نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حکم جدید برای مدیرعامل جنجالی استقلال/ شرایط جدید برای احمد مددی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که به زودی قرار است مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال، مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران را برعهده بگیرد.

وزیر ورزش در اولین انتصاب خود برای تکمیل چارت مدیریتی وزارت ورزش، اقدام به تعیین و معرفی مدیر جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کرد.

با حکم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا عاصم یوسفی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب شد. یوسفی جایگزین حسن کریمی شده است که از دی ماه سال ۹۶ با حکم مسعود سلطانی متصدی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شد. با کنار گذاشتن کریمی و معرفی یوسفی به عنوان مدیرعامل جدید، تغییر و تحولات و جابه‌جایی‌های حمید سجادی آغاز شد.

حالا خبر می‌رسد گزینه اصلی علیرضا عاصم یوسفی برای مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران، احمد مددی است که یکی دو روزی می@شود که دیگر به باشگاه استقلال نمی‌رود.

بد نیست یادآوری کنیم؛ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ نیز امیرحسین فتحی مدیرعامل پیشین استقلال به عنوان مدیرمجموعه ورزشی انقلاب منصوب شده بود و به نظر می‌رسد مدیریت مجموعه‌های ورزشی در تهران پایگاه بعدی مدیران مستعفی باشگاه استقلال تهران باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    چون خیلی موفق عمل کردن خب ترفیع می گیرن دیگه!
    • تاجی طبرستانی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      از شوخی و کنایه گذشته ، خیلی هم موفق عمل می کنن البته در قبال برنامه و ماموریت های ابلاغی از سوی وزارت ورزش ک تضعیف و نابود سازی استقلاله ه. در مورد مددی حالا بحث بسیاره ولی فتحی ک باعث شده بعلت نپرداختن حق و حقوق 4 ماهه سرمربی خارجی استقلال باعث فراری دادن و پرداخت کل مبلغ 2 ساله قرارداد بشن ؛ جای تقدیر و قدردانی و دادن سمت دیگه ای داشت ؟؟؟؟ همین الان بهتون قول میدم اولین وزارتی ک از سوی مجلس بازخواست میشه همین وزارت ورزشه چون دقیقا و دقیقا داره همون سیاستهای وزارت ورزش دولت قبلی رو اد امه میده
  • M DE ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    hala mallom shod kia in vaziato vase Esteghlal bevojood ovordan
  • بدون پارتی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    خوشبحالشون پارتی دارن، گند میزنن و ارتقا میگیرن بیچاره ما که تو این مملکت بدون پارتی داریم زندگی می کنیم
  • ! IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    اونجا سنگ اندازی کنه
  • استقلال سکوی پرتاب IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    هربازیکنی که میخواد لژیونر بشه و رشد کنه میاد استقلال و بعد راهی خارج از کشور میشه و به تیمهایی خوب با درآمد خوب می پیونده حتی خارجی ها مثل تیام بعد از استقلال در کشورهای عربی وحالا در ترکیه داره میدرخشه دیاباته هم کشورهای منطقه (قطر ) رو هوا زدنش از ایرانی ها هم که الا ماشالله از کاوه رضایی و تا صیاد منش و مجید حسینی و آخریش هم قائدی در مورد مدیرانش هم همینطوره فتحی رفت مجموعه انقلاب ایشون هم میگین مجموعه آزادی البته کاش ایشون (مددی ) لژیونر میشدن و سوای ایرانی ها سایر ملل هم از مدیریتشون مستعفیض میشدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی