راز جلسات بازیکنان پرسپولیس با صدری/ سرپرست دوباره پول قرض می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوضاع مالی قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر اصلا خوب نیست و شاید وعده سرپرست باشگاه به بازیکنان هم عملی نشود.

پرسپولیس به عنوان قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر این روزها با شرایط مالی بحرانی مواجه است و بازیکنانی که در فصلی سخت و پرفشار توانستند خالق گلات قهرمانی شوند، پس از پایان بیستمین دوره لیگ برتر، هنوز موفق به دریافت مطالبات و آپشن‌های قرارداد خود نشده‌اند.

مسدود بودن راه‌های دریافت طلب پرسپولیس از AFC به دلیل تحریم‌ها و مبهم بودن وضعیت انتخاب کارگزار و شاید تا حدی معطلی مدیران باشگاه برای تامین منابع مالی سبب شده پرسپولیس از لحاظ اقتصادی وضعیت آشفته‌ای داشته باشد.

علاوه بر تسویه نکردن با بازیکنان و اعضای کادر فنی برای فصل قبل، باشگاه پرسپولیس نتوانست هیچ پولی به خریدهای جدید خود پرداخت کند.

پرسپولیس تا اینجا نفراتی مثل رضا اسدی، علی نعمتی، رضا دهقانی، علیرضا ابراهیمی و حامد پاکدل را جذب کرد ولی نتوانست پیش قسطی به این بازیکنان پرداخت کند.

جیب خالی پرسپولیس در نقل و انتقالات باعث شد کادر فنی این تیم قید خرید بازیکنان گرانقیمت را بزند و سراغ نفراتی برود که هم ارزان تر باشند و هم در صورت نگرفتن پیش قسط اعتراضی نکنند.

پرسپولیس تنها نماینده باقی مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و چند روز دیگر این تیم باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف تیم متمول الهلال عربستان برود.

طی روزهای گذشته بعضی از بازیکنان پرسپولیس به دیدار صدری سرپرست و رئیس هیئت مدیره پرسپولیس رفتند تا مشکلاتشان را با او در میان بگذارند. صدری هم در این جلسات به پرسپولیسی ها قول داد تا قبل از سفر این تیم به عربستان مبلغی را به آنها پرداخت خواهد کرد.

صدری درحالی این قول را به بازیکنان تیمش داد که حساب باشگاه پرسپولیس خالی است و این باشگاه اسپانسری هم در حال حاضر ندارد. هرچند طبق گفته مدیران پرسپولیس مزایده برای انتخاب کارگزار جدید طی روزهای آینده انجام خواهد شد ولی ممکن است انتخاب کارگزار جدید و دریافت پول طول بکشد. از همین رو اگر تا زمان سفر پرسپولیس به عربستان، باشگاه نتواند اسپانسر بگیرد.

مدیران پرسپولیس برای عملی کردن وعده های خود بار دیگر مجبور خواهند شد پول قرض بگیرند تا بتوانند پول بازیکنان را پرداخت کنند.

لازم به ذکر است مدیران پرسپولیس طی ماه های گذشته میلیاردها تومان از جاهای مختلف پول قرض گرفتند و هنوز موفق نشدند این پول ها را به صاحبانشان بازگردانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دانیال IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    خیلی عجیبه که استقلال توننست درآمد سال گذشته رو ازafc بگیره ولی پرسپوایس نمیتونه. همین سناریو و ماجرا دقیقا در مورد پاداش فینال 2018 هم اجرا شد و همه مدیران پرسپولیس گفتن این پاداش در زمان اونها دریافت نشده امابعدا گفته شدکه دریافت شده ولی به خرج پرسپلیس نشد و طبق گزارش مجلس به تیم حکومتی استقلال داده شده .ظاهرا این قصه همچنان ادامه داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی