نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ماجرای تصمیم مدیر جنجالی برای برکناری گل محمدی/ سکوت بزرگوارانه در حق پرسپولیس!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

نامه مدیرعامل سابق پرسپولیس به برنامه‌ای در شبکه پنج، تکرار ادعاهای او درباره کادرفنی پرسپولیس بود.

مهدی رسول پناه عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس که به ناگاه و پس از چند جابجایی ناگهان از اوج ناشناختگی به مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد، در پی بروز تنش‌ها و انتشار ویدیویی از صحبت‌های خصوصی‌اش با چند هوادار، در نهایت کار خود را در این باشگاه از دست داد.

اگرچه رسول پناه تا ماه ها پس از کناره‌گیری اجباری از سمت مدیرعاملی پرسپولیس در هیئت مدیره سرخ‌ها باقی مانده بود اما پس از موج هواداری تندی که علیه وی ایجاد شد، او هرگز فرصت طرح مجدد اتهامات خود را که در آن سرمربی و تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس را محکوم می‌کرد، پیدا نکرد.

وی در شرایطی جنگ را به یحیی گل‌محمدی باخت که عملکرد بی نقص سرمربی تیم و صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا از گروه دشوار سرخها در منطقه غرب، باعث شد که مچ او در این جنگ تن به تن بخوابد و اِلا به احتمال بسیار زیاد تصمیم او برای کنار گذاشتن سرمربی تیم عملیاتی شده بود.

رسول پناه در آن زمان مسائلی را چه در لفافه و چه با صراحت علیه کادرفنی مطرح کرد که اوج آن یک فایل صوتی طولانی و همچنین یک ویدیو بود که به صورت مخفیانه از وی ضبط شده و او در آن حرف‌های تندی را علیه کارمندانش زبان می‌آورد. صحبتهایی که بخشی از آنها آنچنان توهین آمیز بود که برای مدیرعامل سرخها چاره‌ای جز کناره‌گیری نگذاشت وگرنه ممکن بود کار به ضرر او بیخ پیدا کند.

با این حال در شرایطی که یک سال از آن روزها می‌گذرد و به نظر می‌رسد رسول پناه به کسب و کار خودش دور از فوتبال بازگشته، اصرار مسئولان یک برنامه تلویزیونی برای مصاحبه با او باعث انتشار نامه‌ای از وی شد که در رسانه‌های ورزشی دیده شد. جایی که رسول پناه ادعا کرد برای آرام نگه داشتن جو باشگاه قصد ندارد در این گفتگو شرکت کند چرا که صحبتهایش حاوی مسائل افشاگرانه خواهد بود. جالب اینکه این نامه در پوششی ظاهری برای آرام نگه داشتن جو اما در مسیر همان ادعاهای گذشته بود که وی قصد داشت با طرح آنها حسن شهرت سرمربی تیمش را لکه دار کند.

نکته مهم اینکه به صورت طبیعی این صحبتها باعث شده بحثهای قبلی دوباره بین جبهه‌های مختلف هواداری بروز کند و آرامشی که پرسپولیس پس از پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان به دست آورده بود، تحت تاثیر قرار بگیرد. اگرچه پس از تعیین مجدد مدیرعامل پرسپولیس و حضور مجید صدری به عنوان نفر اول باشگاه، فعلا حاشیه خاصی در پرسپولیس وجود ندارد و آنها تلاش می‌کنند خود را با نهایت قدرت به بازی فوق حساس الهلال برسانند. مسابقه‌ای غیرقابل پیش بینی در سطح آسیا با میزبانی عربستان و در شرایطی که پرسپولیس در پنجره تابستانی به دلیل ضیق مالی و مسائلی مثل بسته بودن پنجره به دلیل حکم فیفا در موضوع گابریل کالدرون، موفق به تقویت مدنظر سرمربی و خرید بازیکن خارجی نشده تا با فهرستی از بازیکنان داخلی به دیدار قهرمان عربستان برود.

اما ... 

مهدی رسول پناه در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ در نامه‌ای به تهیه کننده برنامه فوتبال برتر اعلام کرده بود در ۴ سرفصل مختلف درباره مسائلی که مربوط به تنش‌های بین او و یحیی گل‌محمدی بوده، با وی مناظره خواهد کرد. البته یحیی در مرتبه قبلی پاسخی به دعوت به مناظره از سوی آقای مدیرعامل سابق نداد چراکه ظاهرا برای او همان جلسات مشترک پیش‌فصل و هم‌نشینی اجباری کافی بود.

مناظره؛ لابد همان جملاتی که رسول پناه قبلا در کوچه و خیابان و با چهره هیجان‌زده در خودروی شخصی‌اش آنها را به زبان آورده بود و البته هرگز برخوردی با آنها صورت نگرفت تا او دوباره (و اینبار در قامتی بزرگوارانه!) ادعا کند که اگر در مصاحبه تلویزیونی حاضر شود، حضورش همراه با افشای واقعیت‌هایی خواهد بود (که چون منجر به تاثیرگذاری منفی در عملکرد پرسپولیس می‌شود فعلا این کار را نخواهد کرد). البته رسول پناه گفته است این صحبتها در جهت خیر و مصلحت بلندمدت مدیریت باشگاهی فوتبال ایران است و باید روزی به آن پرداخته شود تا به طرف مقابل هم هشدار بدهد دست پری برای نبرد دارد.

این موضع مدیری است که کوچکترین سابقه‎‌ای در فوتبال ایران نداشته و ناگهان با حکم وزیر به صندلی اصلی باشگاهی رسید که هیچ بهره‌ای از تاریخ آن نبرده و مثل خیلی دیگر از منتخبین مدیریت دو باشگاه پرطرفدار قبلا نیز تخصص خاصی در اداره یک مجموعه بزرگ مثل پرسپولیس از خود به نمایش نگذاشته بود. 

با این حال حالا نام مهدی رسول پناه به عنوان یکی از مدیران سابق پرسپولیس در تاریخ این باشگاه ثبت شده و انگار از این انتخاب تاریخی گریزی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    آخر مردک از جون پرسپولیس چی میخوای!
    • متین IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      این آقا همون کسی نیست که نگذاشت پرسپولیس از هم بپاشه که با جداشدن علیپور و بیرانوند ،۵تا از بهترین بازیکنای لیگا برای آقا یحیی خریداری کرد که تیم تا فینال آسیا با این بازیکنا جلو رفت فکر میکنم یکی از بهترین مدیرانی که بعد از انقلاب تو باشگاه اومد ایشون بود همیشه که نباید با تعصب در مورد کسی برخورد کرد فکر میکنم عملکردشون گویای همه چیزه.
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    واویلا اگر پاتو ازگلیمت بیشترکنی ۴۰میلیمن هوادار کاری باهات میکنند که ازایران پا به فرار بگذاری
  • Parviz IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    چقد وقیحانه از باشگاه مورد علاقه خودت جانبداری میکنی،فقط چندتا سوال دارم اگه میشه یجوری جواب منو بدی واقعا ممنون میشم،اول اینکه این خبرورزشی همه عوامل و خبرنگاران و فیلم بردارو مدیر سایت و مدیر روزنامه و کلی آدم دیگه همتون هوادار پیروزی هستین؟؟خب عزیزم یکاری بکن اسم سایت و روزنامتون رو عوض کنید بزارید پیروزی ۲،چون پیروزی ۱از قبل بوده که الان نمیدونم چرا اسمش رو عوض کردن گذاشتن پرسپولیس،بگذریم سوال بعدی تو متن خبر نوشتی آقای مدیر عامل خیلی حرفا زده که اصن باهاش برخوردی صورت نگرفته..واقعا چرا خب عزیز من این مدیر حالا از هرجایی اومده شما فک کن اصن از زیر بوته سبز شده اومده بالا خب اگه اینقد اصرار داره که حرفاش رو بازگو کنه و مشکلی نداره که با مربی تیم تو برنامه زنده صحبت کنه حتما خیلی حرفای مهمی میخواد بزنه و خیلیا از جمله مربی تیمتون رو به چالش میکشه وشما این وسط چه منافعی دارید که دارید خبر رو به شکلی دیگه که از واقعیت به دوره به مخاطب میرسونه البته اگه مخاطبان همه مثل شما باشن که همه چی مشخصه،بزارید مربی دلالی بکنه واسه خودش هوادار بیچاره هم گلو پاره کنه،حالا فرقی نمیکنه کدوم تیم باشه
    • Capitan IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      شما اول برو اطلاعات ورزشی را بالا ببر پرسپولیس از اول پرسپولیس بوده بعد از انقلاب نامش را عوض کردن ولی مجدا نام همیشگی خودش را گذاشتند همانطور که استقلال اول دوچرخه سواران بود بعد با حمایت ولیعهد نامش را به تاج تغییر دادن و الان استقلال شده اما بخاطر حکومت شاهنشاهی دیگه اسمش را تغییر ندادند وگرنه تاج قدیم مربوط به حکومت قدیم بود که تیم مردمی شاهین را منحل کرد بازیکنان شاهین تیم پرسپولیس را انتخاب کردن که یک تیم مردمی و رقیب تاج قدیم باشه
    • استقلال حقیر IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      از قبل پرسپولیس بوده ولی تو احمق تازه از غار در اومده نمیخوای قبول کنی فعلا به سوال ما جواب بده مجیدی دلال پول فروش قاعدی رو چیکار کرد؟ سوال بعدی پست کمک سرپرست چیه تو استقلال ؟ سوال سوم قبل بازی با الهلال چرا مجیدی از هتل بیرون رفته و چرا چتد تا از دوستاش تو تیم کیسه رفتن پاساژ گردی و کرونا گرفتن اینا سوالای مربوط به باشگاه مورد علاقهی تو هستش برو بگرد جوابشو پیدا کن و تو کار بزرگتر از خودت دخالت نکن در خاتمه به مامان جووون خوشگلت سلام منو برسون بگو مشتاق دیدار خخخخ
    • مجتبی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      اول اینکه ایشون یکسال هست در پرسپولیس هیچ سمتی نداره و هیچ دلیلی برای دعوت از ایشون و به قول خودشان مناظره وجود نداره هر وقت میدران قبلی استقلال آمدند و درباره مربیان صحبت کردند ایشان هم بیاید، مثلا هر وقت مقداد نجف زاده اومد و دلیل عدم فرستادن لیست استقلال و یا دخالت های قلعه نوعی رو گفت این هم بیاد، در ضمن ایشون با اومدنش چیزی رو از دست نمیده، یک آبرو و شرف بود که همون موقع با حرف ها و توهین هایی که کرد از دست رفت اگر مربی حال حاضر نمیاد بخاطر این هست که هر حرفی چه درست و چه غلط باعث عدم تمرکز تیم میشه و هیچ مربی دلسوزی این کار رو نمیکنه مگر اینکه تیم براش مهم نباشه اتفاقا این از خصوصیت خوب گلمحمدی هست که این حرف ها رو به جون میخره اما نمیزاره تیمش صدمه ببینه، راستی چرا خطیر نمیاد از نحوه قرارداد های زمان خودش و یا قبلش بگه؟ همین مددی تازه وقتی مدیر بود و اومد یکسری حرف زد همتون خشتک دریدید که وای چرا گفته و یا سعادتمند که مدیر بود و گفت بازیکن قلیان آورده همه گفتند اصرار باشگاه بوده اما الان شما میخواهید این بیاد که تمرکز ما رو بهم بزنه؟ کور خونده دشمن پرسپولیس
    • علی GB ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      شما چرا با اسم پرسپولیس مشکل داری ؟هر چند دوچرخه سواران هواداری غار نشین مثه تو داره ولی ما هم به اسم پیروزی افتخار میکنیم هم به اسم پرسپولیس زنده باد تیم قرمز دربیاد چشمی که دیدن این تیم رو نداره واسه خراب کردن اسمش دست به هر کاری میکنن
    • ندارد IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      من واقعا شما طرفدارای پرسپولیس رو نمیفهمم اخه این بدبختارو خدا به اندازه کافی زده خودشونم که ذاتن حقیرن چیکار دارین کری میخونین بنده های خدا گناه دارن بخدا.
  • بیشرف IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    شرافت تو وجود این مزدور نیست؟! چه غلطا سکوت رذیلانه؟! گرشاسبی و ایرج عرب و رسول پناه این سه نفر مزدور وزارت ورزش وزیر نالایق ورزش قبلی باعث شدن پرسپولیس دو تا جام قهرمانی آسیا رو از دست بده. دوستان پرسپولیسی که میخوان بگن چرا گرشاسبی؟! بهتره بهتون بگم که مقصر اصلی فراری دادن برانکو ایوانکوویچ عزیز همین گرشاسبی بود.تو دوره گرشاسبی با وجود اینکه پول بود منتها حقوق برانکو رو عقب انداخت تا یازده ماه تا اینکه ایرج عرب مزدور اومد و کار برانکو رو یکسره کرد.نگاه نکنید به این کانال ها و پیج ها.بجای اون بهتره مصاحبه برانکو ایوانکوویچ عزیز رو بخونید که گفته بود بهترین مدیر عامل پرسپولیس آقای طاهری بود.خودتون هم میدونید وقتیکه آقای برانکو تأیید کرده یعنی چی؟! خدا لعنت کنه رسول پناه رو که باعث فراری دادن ستاره های پرسپولیس شد اونم دقیقاً قبل از فینال آسیا.از خبر ورزشی هم تشکر میکنم که رسالت خبرنگاری خودش رو تمام و کمال با صداقت انجام میده.خسته نباشید
    • مهدی حیدری CA ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      اولا با پاسخ دادن به این نظر شما نشان دادی که صد درصد لنگی هستی.دوما اگر گل محمدی بی گناه بود تا حالا صدتا بیانیه داده بود چون زیرش خیس.سوما تاج بعد انقلاب به زور اسمشو عوض کردن.چون میخواستن منحل بکننش.چهارما چطوریه شما برای شش تایی که جلوی همون تیم تاج قدیم زدی خوشحالی میکنی هرساله بعد میگی قهرمانی‌های استقلال مربوط به تاج به شما ربطی ندارد.
    • مهدی حیدری طرفدار تیم کیسهی که جام ندیده IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      تیم حکومتی تاج بعد انقلاب میخواستن اسمشو بزارن عمامه ولی چون فحش خورش بد میشد گذاشتن کیسه خخخخخخخخ بدیختای حقیر برید دزدی ها و دلالی های شاه فرهاد پودریتونو دنبال کنید ببنید عروس عربها چطوری اسکولتون کرده از مظلومی مو مصنوعی بپرسید چرا اسم تیمو میخواست بزاره عمامه خخخخخخخ عمامه تو حلقت خخخخخخخخخخ
  • کیسه عربستان IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    رسول پناه وعرب قاتلان باشگاه پرسپولیس همه میدونن نیازبه گفتم نیست
  • .... IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    عدم شرکت دربرنامه شبکه پنج برای مصالح باشگاه نبود بلکه دستور ازبالاتر بودکه مبادا حقایق را بگوید وشلمحمدی مومصنوعی رسواشود لعنت برمافیای حاکم برفوتبال کشورما که دربست درخدمت یک تیم خاص هست
  • علی IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    گرایش مجری برنامه ورزشگاه به کیسه برای همگان واضحه وگرنه چه دلیلی داره بعد از گذشت یکسال و در این برهه زمانی که پرسپولیس نیاز به آرامش داره،، به یک موضوع کهنه و بی اساس پرداخته بشه
  • داش رضا IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    توکشورماهیچکس سرجای خودش کارنمیکنه بخصوص درفوتبال هرکس بتونه لابی کنه وبتونه پول بیاره رئیس ومدیرعامل میشه ومتاسفانه نبوددرامدمالی مزیدبرعلت شده برای همین هم یکی مثل آقای رسول پناه که هیچ سررشته ایی ازفوتبال وبدنه فوتبال وحواشی آن نداره به یکباره مدیرعامل میشه وازهمون رو چندتابازی کن اصلی تیم وفراری میده وتوشرایط بازی‌های آسیایی دست سرمربی بسته میشه والانم بااینکه ازتیم دورشده ولی حاشیه هاش پابرجاست
  • سارا IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    به امید خدا امسال هم قهرمان آسیا و هم قهرمان لیگ هستیم
  • فریاد هوچیگری یحیی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    جالبه رسول پناه گلمحمدی رو متهم کرده به دلالی اونوقت همه گیر دادن به خود رسول پناه، البته این اتفاق فقط توی سیستم فاسد میفته! خبر ورزشی هم که کلا کارش شده دامن زدن به حاشیه های استقلال و جمع کردن حاشیه های پرسپولیس
  • جک تری دی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    شما فقط یه قضاوت کنید از سرمربی تا بازیکن کیسه چه حرفهای به مددی نزدن و ببین اون چی میگفت بعد برعکس برید ببینید همین رسول پناه خائن چی ها گفت کف خیابان بر علیه بازیکن و سرمربی ... فقط اگه این کارها رو مددی میکرد اسمان و زمین که الان پایین اومده هزار برابر میشد .... یعنی خود یوفا هم پرسپولیسی میشد
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    خدایا یه جامی، موفقیت تو یه مسابقه سه یا چهار جانبه ای چیزی به این کیسه های ال بيگانه پرست بده تا کمی سرشونو تو لاک خودشون ببرن و کمتر دنبال هوچی‌گری باشن، یه مقدار راجع به فوتبال و مسائل فنی حرف بزنن.
  • علی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    گل محمدی دلاله
    • امید IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      شما استقلالی ها فقط آن چیزی را می‌فهمید که می خاهید همین آرمان رمضانی چه گلی به سر پرسپولیس زد ا که آقای مجیدی بردش استقلال جز اینکه دلالی مربی استقلال بوده علی آقا عقل خودت چی میگه؟ گل‌محمدی دلاله یا فرهاد مجیدی که باختهاشو میندازه گردن پرسپولیس یا مددی یه کم واقه بین باشید زنده باد پرسپولیس کبیر
    • امید IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      شما استقلالی ها فقط آن چیزی را می‌فهمید که می خاهید همین آرمان رمضانی چه گلی به سر پرسپولیس زد ا که آقای مجیدی بردش استقلال جز اینکه دلالی مربی استقلال بوده علی آقا عقل خودت چی میگه؟ گل‌محمدی دلاله یا فرهاد مجیدی که باختهاشو میندازه گردن پرسپولیس یا مددی یه کم واقه بین باشید زنده باد پرسپولیس کبیر
    • آتریسا IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      این رسول پناه گراز دوباره اومده شجاع و علی بیرو و..... که فراری دادی بست نبوددددد
  • alii.shahsavani IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    ببن پرسپولیس خط قرمز ماس
  • یاسین ss IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    دلال محمدی،ودیگگگگگر هیچ
  • پدرام IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    پرسپولیس آنقدر بزرگ و پرافتخار و ، یحیی خان آنچنان پخته و کاربلد است که نامدیران ره گمکرده ای که با پول و پارتی و لابیگری در آن منصب می گیرند هم قادر به رخنه در ارکان باشگاه و تنش آفرینی و حاشیه سازی برای آن نیستند ، شرایط امروز پرسپولیس هم هرچقدر بد باشد از وضعیت فاجعه باری که در فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا داشت بدتر نیست و به امید خدا و یاری کادرفنی و بازیکنان باغیرتش امسال جام قهرمانی آسیا راهم به کلکسیون افتخاراتش خواهد افزود ، بکوری چشم آنان که نتوانند دید!! .
  • علی محمدی DE ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    آنقدر دیگه اوضاع داغون شده هرکسی ک بخاد از کسی خوشش نیاد با ی نامه ورود کنه صدا سیما مناظره کنه مشتی خود کاندیدها ی ریاست جمهوری دو دقیقه دو دقیقه حرف میزدن
  • پرسپولیس مظلوم IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    من میخام بگم آقا محمود کتری پیشکسوت کیسه هستش چرا نمیاریدش تا جواب فرناز خانم رو بده ولی رسول پناه یه آدم مضخرف بود هروز رسانه ها میگفتند میگه مصاحبه رودرو با آقای گل محمدی میخاد بکنه امیدوارم این پیامک رو منتشر کنند
  • کیسه های هوچی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    بین کیسه های سعودی چقدر ذوق کردن.
  • علی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    اتفاقا بعد از بازی با الهلال باید آقا یحیی بیاد تو برنانه زنده و برای همیشه دهن گشاد این هوچیگرها رو بده و اگر سری پیش جواب رسول پناه رو نداد فقط بخاطر شرایط موجود بود ولی این سری میاد و میزاره در هر کسی که میخواهد تیم ارتش سرخ ایران و آسیا ببره تو حاشیه
  • هوادار IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    این اقا هیچ کس نمیشناختش حالا هم برا مطرح شدن حرفی زده ...واما شما همین فرناز خانم به قول مددی برا فروش قایدیتون میخواست هشصتا بخوره وبعد تویه هفته ۲۵۰ هزارتا میگیره براکمپتون بعد میگین محمدی دلاله خخخخخ..خدا عقلتون بده..
  • ناشناس IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    شک نکنید این حرف و حدیث ها شایعه ای بیش نیست اونم دلیلش این است چون چندین سال است که به باشگاه استقلال ظلم و ستمی گردنه و میخوان الکی مثلاً بگن که مثلاً برای پرسپولیس هم شرایط همین است ، خواهشمندم اگه برای باشگاه استقلال کاری نمیکنید حداقل دست به باشگاه پرسپولیس نزنید ، حداقل بزارید با اون مدیریت مزخرفی که دارید یک باشگاه از دستتون در رفته باشه
  • تبریزی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    یاساشین پرسپولیس
  • متی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    کلکل کردن این عزیزان هوادار 2تیم بخاطر این هست که تومملکت ما هیچ مدیری سرجای خودش نیست واین یک گرفتاری بزرگ برای کشور است *زیرا یک مدیر نامرتبط باحرفه اش عدم موفقیت ونارضایتی دیگران را درپی خواهدداشت
  • لنگ بی خاصیت IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    سارا گفته به امید خدا امسال باز هم قهرمان اسیا هستیم هم لیگ.. نی نی جون برو پستونکت رو بجو... بهت نمیخوره مواد بزنی و توهم ورت داره... اولا که تا الان قهرمانی اسیا نداشتی بعد هم مگه خبر نداری باباتون رفت دیگه کسی نیست با اسنپ براتون جام بفرسته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی