افشاگری معاون استقلال درباره جدایی یک ستاره/ فقط به خاطر حرف‌های عبدیان رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال این روزها به لحاظ مدیریتی شرایط بسیار عجیب و غریبی دارد و حالا داستان محرومیت فرهاد مجیدی هم به این ماجراها اضافه شده است.

ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی گفت: برخی مدیران قبلی باشگاه استقلال ادعا داشتند که به استقلال کمک می کردند اما در عمل مشکلات فراوانی برای این باشگاه به وجود آوردند که تاوان بخشی از آنها را ما می‌دهیم.

وی اضافه کرد: برای مثال من صراحتاً به خبرورزشی می‌گویم محمد نادری بازیکن سابق استقلال خود شخصاً به باشگاه استقلال آمد و خطاب به من و آقای احمد مددی گفت به خاطر حرف‌های آقای عبدیان عضو سابق هیئت مدیره از استقلال فرار کرده و راهی ترکیه شده است. نادری بازیکن بسیار باشخصیتی است و طی دورانی که در استقلال حضور داشت ما هیچ مشکلی با او نداشتیم ولی بلافاصله پس از پایان رقابت های لیگ برتر و خاتمه فینال جام حذفی ترجیح داد از استقلال برود و پیرامون این مسئله هم این توضیحاتی که به شما گفتم را با ما در میان گذاشت.

ناصر فریادشیران در رابطه با محرومیت فرهاد مجیدی نیز گفت: قطعاً باشگاه پیگیری‌ها لازم را برای رفع این مشکل انجام خواهد داد. در حال حاضر فقط می‌توانم بگویم که هیئت مدیره محترم در مورد آقای مجیدی تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند و آن را به اطلاع هواداران می‌رساند.

وی درباره مطالبات بازیکنان استقلال نیز گفت: مطالبات همه بازیکنان پرداخت خواهد شد و این مسئله در دستور کار باشگاه استقلال قرار دارد ولی باور کنید هنوز در حال تاوان دادن بابت برخی قراردادهایی هستیم که در دوران مدیریتی آقای احمد سعادتمند بسته شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    چرا نمی میرین چرا تموم نمیشین !!!؟؟؟ بابا برین گم شین دست از سر این باشگاه بردارین
    • حمید علوی CA ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      علی آقا بنظر بنده خیلی بهتره کسانی مثل شخص شما که کامنت میکنی که :” اگه شاه(خ) فرهاد نباشه میخوام باشگاه (استقلال)هم نباشه” برن و شرشون رو از سر استقلال ما کم کنن. خجالت نمیکشی به دروغ اسم‌خودت رو‌کذاشتی هوادار؟! نوچه.
  • مهدی هکتور IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    خدا وکیلی اگه دوتا بز بدی دست ناصر فریاد شیران تا مسؤولیت نگهداریشون رو به عهده بگیره، بزرگترین گناه تاریخ بشریت رو انجام دادین...
  • مهدی زنده بودی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    سلام برادر بزرگوار جناب آقاي فریاد شیران لطفا دست از سر این باشگاه بردارید شما که همه پرسپولیسی هستید چرا نمی روید عضویت هیئت مدیره آن باشگاه پرسپولیس بشوید بابا جان هرکسی که دوست دارید بروید قدمتون روی چشم تمام ما استقلالی ها برید دست بردارید وزیر محترمتان که تشریف برند شما هم لطفا تشریف ببرید
  • سیدرضا FR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    شاه فرهاد تو استقلال صاحب خونه هست نه یکی مثل فریاد شیران که جز خوردن سه گل از شاهین هیچ دستاوردی در استقلال نداشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی