نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
فرهاد مجیدی - استقلال
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی بدنساز و دروازه‌بان تیم استقلال که در امارات به کرونا مبتلا شده اند شب گذشته و صبح امروز توسط مسئولان هتل محل اقامت خود از اتاق‌هایشان به بیرون هدایت شدند.

دکتر بهزاد نوشادی و علیرضا رضایی بدنساز و دروازه بان تیم استقلال به دلیل ابتلا به کرونا حدود ۳ هفته در دبی در قرنطینه حضور داشتند و تست آنها منفی شده اما مشکلات متعددی برای بازگشت به تهران پیدا کرده اند. نوشادی در این ارتباط توضیحات زیر را ارائه داد:

*هم من و هم علیرضا رضایی تست‌هایمان منفی شده اما مشکلات عجیبی پیدا کرده ایم. متاسفانه شب گذشته داشتند ما را از هتل بیرون می‌کردند اما به خاطر تماس یکی از مسئولان دوباره به اتاق‌هایمان برگشتیم. امروز دوباره مسئولان هتل اعلام کردند باید از هتل بیرون بروید چون مدت زمان حضورمان در هتل تمام شده و کسی مسئولیت مالی حضور ما در هتل را نمی‌پذیرد.

*در شرایطی که باید به ایران برگردیم هیچ کس از باشگاه نیست که برای ما بلیت بخرد. چند بار با مسئول مالی تماس گرفتم که گفت کسی نیست تا پول خرید بلیت برگشت ما را پرداخت کند. ما در لابی هتل نشسته ایم و  از اتاق‌هایمان بیرون آمده ایم و هر لحظه ممکن است ما را از اینجا بیرون کنند.

اتفاقات تلخ استقلال در امارات ادامه دارد/ پزشک و دروازه بان تیم از هتل اخراج شدند/ به داد ما برسید؛ بلیت نداریم!

*هم من و هم رضایی شرایط بدنی خوبی نداریم؛ چون کرونا داشتیم و از نظر جسمی ضعیف شدیم ولی واقعا کسی نیست به داد ما برسد. امروز هم مجبور شدم با فرهاد مجیدی تماس بگیرم و او اعلام کرد خودش پول بلیت را پرداخت می کند. ظاهرا او قرار است بلیت امروز عصر یا ساعت ۲۱ امشب را برای ما بگیرد.

*در این چند روز خیلی اذیت شدیم و من در طبقه پنجم و رضایی در طبقه یازدهم به صورت آنلاین با هم کار می کردیم اما رضایی گلر اول تیم امید است و از نظر جسمی خیلی ضعیف شده و باید هر چه سریعتر به شرایط عادی برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Mohd IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    استقلال بی پوله شما دو نفر خودتون هم پول بلیتتون رو ندارید . خدا رحم کنه
    • حمید علوی CA ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      آیندگانی بدنساز که اوج دانش و مهارتش رو از دقیقه ۶۰ ببعد در بازیکنان تیم میبینیم (که هیچکدوم توان راه رفتن ندارن) چند روز پیش که در یک اقدام خودجوش عکسهای اربابش رو بین عکس شادروان پدر استقلال و شادروان حجازی کار کرده بود و دالتون رو تا حد منصورخان بزرگ جلوه داده بود، اصلن انتظار نداشت مزد حرکت خودجوش ناشی از نادانی و ریزه خواری خودش رو نگیره که بماند، در لابی هتل هم منتظر عنایت اربابش بشینه.
    • متخصص چهارجانبه IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      استقلال بی پوله؟؟؟؟؟ پس چطور هرساله گرون ترین تیم ایران میشید؟ خدایش طوری ادمین های فضای مجازیتون براتون لالایی خوندن که تو روز روشن هم بگن شبه شما باور میکنید
  • ناشناس US ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    لطفا از خوشگذرانی سرمربی و مربی و آنالیزور قبل بازی الهلال در امارات هم بنویسید نه فقط دلسوزی الکی
  • اس اسی 4444 IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    اصلا نگران نباشید آقای ناصرفریاد شیران هست همه کارها رو ردیف میکنه اصلا تیم بدنساز میخواد چیکار ؟ گلر ذخیره هم حالا نباشه مگه چی میشه ؟
    • حمید علوی CA ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      بدنسازی که تیمش ۳۰ دقیقه ی آخر بازی رو نای راه رفتن عادی توزمین رو نداره، واقعن میخوایم چیکار؟! بدنسازی که بجای انجام درست کار اصلی خودش، با هس سرمربی فتوشاپ میکنه و مجیز میگه، میخوایم چیکار؟!
  • متخصص چهارجانبه IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    شمایی که به قول خودتون میدونستید جلو الهلال با این شرایط میبازید کی اجبارتون کرد برید ۱۰ روز دبی ۲۵۰ هزار دلار خرج کنید برگردید اونم برا هیچی ۱۰ روز اونجا بودید تیم یه هماهنگی کوچیکم باهم نداشت
  • اسلم بلوچ IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    بابای یکی بفرستید دارن نخبگان مملکت تو کشور قریب تلف میشن نه اب و غذای برای خوردن دارن ن سرپناهی برای خوابیدن بینوایان واقعی که میگن همین دوتا هستن ویکتور هوگو کجای که یک داستان خوب برات پیدا شده تیمی که ۲۵۰هزار دلار خرج بریز بپاش عیاشی خوش گذرانی شبانه کرده ظرف تنها یک هفته که میتونستن ۲بازیکن تراز اول ایرانی باهاش بخرن یک جای کار میلنگه بازم میگن آقای مددی بد بود از بجای داره خط میگیره استقلال بزنه زمین استقلال را خود استقلالی های شریف که که زبان چرب گرمی دارن از پشت خنجر میزنن به این روز انداختن نه کسانی که بی پروا حقیقت رو میگن همیشه خروس کشته میشه میشه چون آدمو از خواب ناز بیدار میکنه نه مرغی که تخم میزاره اینو تجربه نشان داده که هر کسی که بی پروا فریاد میزنه نقشه ای برای نابودی کسی که سرش فریاد میزنه نداره بیشترین ضربه را کسانی میزنن که فک میکنی دلسوز تر ازین وجود نداره
  • کیسه کش ES ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    و ناگهان سوپر من ، شما بخونید فرهاد مجیدی !!! وارد میشود و مثل همیشه دست در جیب مبارک کرده و پول بلیط برگشت این دو نفر بخت برگشته از اتاق رانده شده و در لابی نشسته و گشنه و تشنه را پرداخت میکنه !!!! حالا کی صداش دربیاد پول بلیط این دوتا رو هم مثل پاداش هایی که میگفتن مجیدی از جیبش پرداخت کرده اسپانسر داده خدا میدونه ، بابا مصاحبه فیروز کریمی رو یادتون نیست ؟ میگفت اسم پول میاد این چهارستون بدنش میلرزه حالا از کی حاتم طائی شده خدا میدونه
  • فریبا IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    ای کاش یه کم انسان بودیم وبراحتی تخریب نمیکردیم همدیگررو،،، کاش یه کم ازخدامیترسیدیم،، متاسفم برای اینهمه توهین وتهمت،،، همه ایناروبایدیه روزی جواب بدین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی