مجیدی: نسبت به پارسال تیم قوی‌تری خواهیم داشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد که ظرف سه تا چهار هفته آینده به میادین فوتبال بازخواهد گشت.

میثم مجیدی درباره تمدید قراردادش با آلومینیوم اراک، گفت: متأسفانه فصل گذشته اتفاق خوبی برای من رخ نداد و با مصدومیتی شدید مواجه شدم که شرایط را سخت کرد. خوشبختانه با بازگشت رسول خطیبی و حضور آقای محرابی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه، شرایط تغییر کرد و آنها به من پیشنهاد ادامه همکاری دادند که به راحتی قراردادم را تمدید کردم. باید از آقایان خطیبی و محرابی و همچنین اعضای هیئت مدیره تشکر کنم. تمام هدفم این است که بتوانم هر چه زودتر به آمادگی کامل رسیده و تیمم را همراهی کنم.

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که چه زمانی آماده بازی خواهد شد، اظهار داشت: من تمرینات اختصاصی را زیر نظر کادر پزشکی پشت سر می‌گذارم و به امید خدا سه تا چهار هفته دیگر به شرایط بازی خواهم رسید. خوشبختانه دیر شروع شدن مسابقات لیگ برتر برای من که مصدوم بودم، اتفاق خوبی بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آنها می‌توانند بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیرند، گفت: ما پارسال هم نتایج خوبی گرفتیم و بازیکنان هم واقعاً زحمت کشیدند که البته تعدادی از آنها جدا شدند و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم. با شناختی که از رسول خطیبی دارم مطمئنم که فصل آینده تیم قوی‌تری خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی