نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
علی فتح‌الله‌زاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مورد ملاقات خود با احمد مددی توضیحات کاملی داد.

علی فتح‌الله‌زاده در مورد ملاقاتی که با احمد مددی داشت به خبرورزشی گفت: قبل از هر چیز باید از زحمات آقای مددی تشکر کنم. این بنده خدا خیلی تحت فشار بود و به هر حال اگر ما انتقاد می‌کنیم باید نقاط قوت را هم بگوییم چرا که ایشان کارهای مثبت زیادی هم در باشگاه استقلال انجام داد. از طرفی بنده برای حل مشکل یکی از بازیکنان سابق استقلال نزد ایشان رفتم و مشکل خاصی هم وجود نداشت.

وی اضافه کرد: وقتی باشگاه را ترک می‌کردم متاسفانه نقل قول هایی از من مطرح کردندکه چندان درست نبود. بنده هیچ صحبتی در مورد اینکه آقای مددی می‌مانند یا می‌روند بیان نکردم. فقط احساس کردم این مدیر خوب تحت فشار است و احساس خستگی می‌کند. امیدوارم در نهایت هرچه خیر است برای استقلال پیش بیاید و بهترین تصمیمات گرفته شود تا انشاالله این تیم پرطرفدار بعد از سال‌ها بتواند خواسته اصلی هوادارانش که همان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران است را برآورده کند.

فتح‌الله‌زاده در پایان گفت: ان شاءالله وزارت ورزش تمام جوانب امر را در نظر می‌گیرد تا بهترین تصمیم را برای استقلال بگیرد. آقای سجادی از چهره‌های خوشنام ورزشی هستند و درد ورزش و باشگاه‌ها را به خوبی می‌دانند به همین دلیل ما به آینده امیدواریم و انشالله بهترین اتفاقات برای استقلال رخ دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    خب تو این چند سال اخیر مدیران زیادی به استقلال آمدن و رفتند اما به ساختار مدیریتی باشگاه که نگاه می کنیم پیشرفتی نسبت به قبل مشاهده نمی کنیم انگار اصلا مدیریت تغییر نکرده است اغلب مدیرانی مشابه با مدیران قبلی با نامهای متفاوت در راس باشگاه قرارگرفتند..پس برکناری یکی و انتصاب دیگری تفاوتی در اصل ماجرا ندارد و فقط صورت مسئله برای مدتی پاک میشود..از رفتن مددی هواداران خوشحال و سرمست میشن ولی این فقط پاک‌کردن صورت مسئله است مطالبه اصلی ما نباید فراموش بشه..استقلال نیاز به مدیری ساختار ساز دارد نه یک مهره شبیه قبلی با نام متفاوت.. هر کس بعنوان مدیر عامل استقلال انتخاب میشود باید ساختار سازی کند باید مدیر اقتصادی باشد تماااام..
  • محمدطاها IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    آقای وزیر میتواند با انتخاب مدیرعامل توانمند و لایق حسن نیتش را به‌ هوادارا ثابت کند..آقای وزیر با شعار عدالت آمد و اگر وعده اش را محقق نکند هیچ فرقی با وزیران قبلی ندارد، گماشتن مدیران ناکارآمد بی احترامی به هواداران استقلال است..
  • اشکان IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    جناب حاج شوالیه باز چه خبر هر روز جلوی باشگاه استقلال تردد داری شما کاملا امتحان پس داده هستی چنان به گرده های باشگاه بدهی هموار کردی که حالا حالا ها باید بدهی های شما رو پرداخت کنن راستی ساختمان چی شد..؟؟؟
  • ابرام US ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    منم حاج فتل آن یل نا مدار .....شوالیه خوانند مرا بیشمار ================================================================================================= بفرمان سجادی و امر«شاه» ....شوم ماه شبهای دایم سیاه ================================================================================================= اگر «شاه» گوید بزن تا بریم ...... بگویم پیاده شو با هم بریم ================================================================================================= بیارم به میدان سواری دگر ....... همان «قندلِ» نا مور شیر نر ================================================================================================= که دوران«شا هان »گذشته کنون ..... بباید « دُبی » رفته و اندرون =============================================================================================== = نه هَر بُز تواند شود پیشگام ..... یکی «قندلی» لازم است و بنام =========================================================================================== ==== من آنم که قندل مُبدّل کنم ...... بیکباره ژنرال مُحوّ ل کنم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی