اولین واکنش عضو جدید هیئت مدیره استقلال به حکم وزیر ورزش/ امیدوارم مثمرثمر باشم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: امیدوارم بتوانم کنار دیگر اعضا برای این مجموعه بزرگ مثمرثمر باشم.

 اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از حدود ۱۰ روز کش و قوس اعلام شد. یکی از این افراد مهاجم اسبق تیم استقلال در دهه ۸۰ است.

محمد مومنی در گفت و گو با خبر ورزشی درباره عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از این بابت خیلی خوشحالم این که توانستم به جمع اعضای هیئت مدیره باشگاه بزرگ استقلال بپیوندم. این موضوع مایه افتخار و مباهات من است.

اولین واکنش عضو جدید هیئت مدیره استقلال به حکم وزیر ورزش/ امیدوارم مثمرثمر باشم
محمد مومنی در سمت راست تصویر و در جلسه امروز در وزارت ورزش و جوانان همراه با دیگر اعضا و حمید سجادی وزیر ورزش دیده می شود

وی که سابقه حضور در استقلال به عنوان بازیکن در سال ۱۳۷۸ را در کارنامه فوتبالی‌اش دارد و همراه با تیم استقلال در جام باشگاههای آسیا حضور داشته درباره اینکه کنار دیگر اعضای هیئت مدیره چه احساسی دارد گفت: جناب آقای پرویز مظلومی و دیگر عزیزانی که در این هیئت مدیره حضور دارند همگی اساتید بنده هستند و امیدوارم به عنوان یک عضو کوچک در این جمع برای باشگاه استقلال مثمر ثمر واقع شوم.

مومنی خاطرنشان کرد: جا دارد به تک تک عزیزان در هیئت مدیره قبلی خسته نباشید بگویم. آنها هم تلاشش را کردند و امیدوارم در سایر مراحل زندگی موفق و موید باشند.

اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال متشکل از پرویز مظلومی، مجتبی عبداللهی، مهدی افضلی، مصطفی آجورلو و محمد مومنی هستند که با اعلام وزارت ورزش مصطفی آجورلو به عنوان مدیر عامل باشگاه، مدیریت این مجموعه را در دست خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • باباخان IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    آقای مومنی حال نوبت اینه خودی نشون بدی و روی وزیرورزشو سفیدکنی بسم الله این گویواین میدان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی