نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
طارمی زوج زلاتان و سردار بهتر از بنزما!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ در مصاحبه خود با رسانه کرواسی به تمجید از بازیکنان خط حمله تیم ملی ایران پرداخت و آنها را با مهاجمان تیم ملی کرواسی مقایسه کرد.

سرمربی کروات تیم ملی ایران بعد از کسب بردهای متوالی و عملکردی درخشان در قاره آسیا مورد توجه رسانه‌های کشورش قرار گرفت و در مصاحبه ای از شرایط تیم ملی ایران گفت. اسکوچیچ در این گفت و گو از مهاجمان تیمش تمجید کرد و مقایسه معناداری را انجام داد.

اسکوچیچ معتقد است مهاجمان تیم ملی ایران از مهاجمان تیم ملی کرواسی بهتر هستند و اگر رئال مادرید این بازیکنان را جذب کند پشیمان نخواهد شد. مقایسه ای که با ستاره‌های حال حاضر فوتبال جهان انجام گرفت و دور از انتظار بود.

ایوان پریشیچ و کراماریچ در تیم ملی کرواسی بازی می‌کنند که یکی در اینترمیلان است و دیگری در هوفنهایم توپ می‌زند. در بین مهاجمان کروات باید به نام آنته ربیچ ستاره تیم میلان هم اشاره کنیم که در هفته‌های اخیر دروازه یوونتوس و لیورپول را باز کرد. از نظر اسکوچیچ مهاجمی‌مثل طارمی‌از ربیچ بهتر است و می‌تواند در میلان بازی کند. ربیچ در خط حمله میلان زوج زلاتان ابراهیموویچ است و حالا سرمربی تیم ملی ایران طارمی‌را زوجی مناسب برای زلاتان می‌داند!

حضور در رئال مادرید برای هر بازیکنی یک آرزوی بزرگ است. آرزویی که برای بازیکنان ایرانی دست نیافتنی به نظر می‌رسد اما سرمربی تیم ملی در مقایسه عجیب مهاجمان تیم ملی ایران را شایسته بازی در این تیم می‌داند. کریم بنزما فوق ستاره خط حمله رئال است و مقایسه او با مهاجمان ایرانی خیلی عجیب بود ولی از نظر اسکوچیچ بازیکنی مثل سردار آزمون که سه سال از بهترین گلزنان روسیه بوده می‌تواند جانشین بنزما باشد.

اسکوچیچ با این تعریف و تمجیدها کارش را سخت کرد و سطح انتظار از تیم ملی ایران بالا برد ولی از طرفی حالا بازیکنانی که مورد تمجید قرار گرفتند ارتباط بهتری با سرمربی خواهند داشت و فضای تیم ملی به سود مربی کروات خواهد بود.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وطنم ایرانم IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    چه شعر قشنگی یکی اینو از برق بکشه بیرون . تو رویاهای کودکیشم فکر نمی‌کرد به این مفتی راحتی مربی تیم ملی ایران بش. اونم وقتی اولین بار. اومد و آوردنش مربی ملوان بندرانزلی و بعد سه ماه اخراج شد خلاصه تیمهای ته جدول می‌گرفت هدایت میکرد به لیگ یک این تیمم هنوز بازی محکم با تیم قدرتمند نداشته اسکلت بندیش زمان کی‌روش اون زحمتش کشید سالها حالا ایشون داره یه نمکی باهاش حال می‌کنه و البته که تیم ملی روز ب روز ضعیف تر بدون برنامه تر میش شده فقط خدا کنه جام جهانی قطر ازمون،نگیره اسکویچ بدرد نخور
  • واحد IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    کیروش نابود کرد فوتبال ایران را ،توهین هم به کنار دیگه نمیدونم واسه چی اسمشو میارن ،هیچی نمیگم دیگه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی