نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ادعای جدید درباره احتمال حذف الهلال از لیگ آسیا/ جلسه مهم فیفا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیکولو اسکیرا خبرنگار ایتالیایی که چندی پیش از احتمال حذف الهلال از لیگ قهرمانان خبر داده بود، در توئیت جدیدی مدعی شد ۳ روز دیگر تکلیف این تیم مشخص می‌شود.

چند روز پیش بود که نیکولو اسکیرا خبرنگار مشهور ایتالیایی با توئیتی جنجالی مدعی شد که ممکن است الهلال بابت شکایت سباستین جووینکو از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.

این خبرنگار در توئیت خود مدعی شده بود که فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، به این پرونده ورود کرده و در حال انجام تحقیقات است.

وی تأکید کرد که مجازات های احتمالی ممکن است به منزله جلوگیری از حضور الهلال از شرکت در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا منجر شود.

در حالی که اسکیرا علت اصلی این اتفاق را عنوان نکرده بود، اما پس از انتشار این خبر رسانه‌های عربستانی آن را تکذیب کردند، اما حالا این خبرنگار در توئیت جدیدی ضمن اعلام جزئیات بیشتری از این شکایت، مدعی شد که ۳ روز دیگر کمیته انضباطی فیفا در این خصوص جلسه‌ای را برگزار می کند.

ادعای جدید درباره حذف الهلال از لیگ آسیا/ جلسه فیفا برای رسیدگی به تخلف حریف پرسپولیس

اسکیرا در توئیت جدید خود نوشت: در ۲۶ سپتامبر جلساتی در کمیته انضباطی فیفا و فدراسیون عربستان برگزار می شود. علت آن، اقدام الهلال در فسخ قرارداد جووینکو است.

باشگاه سعودی مورچه اتمی را وادار کرد تا قرارداد خود را فسخ کند تا الهلال بتواند یک جای خالی برای ثبت قرارداد متئوس پریرا به دست بیاورد.

خبرنگار روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در ادامه نوشت: جووینکو خواستار ادامه حضور در الهلال و بازی برای این تیم شد و حتی به مدیران این تیم اجازه داد تا دستمزد او را کاهش داده و قراردادش را تمدید کنند اما باشگاه الهلال درب‌های مرکز تمرینی را به روی جووینکو بست و او را مجبور کرد تا قراردادش را فسخ کند. او آنقدر در ریاض ماند تا اینکه اقامت او را در این کشور حذف کردند!

طبق ادعای اسکیرا، قرار است ۳ روز دیگر کمیته انضباطی فیفا در این خصوص جلسه ای را برگزار کند. پیش از این، خبرنگار ایتالیایی مدعی شده بود که ممکن است الهلال با جرایمی نظیر حذف از لیگ قهرمانان آسیا مواجه شود.

این تیم حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم طبق برنامه باید در تاریخ ۲۴ مهر در ریاض برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود FR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    آیا در صورت حذف استقلال جایگزین این تیم در مرحله بعد میشه؟
    • جک گفته، این خبرا جنبه فشار داره فقط IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      قیمه هارو نریز تو ماستا استقلال حذف شده و اگر حقیقت باشه میتونه واسه غنیمت اقدام بکنه و در ضمن پرسپولیسم بدون بازی میره مرحله بعد اما به احتمال نود به صد اینا همش چرندیاتیه که پشتش اهدافی هست
    • امید IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      استقلال توی مرحله قبل حذف شده دیگه به مسابقات برنمیگرده درضمن24ساعت بعدبازی فرصت داشت اعتراض کنه نه الان که همه چی مشخص شده
  • ع.شرقی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    معلوم نیست چقدر هزینه کردن که الهلال رو زمین بزنن!ا....
    • ناشناس IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      باز نکنه توهم توطئه ورت داشته توی توهمتم حتما میگی کار پرسپولیسه ارزو دارم یکروزم توی زندگیم مونده باشه یکدونه طرفدار منطقی استقلالو ببینم ولی فکرنکنم تا اخرعمرم ب اروزم برسم چون از نظرشون تمام دنیا مقصرن غیر از تیمشون
  • محمد باقر سپاهانی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    خطاب به اونایی که دارن یه ماه اراجیف میگن و معلومه اصلا با روال اداری و قانونی فوتبال آشنا نیستند:الهلال بخاطر شکایت جووینکو فقط پنجره نقل و انتقالاتی ش بسته میشه نه اینکه محروم بشه.و خبری هم از صعود مستقیم پرسپولیس و دربی آسیایی نخواهد بود. لطفا یه کم سواد فوتبالی تون رو بالا ببرید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی