوش ببینه آقای پاشازاده هوادارازشماتعریف ازخودتونخواسته اگه قبلاکسی بودی ازهمین برنداستقلال بوده .خودشماداری فرارروبه جلومیکنی وگرنه شماهم بادستورمددی اینجایی پس سعی نکن همه روخراب کنی که جایگاهتوحفظ کنی شماهم ازهمونهایی دراین اوضاع بداستقلال میخوای ازآب گل آلودمهی بگیری
  • 6 IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    نخیر. این بابا جدی جدی فکر میکنه خیلی خبریه! بابا اونجا اف سی کیسه و تو هم تو ایرونی اخوی. بیدار شو... در ضمن مدیران اتلتیکو مادرید هم برای عقدقرارداد با علی کریمی اومدن ایران. زیاد دور ورندار. اتلتیکو کجا و کلینیک لورکوزن کجا!
  • تاج سر فوتبال ایران RU ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    زنده باد پاشازاده عزیز و تمامی افتخار آفرینان سرزمین. خطاب به آل لنگ که در تمامی موضوعات مربوط به تیم محبوب من استقلال حضور دارند و شکر میخورند با بگم که تنها کاری که حضور شما نادان ها میکنه فقط اتحاد بیشتر طرفداران استقلال و حمایت بیشتر از مجیدی هست. خطاب به بچه های علاف و بیکارانی مثل حمید علوی هم باید گفت که خیلی بیچاره ای که نظر خودت رو با اسامی دیگه پاسخ میدی و اوج حماقت رو در رفتار تو میبینیم.
  • ناشناس IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    مشخصه برای چی اومدی برای پول
  • آنتی ویروس IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    تنها بازیکنی هستی از اول تا اخر قراردادت از رو سکو بازی های لورکوزن تماشا کردی
  • حسین IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    تیمی که پاشازاده مدیر ورزشی آن باشد میبایست در آن باشگاه راتخته کرد. ایشان تاحالا درکجا مدیریت کرده که این دومی آن باشد ایشان فقط بلد است با عینک دودی عکس بگیرد اوراچه به مدیریت تیمی مثل استقلال یک مدیر قوی و کاربلد می خواهد مگر بچه بازی است
  • كيسه دوز IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    رييس تماشاخونه لوركوزن به جمع عابياي بدون جام خوش گلدين خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی